در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بیش از یک میلیون نفر به طرح بسته معیشتی اضافه شدند

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره آخرین وضعیت بسته کمک معیشتی توضیحاتی داد.

بیش از یک میلیون نفر به طرح بسته معیشتی اضافه شدند

حسین میرزایی سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بسته کمک معیشتی، اظهار کرد: 10اسفند ماه آخرین نوبت بسته کمک معیشتی دولت واریز شد.

وی بیان کرد: از 3 میلیون و 70 هزار خانواری که درخواست مجدد داده بودند یک میلیون و 176 هزار نفر آن‌ها مشمول شدند که حدود 30 درصد آن‌ها این بسته را دریافت  و تمام 4 مرحله برای آن‌ها واریز شد.

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی افزود: تاکنون بیش از 4 میلیون و 330 هزار نفر که اعتراض کرده بودند مشمول شدند و کل 4 مرحله برایشان واریز شد.

میرزایی گفت: تا این لحظه تمام نیرو‌های مسلح، کمیته امداد، بهزیستی، بیماری‌های خاص بسته معیشتی را دریافت کردند، مقرر شده که برای سال جدید  نیرو‌های مسلح هم غربالگری و تنها بخشی از آنان که مشمول بودند بسته را دریافت کنند.

سخنگوی شناسایی مشمولان بسته طرح حمایت معیشتی ادامه داد: افرادی که اعتراض دارند سامانه برایشان باز است و می توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند که در خرداد 99 به اعتراض آن ها  رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: از سال جدید تنها دوبار به اعتراضات رسیدگی می‌شود که برای سال 99، ماه‌های خرداد ، آذر زمان رسیدگی به اعتراضاتی است که در سامانه ثبت می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان