ماهان شبکه ایرانیان

۸۸ زندانی جرائم غیر عمد با کمک ستاد دیه آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت:در دهه ولایت بین اعیاد قربان تا غدیر، زمینه آزادی ۸۸ نفر زندانی بدهکار فراهم شد که طی امروز و فردا آزاد خواهند شد.

88 زندانی جرائم غیر عمد با کمک ستاد دیه آزاد شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب با قدردانی از تلاش‌های مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار داشت: بدهی این مددجویان در مجموع 55 میلیارد و 400 میلیون تومان بود که با پیگیری مددکاران ستاد دیه و زندان ها، بخشی از این بدهی با پذیرش اعسار توسط قضات کاهش یافت، شکات نیز قسمتی از طلبشان را بخشیدند و مابقی توسط کمک‌های نیکوکاران و نمایندگی ستاد دیه به میزان 2 میلیارد و 400 میلیون تومان، بنیاد مستضعفان به میزان 2میلیارد و 800 میلیون تومان تامین شد تا امروز و فردا آزاد شوند.

وی افزود: برخی از افراد به علت ناتوانی در پرداخت بدهی یا دیه با شکایت شاکی راهی زندان می شوند و علاوه بر تبعاتی مانند از دست دادن شغل، زندگی خانواده و فرزندان آنها نیز از نظر مالی و روحی تحت الشعاع قرار می گیرد.

حیات‌الغیب خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است که در جلوه‌های مختلف به وجود می‌آید.

مدیرکل زندان‌های استان تهران اضافه کرد: زندانیان نیازمند دیگری نیز منتظر کمک های مردم نوعدوست هستند، تلاش مسئولان ستاد دیه هم به صورت مستمر ادامه دارد.

پیرو تفاهمنامه‌ای که بین بنیاد مستضعفان و سازمان زندان‌ها منعقد شده بود و با کمک‌های نیکوکاران که با تاسی از سیره علوی به یاری نیازمندان می شتابند، در دهه ولایت بین اعیاد قربان تا غدیر، زمینه آزادی 88 نفر زندانی بدهکار فراهم شد که طی امروز و فردا آزاد خواهند شد.

بنابر این گزارش، شماره کارت‌های 6037991899675916 بانک ملی و 5859837000095519 بانک تجارت آماده دریافت هدایای نیکوکارانی است که در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، به فکر کمک به دیگران و آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار هستند.

همچنین شماره تماس 88861870 نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات است و در صورت تمایل، نیکوکاران می توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید

آزادی 140 زندانی غیرعمد در دهه کرامت

2574 زندانی جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان