هرآنچه که میخواهیم در قسمت ویژه سریال دوستان Friends ببینیم

سریال دوستان Friends به لحاظ زیبایی و ظرافت بی‌انتهاست و در عین همه این زیبایی‌هایش می‌تواند درهم‌وبرهم و آشفته هم باشد؛ درست مثل زندگی

سریال دوستان Friends به لحاظ زیبایی و ظرافت بی‌انتهاست و در عین همه این زیبایی‌هایش می‌تواند درهم‌وبرهم و آشفته هم باشد؛ درست مثل زندگی. فرازونشیب‌هایی که این گروه شش نفره در سریال با آن روبرو می‌شدند، چیزهای زیادی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان فراهم می‌آورد. دوستان Friends یکی از آن سریال‌هایی است که بستر مناسبی را برای بازگو کردن داستان‌هایی که شما در طول زندگی خود تجربه می‌کنید، ایجاد کرد. شما نیز احتمالاً با دوستان صمیمی خود، چیزهای مشابهی را تجربه کرده‌اید.
این قسمت جدید پیش‌رو بدون آمادگی قبلی است و بنابراین هر چیزی ممکن است، رخ دهد. ما هم در این مطلب تلاش کرده‌ایم چیزهایی که به‌شدت علاقه‌مندیم در قسمت جدید تماشا کنیم، را برای شما به نگارش درآوریم.

همچنین بخوانید:
بیست‌وپنج نکته جالب درباره سریال محبوب دوستان Friends در بیست‌ و ششمین سالگرد پخش آن

10 – داستان‌های بیشتری از پشت پرده دوستان Friends

دوستان Friends

ما در طول این سال‌ها چیزهای زیادی درباره نکات قابل‌توجه و واقعیت‌های پشت صحنه از مجموعه دوستان Friends شنیده‌ایم؛ اما همیشه منتظر شنیدن چیزهای بیشتری نیز بوده‌ایم. آیا لحظه‌های بیشتری وجود داشته‌اند که فی‌البداهه شکل گرفته‌اند و بدین ترتیب مشهور شده‌اند؟ شوخی‌های لفظی پشت صحنه چطور؟ یا حتی داستان‌های بیشتری از سازندگان که مرتبط با توسعه سریال و کاراکترهای آن باشند؟ (که انتظار می‌رود به‌نوعی مشارکت داشته باشند) این قسمت ویژه می‌تواند موقعیت مناسبی برای فاش کردن تعدادی دیگر از جزئیات شیرین و بامزه مجموعه دوستان Friends باشد.

9 – ساختمان بنفش

ساختمان بنفش

حداقل باید یک نگاه اجمالی هم که شده به این مکان قدیمی بیندازیم. ساختمان بنفش با قاب عکس طلایی نصب‌شده پیرامون روزنه دید درب، قطعاً یکی از معروف‌ترین صحنه‌پردازی‌های سریال است. اینجا اول خانه فیبی و مانیکا بود، بعد ریچل و مانیکا، چندلر و جویی، چندلر و مانیکا … در حقیقت، هر یک از این دوستان در یک مقطع در آنجا زندگی می‌کرده است. یک مکان مهم که بیشتر از همه آنجا با هم بوده‌اند؛ حتی بیشتر از سنترال پرک البته.

8 – مانند یک کمدی موقعیت نمایش دهند

دوستان Friends

ما می‌خواهیم چیزهای بیشتری از شیمی آشنا بازیگران دوستان Friends ، کلمات قصار و نقل‌قول‌های آن‌ها ببینیم و بشنویم. برای دست یافتن به حس‌وحال واقعی دوستان Friends ما به یک کمدی موقعیت با همان محیط پیرامونی نیاز داریم. البته که مدرن‌گرایی یکی از فاکتورهای اختصاص‌یافته به این نمایش است؛ نمایشی که پخش آن در سال 2004 تمام شد و جهان نیز از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی داشته است. ما عاشق این هستیم که کاراکترهای این سریال را برای مدت کوتاهی هم که شده به نظاره بنشینیم. ما هم بازیگران آن را دوست داریم و هم به همه این کاراکترها به یک اندازه علاقه‌مندیم.

7 – سنترال پرک

دوستان Friends

یک لحظه تصور کنید که این قسمت ویژه دوباره به سنترال پرک برگردد، چه فوق‌العاده خواهد بود؟ دوستانی که بعد از گذشت 25 سال از اولین قسمت سریال، دوباره در کافه قدیمی‌شان دور هم جمع می‌شوند، قطعاً عالی خواهد بود و طرفداران یقیناً برای دیدن بازگشت این گروه قدیمی به کاناپه مورد علاقه‌شان، با لیوان‌های قهوه در دست، هیجان‌زده شده‌اند. ناگفته نماند که این یک صحنه‌پردازی آشنا و راحت برای بازیگران خواهد بود، چراکه نه؟

6 – آن‌ها الان کجا هستند؟

دوستان - پایان قسمت پایانی تمام

ما مشتاقیم که از خود گروه بازیگران دوستان Friends بشنویم که درباره کاراکترهایشان چه فکری می‌کنند، این که الان کجا هستند و چه می‌کنند. ریچل بعد از پیاده شدن از هواپیمای پاریس چه می‌کرده است؟ آیا او و راس در نهایت همه چیز را بین خودشان ردیف کرده‌اند؟ درباره فیبی و مایک چطور؟ آیا آن‌ها در شهر باقی مانده‌اند یا به حومه شهر جایی که فیبی می‌تواند رویای خود را تحقق بخشد، نقل مکان کردند؟ درباره چندلر، مانیکا و دوقلوهایشان چطور؟ و آیا جویی در خانه آن‌ها زندگی می‌کند؟ ما می‌خواهیم بدانیم که آیا بچه‌های بیشتری اضافه شده‌اند، شغل‌ها عوض شده‌اند، یا آیا یکی از اعضای این گروه از جایی بسیار دور از نیویورک مثل هاوایی یا لس‌آنجلس، سردرمی‌آورد. (به غیر از جویی البته) از همه مهم‌تر، ما دوست داریم همه این‌ها را از زبان کسانی بشنویم که این شش رفیق محبوب را بیشتر از هرکس دیگری می‌شناسند.

5 – جوک‌های بیشتر

جوک‌های بیشتر

ما در حدود 10 سال جوک‌های خیلی بامزه‌ای از این سریال دیدیم و بسیار هم علاقه‌مندیم چیزهای بیشتری داشته باشیم. آیا خوش‌حال نمی‌شوید که ارجاعات جدیدی از مجموعه دوستان Friends به مکالمات روزمره شما ورود پیدا کند؟‌ ما گمان می‌کنیم برخی از مردم از ارجاعاتی مثل “Pivot!” (بچرخ) واقعاً خسته شده‌اند، بنابراین ما به مواد جدیدی نیاز داریم. اگر که خیلی سوال‌برانگیز نباشد، به‌شدت علاقه‌مندیم شوخی‌های بیشتری بین جویی و چندلر ببینیم.

4 – ارجاعات

دوستان Friends

حالا که صحبت از “Pivot” شد، خیلی دوست داریم این گروه را ببینیم که در مکالمات‌شان ارجاعاتی از اپیزودهای قبلی سریال به کار می‌برند. از “آیا می‌توانم لباس بیشتری بپوشم؟” تا “Unagi” و این مورد که بارها و بارها از آن استفاده کردیم: “ما در حال استراحت بودیم!” (We were on a break!‍) دوست داریم مرور خاطرات بازیگران دوستان Friends را ببینیم. اپیزودهای مورد علاقه آن‌ها کدام‌ها بود و چرا؟ آیا در زندگی واقعی خود چنین ارجاعاتی را به کار می‌برند؟ کدام‌ها را؟ اگر موردی وجود دارد که از آن متنفرند یا معتقدند بیش از حد استفاده شده (یا برعکس مواردی که خیلی کم به کار برده شدند) نام ببرند. ما به شنیدن پاسخ این سوالات علاقه‌مندیم!

3 – جنیس

جنیس

جنیس (با بازی مگی ویلر) همیشه به طور اتفاقی در سراسر این سریال ظاهر می‌شد؛ البته این بچه‌ها حداقل انتظارش را داشتند. آیا این ایده فوق‌العاده‌ای نیست که جنیس دوباره این روند حضور خودجوشش را داشته باشد؟ هواداران همه این کار را می‌کردند. فرصتی دیگر برای شنیدن ادا‌های جنیس مثل “اوه خدای من” پیش آمده؟ ما علاقه‌مندیم واکنش‌های بازیگران را ببینیم (تصور می‌کنیم که این برای آن‌ها نیز شگفت‌آور خواهد بود)

2 – ؟How You Doin

جویی دوستان Friends

معروف‌ترین جمله جویی، جمله‌ای بود که با جذاب‌ترین لحنش برای اغوا کردن زنان استفاده می‌کرد. این روی همه کار می‌کرد. این جمله او هرگز کهنه نشده و برای ما به یکی از محبوب‌ترین جملات این سریال بدل گشته است. ما دوست داریم یک بار دیگر در طول این قسمت ویژه دوستان Friends این جمله را از زبان مت له بلانک بشنویم. شما هم دوست دارید له بلانک مستقیماً به دوربین خیره شود و این جمله‌اش را به زبان آورد، انگار که به طور خاص به شما دارد این جمله را می‌گوید؟

1 – قول برای این‌که بیشتر حضور داشته باشند

دوستان Friends

بگذارید صادق باشیم: ما دوست داریم برای همه زمان‌ها این شش رفیق قدیمی دور هم جمع شوند. ما شیفته دیدن دورهمی این بازیگران در تمام این سال‌های پیش‌رو هستیم. این شش کاراکتر سمبلیک هستند و تا ابدیت در فرهنگ عامه مردم حضور دارند. دوستان Friends برای همیشه محبوب است، مهم نیست شما در چه دوره‌ای زندگی می‌کنید. البته که ما می‌خواهیم آن‌ها را هرچه بیشتر در سال‌های آینده ببینیم، بنابراین اگر چیزی وجود داشته باشد که بخواهیم پس از تماشای این قسمت ویژه آن را همراه خود داشته باشیم، این ایده است که در آینده نیز شاهد قسمت ویژه دیگری خواهیم بود (امیدوارم آینده نزدیک)
این مطلب برگرفته از نوشته Kacie Lillejord در سایت screenrant.com است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان