عضو هیات امنا سازمان تأمین اجتماعی؛

منتظر مصوبه هیات وزیران هستیم تا منابع همسان سازی تخصیص داده شود

شوکت درباره آخرین اخبار از همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، توضیحاتی داد.

منتظر مصوبه هیات وزیران هستیم تا منابع همسان سازی تخصیص داده شود

اکبر شوکت عضو هیات امنا سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اخبار از همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه شرکت‌ها را برای واگذاری مشخص کرده اند و منتظر مصوبه هیات وزیران هستیم تا کف انتظار بازنشستگان برآورده شود.

عضو هیات امنا سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه با این اقدام بی عدالتی بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری تا حدودی برطرف خواهد شد، اضافه کرد: انتظار ما همیشه این بوده که بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری تفاوت وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال آیا تا پایان امسال منابع همسان سازی را دریافت خواهید کرد، گفت: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی سفت و سخت به دنبال دریافت منابع مشخص شده است و انتظار سازمان این بود که تا پایان خرداد ماه جلسات هیات وزیران برگزار شود و این مسئله به تصویب برسد.

امیدوار هستیم که تا پایان خرداد ماه هیات وزیران مصوبه منابع مشخص شده برای همسان سازی را به تصویب برساند و این 50 هزار میلیارد به تأمین اجتماعی برای اجرای طرح همسان سازی پرداخت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان