اپل برای عرضه آیفون ۸ در ماه سپتامبر تلاش می‌کند

بر اساس گزارش تحلیلگران، با وجود احتمال تاخیر در عرضه آیفون ۸، اپل تلاش می‌کند که نسل جدید تلفن هوشمندش را در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ روانه بازار کند.

اپل برای عرضه آیفون 8 در ماه سپتامبر تلاش می‌کند

شایعاتی در فضای مجازی وجود دارد مبنی بر اینکه آیفون 8 اپل به دلیل کمبود و همچنین پیچیدگی ساخت کامپوننت‌ها با تاخیر در عرضه مواجه خواهد شد. به همین علت شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه اپل آیفون 8 را با تاخیر عرضه می‌کند یا آن را به سال 2018 موکول خواهد کرد.

با این حال، طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است تحلیلگران معتقدند که عرضه نسل جدید تلفن هوشمند اپل در سپتامبر باعث افزایش ارزش سهام اپل خواهد شد. به همین علت، اپل در عرضه‌ی آیفون 8 تاخیری به‌وجود نخواهد آورد و به نظر می‌رسد در سپتامبر 2017 شاهد رونمایی و عرضه آیفون 8 خواهیم بود.

البته این گفته‌ی تحلیلگران است و به معنی حتمی بودن آن نیست؛ بنابراین احتمال اینکه عرضه آیفون 8 با تاخیر مواجه شود هنوز وجود دارد. انتظار می‌رود که آیفون 8 با استقبال کاربران روبه‌رو شود که در نتیجه احتمال کمبود این دستگاه در انبارهای اپل را افزایش می‌دهد.

چندی پیش افشاگری با حساب کاربری توییتر oneleaks@ اطلاعاتی را منتشر کرد مبنی بر اینکه تولید انبوه آیفون 8 از ماه آگوست شروع می‌شود تا موجودی نسل جدید تلفن هوشمند اپل برای عرضه در سپتامبر 2017 به حد کافی برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر