تصاویر: بازگشایی مدارس ووهان

مقامات شهر ووهان اعلام کردند که از روز سه شنبه همه مدارس و مهد کودک ها در ووهان بازگشایی شده است.

مقامات در شهر ووهان چین از بازگشایی کلیه مدارس در این شهر خبر دادند.

به گزارش فرارو، شهر ووهان در چین کانون شیوع ویروس کرونا بود و برای نخستین بار ویروس از یک بازار حیوانات در این شهر شناسایی و شیوع پیدا کرد.

چینی ها به خوبی توانستند که ویروس کرونا را در ووهان مهار کنند و هفته ها است که هیچ فرد مبتلای به ویروس در این شهر به ثبت نرسیده است و کسی هم جان خود را از دست نداده است.

زندگی در ووهان به روال عادی خود برگشته است و مقامات در این شهر اعلام کردند که با فرا رسیدن پاییز همه مدارس در این شهر باز خواهد بود.

مقامات شهر ووهان اعلام کردند که از روز سه شنبه همه مدارس و مهد کودک ها در ووهان بازگشایی شده است.

طبق این اطلاعیه 2842 موسسه آموزشی در سراسر شهر آماده میزبانی از 1 میلیون و 400 هزار دانش آموز هستند. طبق اعلام رویترز دانشگاه ووهان هم از دوشنبه فعالیت خود را از سرگرفتند.

مقامات شهر ووهان اعلام کردند که در صورت شیوع دوباره ویروس کرونا آماده هستند تا آموزش از طریق اینترنت و در خانه را جایگزین آموزش حضوری کنند.

مقامات در این شهر همچنین به دانش آموزان توصیه کردند که به هنگام رفت و آمد به مدارس از ماسک استفاده کنند و تا جایی که ممکن است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

به مدارس هم دستور داده شده است که مواد لازم برای مبارزه با ویروس را ذخیره کنند و علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی از تجمعات غیر ضروری هم در مدارس جلوگیری شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان