ماهان شبکه ایرانیان

بهاری: بیاتلو همچنان سرمربی نود ارومیه است/ موضع ما با تراکتور قابل حل است

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه می گوید با اینکه وحید بیاتلو با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده است اما با مذاکراتی که با این تیم تبریزی می توان انجام داد، می شود این مربی به نود بازگردد.

بهاری: بیاتلو همچنان سرمربی نود ارومیه است/  موضع ما با تراکتور قابل حل است

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نود ارومیه در چارچوب هفته سی ام رقابت های لیگ برتر امروز (شنبه) به مصاف خوشه طلایی ساوه می رود.

این در حالی است که وحید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه طی قراردادی با تیم تراکتور به عنوان دستیار ساکت الهامی به این تیم تبریزی پیوسته است.

در این رابطه یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ایشان به تراکتور رفتند و ما به دنبال این هستیم که وحید بیاتلو به تیم نود بازگردد. اگر تیم می خواهد به لیگ برتر صعود کند باید بیاتلو در تیم حضور داشته باشد. هر کسی هم که دلش برای این شهر می سوزد باید تمیهدات لازم را در این خصوص انجام دهد. در بازی با خوشه طلایی نیز آقای بیاتلو در تیم حضور خواهند داشت و بازگشت بیاتلو به نود بستگی به کمک مسئولان دارد.

او ادامه داد: ما هنوز مجوز فسخ را به بیاتلو نداده ایم. موضع با تراکتور قابل حل است چون مالک هر دو باشگاه آقای زنوزی است. وحید هم خودش نمی خواهد برود و دوست دارد کاری که خودش شروع کرده را تمام کند اما باید ساز و کارش تعریف شود. هر بازی برای ما حکم فینال دارد و من احساس می کنم همه مسئولان برای مسابقات بسیج شده اند و اگر ما می خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم، باید این آمادگی همگانی وجود داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان