مدیرعامل نود: باید از نو شروع کنیم/ خوشحالیم که فوتبال دوباره شروع می‌شود

یحیی بهاری می‌گوید برای شروع مسابقات فوتبال باید از نو کارهای خود را آغاز کنند.

مدیرعامل نود: باید از نو شروع کنیم/ خوشحالیم که فوتبال دوباره شروع می‌شود

یحیی بهاری مدیرعامل تیم نود ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شروع مسابقات فوتبال بعد از ماه رمضان و از سرگیری تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی این رقابت‌ها گفت: ما خوشحالیم که فوتبال دوباره در جریان می‌افتد. در این مدت متوجه شدیم زندگی بدون فوتبال خیلی سخت است اما به صورت علمی و اصولی اگر بخواهیم صحبت کنیم، باید با زندگی با کرونا عادت کنیم و به صورت درست با آن مواجه شویم.

او ادامه داد:  در حال حاضر 8 هفته از رقابت‌های لیگ یک باقی مانده است. اگر وزارت بهداشت اعلام کند که پاییز وضعیت کرونا بدتر خواهد شد، بهتر است که این مدت را هم مسابقات را برگزار کرد تا ببینیم بعد از آن چه پیش می‌آید.

یحیی بهاری در پایان در خصوص در وضعیت تیمش در این مدت خاطرنشان کرد: وضعیت تیم ما مثل تیم‌های دیگر است و باید از نو شروع کنیم تا برای 8 هفته پایانی خودمان را حاضر کنیم الان تیم‌هایی که در این اوضاع تیم شان را جمع کنند باید تمهیدات لازم را فراهم کنند تا خودشان را برای این رقابت‌ها آماده کنند. بازیکنان تیم ما تا اینجای کار به صورت انفرادی تمرین کردند و اگر مجوز تمرین کردن را بدهند، برای ادامه مسابقات خود را آماده خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر