این محصولات زیبایی را در خواربارفروشی ها پیدا کنید

اشتباه نکنید این ها لیست خرید از فروشگاه نیستند بلکه لیستی از محصولات زیبایی هستند که می توان در قفسه های خواربارفروشی  تهیه کرد

این محصولات زیبایی را در خواربارفروشی ها پیدا کنید
  1. شیر
  2. عسل
  3. بلغور جو
  4. ماست

اشتباه نکنید این ها لیست خرید از فروشگاه نیستند بلکه لیستی از محصولات زیبایی هستند که می توان در قفسه های خواربارفروشی  تهیه کرد. درسته که هیچ چیزی نمی تونه جای سرم های کلاژن ساز و یا کرم های سازنده ای مثل کرم حلزون رو بگیره اما یکسری مواد مفید برای پوست هم هستند که می تونید به راحتی از فروشگاه یا حتی در خانه فراهم کنید. اگر بدونید این محصولات تا چه اندازه می تونن برای پوستتون مفید باشن واقعا شگفت زده می شید. پس شما هم لیست خودتون رو آماده کنید.

 

محصولات زیبایی در خوابارفروشی هامحصولات زیبایی در خوابارفروشی ها

چای سبز
چای سبز فواید زیادی برای پوست دارد. از درمان سوختگی آفتاب گرفته تا خاصیت مرطوب کنندگی. البته چای سبز علاوه بر پوست برای مو هم مفید است. موهای خشک و آسیب دیده را تقویت کرده و رنگ موها را تازه و درخشان می کند. چای سبز را پس از دم کردن بگذارید سرد شود. سپس به مدت 10 دقیقه روی موها بزنید. سپس به موها نرم کننده بزنید تا موهایی نرم و ابریشمی داشته باشید.

محصولات زیبایی در خوابارفروشی ها

خیار
خیار در محصولات مراقبت پوست مختلفی چون تونرها، مرطوب کننده ها و کرم های سفت کننده پوست به کار برده می شود. وقتی با چشم های پف کرده از خواب بیدار می شوید تکه های خیار به دلیل غلظت آبی که دارد به سرعت پف چشم را می خواباند.

محصولات زیبایی در خوابارفروشی ها

نمک دریا
استفاده نمک فقط به غذا محدود نمی شود. نمک دریا سرشار از مواد معدنی چون منیزیم، کلسیم و پتاسیم است که پوست های خشک را رطوبت رسانی می کند. با ترکیب نمک دریا و روغن زیتون لایه بردار خوبی به دست می آید.

محصولات زیبایی در خوابارفروشی ها

شیر
شیر خاصیت تسکین دهنده دارد و به دلیل آنزیم، پروتئین، مواد معدنی و ویتامین هایی که دارد می تواند پوست های خشک را نرم و جای سوختگی تیغ را تسکین دهد. فقط کافی است کمی در وان حمام بریزید و از فواید آن بهره مند شوید.

محصولات زیبایی در خوابارفروشی ها

نعناع
با ترکیب نعناع و عسل ماسک صورت درست کنید و روی پوست بزنید تا پوستی تازه و بدون چربی به شما بدهد. برای از بین بردن بوی بد پا، پاها را در آب نعناع بشوئید. برگ نعناع را در آب بریزید و بنوشید یا کمی نعناع در فریزر نگهدارید تا در صورت نیاز از ان استفاده کنید.

محصولات زیبایی در خوابارفروشی ها

بلغور جو
بلغور جو را هم می توان روی صورت استفاده کرد و هم در آب وان حمام. به همین سادگی.

محصولات زیبایی در خوابارفروشی ها

عسل
عسل با خاصیت ضد باکتری در حمام بیشتر مورد نیاز است تا در داخل کابینت آشپزخانه. عسل به دلیل ضد التهاب بودنش برای از بین بردن جوش ها بسیار مفید است و بعلاوه این که پوست را نرم و مرطوب می کند.
آیا محصول مفید دیگری هم در خواربار فروشی ها هست که من اشاره نکرده ام؟ اگر موردی برای اضافه کردن هست خوشحال می شوم در قسمت دیدگاه به آن اشاره کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر