تصاویر جانباختگان حادثه کلینیک سینا اطهر

این واقعه و انفجار در ساعت ۲۱:۰۵ شب گذشته در دی کلینیک سینا اطهر اتفاق افتاد که اورژانس ۱۰ دسنگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام کرد، متاسفانه این حادثه ۱۹ کشته ۲۵ مصدوم داشته که خوشبختانه به غیر از دو نفر که همچنان در مراکز درمانی اورژانس هستند بقیه مصدومین سرپایی درمان شدند.

 ️احسان گنج‌خانلو و رها نیکروش

️احسان گنج‌خانلو و رها نیکروش

حمیدرضا گودرزی با اشاره به اینکه این دستگیری‌ها با حکم دادستان بوده است، گفت: در ارتباط با حادثه شب گذشته کلینیک سینا اطهر تعدادی بازداشت شده اند که دستگیر شدگان افراد مرتبطی از جمله رییس ساختمان بوده است.

شب گذشته حادثه انفجار شدید و حریق گسترده‌ای در کلینیک درمانی سینا اطهر رخ داد؛ که تاکنون ١٩ تن از جمله ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

کلینیک سینا اطهر که شب گذشته دچار حادثه انفجار و آتش‌سوزی شد یک مرکز شبانه‌روزی تخصصی در زمینه تصویر‌برداری و آم آر آی است این مرکز واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس کوچه ماهروزاده است.

ایرج حریرچی سه‌شنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: دی کلینیک سینا اطهر یک مرکز دندانپزشکی و تصویربرداری است و برخی اعمال جراحی سبک در آن انجام می‌شد.

کلینیک سینا اطهر مرکز پزشکی هسته‌ای نبود و این مرکز یک دی‌کلینیک محسوب می‌شود که دارای پنج طبقه است.وی همچنین اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود مواد رادیواکتیو در محل حادثه را هم تکذیب کرد و افزود: در این کلینیک رادیولوژی معمولی دایر بوده است

تصاویر جانباختگان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان