این مواد غذایی را کنار بگذارید تا در یک ماه ۴ کیلو وزن کم کنید

شما با نخوردن یک ماده غذایی مضر در طی یک ماه، می‌توانید به میزان ۴ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید.

این مواد غذایی را کنار بگذارید تا در یک ماه 4 کیلو وزن کم کنید

به گزارش اسپوتنیک، تاتیانا بوچارووا، متخصص غدد می‌گوید علت بی‌خوابی و پوسیدگی دندان‌ها خوردن شیرینی‌جات است.

شیرینی‌ها فقط شکر، شیرینی و کیک نیستند. این متخصص غدد می‌گوید: غذا‌هایی که در آخر جدول غذایی ما قرار دارند اغلب حاوی شکر هستند - از ماست‌های میوه‌ای تا سس چیلی که حاوی قند هستند؛ بنابراین ترک شیرینی به طور کامل غیرممکن است. اما کاهش سهم آن در رژیم غذایی باعث ایجاد اتفاقات خوشایند در بدن شما می‌شود.

شما باید برچسب غذا‌ها را بخوانید: محصولاتی که بیش از 22.5 گرم قند در هر 100 گرم دارند بسیار شیرین هستند. تولیدکنندگان نام‌های مختلفی برای قند روی بسته‌بندی‌ها دارند، مانند نشاسته هیدرولیزشده، ملاس، فروکتوز، مالتوز، پودر قند و ... که همگی دارای قند هستند.

این 3 ماده غذایی خوشمزه را جایگزین شکر کنید

اگر تصمیم گرفتید شیرینی را کنار بگذارید در مرحله ابتدایی شیرینی‌جات را با رژیم غذایی لاغری ترکیب نکنید. در ابتدا شیرینی را کم کنید و سپس رژیم لاغری را اجرا کنید.

برای انجام این کار، کربوهیدرات‌هایی مانند ماکارونی و غلات سبوس‌دار، برنج قهوه‌ای و بلغور جو دوسر مصرف کنید که به شما امکان می‌دهند برای مدت طولانی احساس سیری کرده و از خوردن شیرینی جلوگیری می‌کند.

در روز اول چنین رژیمی شما احساس نشاط زیادی خواهید داشت. در طی هفت روز پرهیز از قند خوردن، به میزان 800 گرم تا یک کیلوگرم کاهش وزن پیدا خواهید کرد، حتی اگر تعداد کالری ثابت باشد. دلیل آن این است که شما انسولین را کنترل خواهید کرد و مایعات در بدن باقی نمی‌ماند. پس بدن شروع به استفاده از ذخایر چربی خود می‌کند.


صبحانه خوشمزه‌ای که شما را یک ماهه لاغر می‌کند

در طی یک ماه، همه این تغییرات بارزتر می‌شوند، نخوردن شیرینی‌ها بر تمام سیستم‌های بدن تأثیر می‌گذارد، از دستگاه گوارش تا سطح هورمونی. متابولیسم شما زیاد کار می‌کند و تا چهار کیلوگرم وزن کم خواهید کرد و به طور کلی، کیفیت زندگی بهبود می‌یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان