نهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور

جمالی‌نژاد: مشارکت مؤثر رسانه‌ها مکمل برنامه‌های مدیریت شهری در زمینه مناسب‌سازی است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور گفت: برنامه‌های صداوسیما در موضوع مناسب‌سازی کشور قطعا مکمل خوبی برای برنامه‌های مدیریت شهری، سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌ها و زمینه‌ساز پیشبرد برنامه‌های این عرصه است.

جمالی‌نژاد: مشارکت مؤثر رسانه‌ها مکمل برنامه‌های مدیریت شهری در زمینه مناسب‌سازی است

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد 21 خرداد در نهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور اظهار کرد: بدون تردید یک عامل مهم برای موفقیت برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط با مناسب‌سازی در شهرها و روستاها و تثبیت این موضوع در افکار عمومی و حساس شدن تمامی اقشار جامعه؛ بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها بویژه صداوسیما و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی اضافه کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده، همچنان شاهدیم که به مناسب‌سازی معابر در سطح شهرها توجه لازم نمی‌شود و در بعضی مواقع  کودکان، سالمندان و معلولان نمی‌توانند از فضای شهری بهره کافی را ببرند و این موضوع مهم برای برجسته‌شدن بیشتر نیازمند توجه مستمر تمامی رسانه‌های ملی و استانی، بویژه سازمان صداوسیما و شبکه‌های استانی آن است.

جمالی‌نژاد همچنین بر تشکیل منظم جلسات این ستاد ملی در فواصل زمانی کمتر و بصورت ماهانه با توجه به اهمیت موضوعات مرتبط و همچنین تشکیل جلسات کارگروه‌های زیر مجموعه آن بویژه در مباحث اطلاع‌رسانی و آموزشی شد.

در این جلسه که وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف عضو ستاد هم حضور داشتند، ابراهیم کاظمی مؤمن سرایی رئیس دبیرخانه ستاد گزارشی از اجرایی شدن مصوبات جلسه هشتم و اقدامات به عمل آمده در این خصوص ارائه کرد.

همچنین گزارشی در زمینه نشان دسترس‌پذیری اماکن عمومی برای معلولان جسمی و حرکتی نیز مطرح و در خصوص آن تبادل نظر صورت گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر