معرفی شهدای شاخص راهیان نور سال ۹۹

«این روزها اگر درگیر ویروس کرونا هستیم، یادمان نرفته است که در دفاع مقدس نیز هجمه‌های بزرگی همچون جنگ شیمیایی در روستاها و شهرها را داشتیم و دشمن تلاش داشت مردم را زمین‌گیر کند اما نتوانست بنابراین امروز با تکیه بر آموزه‌های دفاع مقدس می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.»

معرفی شهدای شاخص راهیان نور سال 99

به گزارش ایسنا، «ما قوی هستیم» شعار امسال تمام برنامه هایی است که پیرامون دفاع مقدس اجرا خواهد شد؛ بر مبنای گفته‌های سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور الگوهای مدیریتی دفاع مقدس "با تکیه بر این شعار می‌توانیم جوانانی را معرفی کنیم که در راه شهدا حرکت می‌کنند." 

سردار ادیبی در ادامه سخنان‌اش مطرح کرد: یکی از نکات قابل توجه در اردوهای راهیان نور بحث ایمنی و سلامت زائران راهیان نور  است. در سال‌های 97 و 98 حتی یک تلفات در طول سفر راهیان نور نداشتیم. برای سلامتی و ایمنی کمیته امنیتی و بهداشت و درمان پیگیر این موضوع است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان این نکته که بیش از 70 درصد جمعیت زائران راهیان نور را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: در سال 97 هفت میلیون نفر از مردم به سفر راهیان نور رفتند. با توجه به ظرفیت‌سازی‌ها برای جوانان، بنا داریم در افق 1404 این ظرفیت را به 10 میلیون نفر برسانیم.

سردار ادیبی با معرفی شهدای شاخص سال 99بیان کرد: سعی شده تا با ارائه این شهدا، الگوهایی دست‌یافتنی برای جوانان معرفی شوند. بر همین مبنا شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، حجت الاسلام مجتبی اکبرزاده، صادق ترویجی، مرتضی شادلو،  رضا صیادی کویخ، حمید سیاهکالی مرادی و  ترور صدیقه رودباری به عنوان شهدای شاخص در سال جاری معرفی شده اند.

وی با اعلام آمادگی همه ظرفیت‌های راهیان نور برای مقابله با ویروس کرونا توضیح داد: در مکاتبه با وزارت بهداشت و با هماهنگی‌های انجام‌شده، قرار شده تا تمامی امکانات راهیان نور اعم از شبکه‌های فعال خادمین، راویان و مبلغین، مراکز اسکان و یادمان‌های دفاع مقدس در شهرهای مقصد در صورت نیاز در اختیار مسوولین امر قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان