سرمربی جدید فرش‌آرا:

بودجه فرش‌آرا تغییر نکرده‌است/ ۷۰ درصد بازیکنان را حفظ می‌کنیم

سرمربی جدید تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: به دنبال حفظ حداقل ۷۰ درصد از شاکله تیم برای لیگ برتر ۹۶ هستیم.

بودجه فرش‌آرا تغییر نکرده‌است/ 70 درصد بازیکنان را حفظ می‌کنیم

محسن خبیری در گفت و گو با ایسنا در خصوص قبول هدایت تیم فرش‌آرا اظهار کرد: به واسطه حضور در تیم فرش‌آرا از نیم‌فصل دوم سال گذشته، شناخت خوبی از مجموعه فرش‌آرا داشتم. ضمن اینکه نتایج هم در آن بازه به شکلی بود که باشگاه از کار کادرفنی رضایت داشت و به جز یکی، دو بازی که با بدشانسی باختیم، در باقی بازی‌ها نتایج خوبی کسب کردیم.

وی افزود: جلساتی را با حضور مجید مرتضایی با مدیریت باشگاه داشتیم، قرار بر این شد که تیمی خوب برای سال‌های بعد روانه مسابقات کنیم. برنامه‌های مورد نظر برای امسال را ارائه دادیم، در همین حین 2، 3 پیشنهاد برای سرمربیگری در لیگ برتر فوتسال داشتم و مذاکراتی هم با آن باشگاه‌ها با اجازه فرش‌آرا داشتم اما به آن جمع‌بندی و توافق لازمه نرسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از صحبت‌های اولیه در تهران برای ادامه همکاری با مجموعه فرش‌آرا راهی مشهد شدم. در جلسه آخر با باشگاه فرش‌آرا بود که متوجه شدم مجید مرتضایی از باشگاه جدا شده وگرنه تا دو روز قبل از آن نیز با مرتضایی در ارتباط بودم و در خصوص جذب بازیکنان صحبت می‌کردیم.

خبیری خاطرنشان کرد: با مجید مرتضایی حتی صحبت و تاکید کردم که حیف است از فرش‌آرا جدا شود، اما اعلام شد که صحبت‌های نهایی میان مدیریت باشگاه و مرتضایی گرفته و جدایی مجید مرتضایی قطعی شده‌است. با توجه به شناختی که از مجموعه داشتم تصمیم هیات‌مدیره این بود که به عنوان گزینه سرمربی‌گری اعلام شوم و پس از صحبت‌های لازمه به توافق رسیدیم و قرارداد امضا شد.

سرمربی جدید فرش‌آرا در خصوص هدف‌گذاری‌اش برای فرش‌آرا در لیگ برتر 96 اظهار کرد: سه تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده‌ام، با هلال‌احمر، شهرداری تبریز و نماینده ساوه کار کردم و همیشه روحیه بالایی برای موفق شدن دارم. هدف ما رسیدن به بالای جدول است و ابدا به دنبال بقا نیستیم. باید جهش خوبی نسبت به رتبه تیم در سال‌های گذشته داشته‌باشیم.

خبیری در رابطه با جذب ملی‌پوش برای فرش‌آرا افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور توقع زیادی از بخش خصوصی نباید داشت. از مدیریت باشگاه ممنونم که با وجود مشکلات مالی باز هم حاضر شد تا در لیگ برتر شرکت کند. بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فوتسال به دنبال فروش امتیاز خود هستند و تیمداری در شرایط فعلی بسیار سخت است.

وی افزود: میزان بودجه ما همان بودجه فصل قبل خواهدبود و هدف اصلی ما حفظ شاکله تیم است. می‌خواهیم 70 درصد اسکلت تیم را حفظ کنیم زیرا زمان زیادی نداریم، ضمن اینکه در صورت نیاز به بازیکنان جدید هم فکر خواهیم‌کرد. بازیکنی جذب می‌کنیم که بتواند به تیم کمک کند، اولویت نیز با بازیکنان بومی استان است.

خبیری تصریح کرد: لیست مازاد به آن شکل نخواهیم‌داشت. تا 70 درصد تیم را حفظ می‌کنیم و نهایتا 20، 30 درصد تیم ریزش خواهدداشت. سهمیه امیدها در تیم‌های لیگ برتر ناگهان دو سال تغییر کرده که البته احتمال دارد قوانین کمیته فوتسال تغییر کند و بتوانیم از بخشی از این جوانان استفاده کنیم. منتظریم ببینیم تصمیم کمیته چه خواهدشد؟

سرمربی تیم فرش‌آرا افزود: دو روز است که تمرینات فرش‌آرا آغاز شده، زمان زیادی نداریم و از دیروز به شکل جدی تمرینات فرش‌‎آرا آغاز شده‌است تا با آمادگی بالا وارد مسابقات شویم.

خبیری در خصوص سرانجام سرپرستی تیم فرش‌آرا گفت: تا پیش از این که تقوی زحمت سرپرستی در تیم فرش‌آرا را کشیده، اینکه ایشان باز هم در ادامه همراه فرش‌آرا خواهدبود را باشگاه باید اعلام کند. در این خصوص سیاستگذاری مربوطه را مدیران باشگاه انجام می‌دهند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر