ماهان شبکه ایرانیان

پودرهای پروتئین برای بدنسازان و عضلات

قبلا گفته ایم دوباره هم می گـوییم: ۵۰ درصـد موفقیت رژیم هر شخص بستگی به این دارد که او اندام خود را در وضعیت مناسبی نگهداری کند. بـرای از بـین بـردن وزن اضافه، حذف چربی و کربوهیدراتهای ساده ( قند و نشاسته ) از غذای روزانـه اهـمیـت دارد، اما اگر بخواهید از عضـلاتی قـوی و سـاخـته شـده برخوردار گردید، باید مقدار زیادی پروتئین با کیفیت مصرف نمایید.

پودرهای پروتئین برای بدنسازان و عضلات

قبلا گفته ایم دوباره هم می گـوییم: 50 درصـد موفقیت رژیم هر شخص بستگی به این دارد که او اندام خود را در وضعیت مناسبی نگهداری کند. بـرای از بـین بـردن وزن اضافه، حذف چربی و کربوهیدراتهای ساده ( قند و نشاسته ) از غذای روزانـه اهـمیـت دارد، اما اگر بخواهید از عضـلاتی قـوی و سـاخـته شـده برخوردار گردید، باید مقدار زیادی پروتئین با کیفیت مصرف نمایید.

مسئله این است که منابع اصلی پروتئین مانند گوشت، مرغ، ماهی و تخم مرغ معمولا نسبت به غذاهای دیگر هم گران تر بوده و هم طبخ آنها بیشتر طــول می کشد. یکی از دلایلی که اغلب مردم در غذای روزانه خـود مـواد غـنـی از کـربوهیدرات را مورد استفاده قرار داده و باعث بروز کمبود پروتئین در بدن خود میگردند، همین امر است.

یـک راه مـناسب برای جبران کاستی پروتئین استفاده از مکمل های پروتئینی بین وعده های غذایی و بخصوص بعد از تمرینات ورزشی است. با اینحال نباید زیاده روی کنید؛ در طول روز حداقل سه وعـده غذایی به طور ثابت برای خود در نظر گرفته و فقط از پودرهای پروتئینی بعنوان مکمل غذایی استفاده نموده و بـه ندرت آن را جایگزین یک وعده غذایی نمایید. متکـی بودن صرف به این مکمل ها برای سـلامتی مـضر بوده و باعث شل شدن عضلات می گردد.

کدام مکمل های پروتئینی برای شما مناسب است؟

جایگزینهای غذایی

هـدف جایگزین هـای غـذایی حـذف پـخت و پـزهای وقت گیر و پر دردسر غذاهای متداول می بـاشد. مـهم اسـت که جایگزین غذایی شما دارای مقادیر متعادل کالری از پروتئین، کربوهیدرات، فیبرهای غذایی، ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز بدن باشد. همچنین به دنبال پودرهایی باشید که مقدار کمی از چربی و قندهای اشباع شده را دارا باشند.

مـا پـودر UltraMet را پیشنهاد می کنیم؛ یک مکمل رژیمی و خوش طعم جدید. این پودر از پروتئین کیفیت بالا و مواد غذایی مورد نیاز بدن ساخته شده و می تـواند جایگزین یک وعده غذایی معمولی را بگیرید با این فرق که در مدت چند ثانیه آماده می گردد.

جایگزین هـای غذایی بـرای افراد پـر مشـغله کـه وقت پختن غذا را ندارند بسیار مناسب است. حسن دیگر این جایگزین ها ایـن است که غـذاهای حاظری چرب از برنامه غذایی شما حذف خواهند شد.

پودر UltarMet Champion Nutrition

مشخصات مصرفی
مقدار مصرف: یک پاکت ( 75 گرم )84_1
تعداد پاکت در یک بسته: 20 عدد

مواد موجود در هر بار مصرف
کالری: 280
مجموع چربی: 2 گرم
چربی اشباع شده: 1 گرم
کلسترول: 20 میلی گرم
سدیم: 350 میلی گرم
پتاسیم: 450 میلی گرم
مجموع کربوهیدرات: 24 گرم
فیبر غذایی: 1٫5 گرم
قند: 3 گرم
پروتئین: 42 گرم

نحوه مصرف

محتوای هر پاکـت را در 3/1 لیـتـر آب خنـک یـا شـیر ریـخته و کاملا هم بزنید. برای خوش طعم تر نمودن شربت می تـواند آن را بـا میوه ، آب میوه،  مـاست و یا بستنی کم چرب مخلوط نمایید.

پوردهای پروتئینی

پودرهای پروتـئین طبـعا سـرشـار از پـروتـئـیـن بـوده و آمـاده نمودن آنها آسان است. آنها عموما مقدار اندکی از کربوهیدرات و مواد غذایی ضروری بـدن را دارا می باشند؛ وظیفه این پودرها رساندن مقدار قابل توجهی پروتئین با کیفیت به بدن است.

لزوما مکمل های غذایی پــروتئینی یک منبع غنی از پروتئین کیفیت بالا را بدون چربی و کربوهیدرات در اختیار شما قرار می دهند، که مصرف آن بعد از تمرینات ورزشی و قبل از خواب بسیار مفید است.

اگر می خواهید وزن اضافه خود را کاهش دهید روزی یک بار، و اگـر مـایـلیـد چـاق شـود، روزی سه بار از این پودرها مصرف کنید.

آماده کردن آسان است.پودر را با مقداری آب یا آبمیوه خنک و بدون قند رقیق کنـید. برای خوش طعم تر نمودن شرب می توانید به آن مقداری میوه، آبمیوه، ماست و یـا بستنی کم چرب اضافه کند.

مـا پـودر وانـیـلی MET-Rx را پیشنهاد می کنیم. این محصول بدلیل فرمول بخصوص خود که دارای  آمینو اسیدهای ویژه و پپتیدهای حیاتی فعال میباشد بسیار مفید می باشد.

به این علت نوع وانیلی آن پیشنهاد می شـود که وقتـی بـا بـیــشتـر مواد مثل شکلات، شیر و میو مـخلوط میگردد، طعمش بسیار عالی میشود.

MET-Rx Protein Plus Drink Mix

مشخصات مصرفی85
مقدار مصرف: 3 پیمانه
تعداد مصرف در یک بسته: 16

مواد موجود در هر بار مصرف
کالری: 210
کالری چربی: 10 کیلو کالری
مجموع چربی: 1 گرم
چربی اشباع شده: نیم گرم
کلسترول: 0
سدیم: 115 میلی گرم
مجموع کربوهیدرات: 3 گرم
قند فیبری غذایی: 2 گرم
پروتئین: 46 گرم

پروتئین افراد پرمشغله

اگر جزء افراد پر مشغله ای هستید که وقت رفتن به آشپزخانه را برای پختن غـذاهـای پر دردسـر نـدارید، یـک مـکـمل غـذایـی آمـاده نوشیدن، مشکل شما را حل خواهد کرد. هر بسته از قبل مخلوط شده و مستقیما قابل نوشیدن است.

ایـن قبیل مکمل های غذایی آماده می تـوانند جایگزین وعده های غذایی نیز بشوند اما ترجیحا باید بعنوان جبران کننده پروتئین بعداز تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار گیرند. علت واضح است؛ رژیم غذایی روزانه شما قبـلا با مقدار زیادی کربوهیدرات اشباع شده است، بنابراین بهتر است غذایی را بخورید که فـاقـد کـربـوهیـدرات و سـرشـار از پروتئین باشد.

مکلمهای آماده مصرف بسیار کار آمد می باشند چرا که آنها کامـلا بـصورت بـسته بندی شده ارائه گردیده و بسادگی قابل حمل هستند.

از مکملهای غذایی آماده ما مکمل Myoplex را پیشنهاد میکنیم.

Myoplex Low Carb Shakes

مشخصات مصرفی
مقدار مصرف: 1 پاکت
مقدار کل در یک بسته: 350 گرم

مواد موجود در هر بار مصرف
کالری: 180
کالری چربی: 45
مجموع چربی: 5 گرم86_1
قند: 1گرم
چربی اشباع شده: 1 گرم
کلسترول: 15 میلی گرم
مجموع کربوهیدرات: 3 گرم
سدیم: 340 میلی گرم
پتاسیم: 340 میلی گرم
فیبر غذایی: 3 گرم
پروتئین: 30 گرم

در انتها بخاطر داشته باشید که عضلات شما منحصرا از طریق مصرف پــودرهای پروتئین رشد نخواهد کرد. لازم است مصرف مکملهای پروتئنی را با تمـریـنـات بـا وزنه، جلـسات منظم قلبی – عروقی و زمانهای استراحت کافی همراه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان