ابراز نگرانی پیشکسوت فوتبال از وضعیت تیم‌های بوشهری

یک کارشناس فوتبال بوشهر از وضعیت نامناسب دو تیم بوشهری لیگ برتر ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی پیشکسوت فوتبال از وضعیت تیم‌های بوشهری

حمید کللی فرد، پیشکسوت فوتبال بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد تیم‌های بوشهری اظهار کرد: پارس جنوبی جم امسال تغییر و تحولات زیادی داشته است و عدم حضور بهرام رضاییان که یک مهره و یک وزنه بود به تیم ضربه زد. مشکلات مالی زیادی در این تیم وجود دارد و شرایط خوبی نسبت به شاهین بوشهر ندارند. تارتار با این تیم موفقیت خوبی داشت و بعد از رفتنش شرایط برای این تیم به تدریج بد شد. خروجی‌های زیادی داشتند که بسیار به آن‌ها لطمه خورد.

او ادامه داد: شرایط مالی نامناسب به پارس جنوبی ضربه زد اما امیدوارم وضعیت بهتر شود چرا که تا نقطه سقوط فاصله‌ای ندارند. به نظر من هم شاهین و هم پارس وضعیت خطرناکی دارند. پارس از شاهین تجربه بیشتری دارد و این تجربه شاید به آن‌ها کمک کند چرا که آن‌ها با تیم‌هایی مثل گل گهر و نفت مسجدسلیمان بازی دارند که می‌شود این تیم‌ها را شکست داد اما شاهینی‌ها با تیمی مثل پرسپولیس بازی دارند و کار برای‌شان به مراتب سخت‌تر است.

کللی فرد در رابطه با وضعیت شاهین بوشهر گفت: شهرداری بوشهر دارد تلاش خود را انجام می‌دهد و از وقتی که میشو آمد تیم‌شان بسیار بهتر شد. چیزی که باعث شد شاهین بوشهر در ابتدای فصل نتیجه نگیرد عملکرد ضعیف آن‌ها در نقل و انتقالات ابتدای فصل بود و باشگاه عملکرد خوب مدیریتی نداشت. آن‌ها پنج هفته تعلل کردند و این باعث شد امتیازات زیادی از دست بدهند. اما در نیم فصل دوم خیلی خوب کار کردند که متاسفانه این تعطیلی لیگ به آن‌ها ضرر زد.

او در پایان اضافه کرد: شرایط را برای هر دو تیم سخت می‌بینم چرا که احتمال سقوط هر دو تیم وجود دارد. فقط معجزه و انگیزه باعث ماندن شاهین و پارس جنوبی خواهد شد و امیدوارم در لیگ ماندنی شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان