ماهان شبکه ایرانیان

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی به تعویق افتاد

خبرگزاری مهر: شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با تبریک عید نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت قائم (عج) اظهار کرد: در برخی روایات شب نیمه شعبان برترین شب‌ها پس از شب قدر معرفی شده است؛ روایات نقل شده از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بر اهمیت شب‌زنده‌داری و عبادت در شب نیمه شعبان تأکید دارد.

وی به موضوع آزمون آموزشیاران نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: این آزمون به استناد بند (2) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش مصوب 1397.6.13 و ماده (5) آیین نامه اجرایی شماره 79795. ت 56610 ه مورخ 1398.6.30 هیأت وزیران و بند (3.2) شیوه‌نامه شماره 700.160150 مورخ 1398.9.2 وزارت آموزش و پرورش بوده است لذا برگزاری آزمون برای سازمان یک وظیفه قانونی است و ما نمی‌توانیم از آن تخطی کنیم.

محمدزاده ادامه داد: بر اساس اطلاعیه‌های قبلی قرار بود روز جمعه مورخ 1399.1.22 این آزمون برگزار شود، ولی به علت شیوع بیماری کرونا و هشدار‌های وزارت بهداشت و درمان فعلاً زمان آزمون به تعویق افتاده و به محض برطرف شدن بیماری مذکور و عادی شدن وضعیت سلامت عمومی، ان‌شاءالله زمان دقیق را متعاقباً اعلام خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان