جنجال‌های توییت اعدام روحانی: هشدار آقا داماد به رئیس کمیسیون امنیت ملی

توییت جنجالی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور درباره اعدام حسن روحانی رئیس جمهوری، یکی از جنجالی ترین توییت های مقامات در مهر ماه امسال است

جنجال‌های توییت اعدام روحانی: هشدار آقا داماد به رئیس کمیسیون امنیت ملی

توییت جنجالی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور درباره اعدام حسن روحانی رئیس جمهوری، یکی از جنجالی ترین توییت های مقامات در مهر ماه امسال است. مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز 24 مهر ماه در توئیتی انتقادی نوشته بود که رهبر انقلاب باید دستور دهند تا هزار بار حسن روحانی اعدام شود تا دل مردم عزیز ایران راضی شود. توییت جنجالی مجتبی ذوالنور درباره اعدام روحانی بازتاب های گسترده ای در داخل و خارج از کشور داشته است.

مجتبی ذوالنوری که نماینده دوره های هشتم تا یازدهم مجلس شورای اسلامی و در مجلس یازدهم که خود را مجلس انقلابی خطاب کرده است، ریاست کمیسیون مهم امنیت ملی مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد در توییت خود که با 4000 لایک و هزاران کامنت همراه شد نوشت:

جناب روحانی! اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن با معاویه را خواست اکثر مردم از امام ذکر می کنید، امروز اکثریت قاطع ملت ایران با کم تر از عزل و مجازات شما راضی نمی شوند. با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود. توییت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم قم در بهارستان، هنوز با واکنش حسن روحانی مواجه نشده است.

تصویر توییتر جنجالی مجتی ذوالنور مبنی بر درخواست اعدام روحانی

اظهارات ساختار شکنانه مجتبی ذوالنور مبنی بر آرزوی اعدام رئیس جمهوری و ارائه ادعای آنکه این درخواست اکثریت قاطع ملت ایران است، با واکنش های زیادی روبرو شد. حسام الدین آشنا مشاور جنجالی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در توییتی نوشت که فحاشی، انسان را نه دانشمند تر می کند و نه نورانی تر.

معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رئیس جمهوری نیز درباره فراخوان اعدام حسن روحانی گفت که این بدعت با اهانت به روحانی شروع شد اما بعید نیست آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت کنندگان را بگیرد. سخنگوی دولت هم در واکنش به فراخوان اعدام روحانی گفت که ما تا کنون این ادبیات را در ساختار سیاسی به این شکل نداشتیم و چنین واژگانی نداشتیم که از تریبون های رسمی ، نماینده ای بگوید دولت از بالا پایین این گنونه است و اتهام بزند.

در پی انتشار توییت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره ادعای خواست اکثریت ملت ایران مبنی بر اعدام روحانی، کامبیز مهدی زاده فرساد، داماد حسن روحانی و همسر دکتر مریم روحانی در پستی در صفحه اش، به نوشته آقای ذوالنور واکنش تهدید آمیز نشان داد. در پیام آقا داماد به پست رئیس کمیسیون امنیت ملی آمده: جناب مجتبی ذوالنوری. رئیس مثلا امنیت ملی ! پایت را از گلیمت درازتر کرده ای! اگر حتی 1 دقیقه از دولت روحانی باقی مانده باشد، تا پای جان ایستاده ایم. بسم الله. . . .

اعدام روحانی

توییت تهدید آمیز کامبیز مهدی زاده فرساد در واکنش به توییت اعدام روحانی توسط مجتبی ذوالنور

کامبیز مهدی زاده فرساد چند سال پیش در یکی از تالارهای شمال پایتخت با دختر حسن روحانی ازدواج کرد. دختر حسن روحانی اخیرا به دلیل حضور در یکی از دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای تدریس و تحقیق، با واکنش هایی روبرو شده است که منجر به اطلاعیه این دانشگاه شده است. دختر حسن روحانی دانش آموخته علوم پایه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

همسرش متولد سال 1364 در شهر اهر است و در گرایش های مربوط به زمین شناسی در دانشگاه آزاد تحصیل کرده است. کامبیز مهدی زاده فرساد که توییت تهدید آمیزی علیه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی منتشر کرده، در سایت شخصی خود، خود را نخبه ایرانی معرفی کرده است. آقا داماد از حوزه تبریز، نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد که صلاحیت وی توسط شورای نگهبان احراز نشد. او یکی از پست های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری را در اختیار دارد.

اگر چه آزادی بیان حق همه ملت ایران و نمایندگان ملت ایران است، اما باید در نظر داشت که اهانت و تهدید ، از تریبون های رسمی و فضای سایبر می تواند جامعه را در فضای متشنج قرار داده و ذهن ها را از مسائل اصلی کشور منحرف کند. اقدام آقا داماد به تهدید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز می تواند موجب اقدام قضایی معاونت حقوقی قوه مقننه شود که باید ببینیم در روزهای آینده که مصادف با یوم الله 13 آبان و 3 نوامبر 2020 میلادی است، سپهر سیاسی ایران در فضای داخلی و بین المللی چگونه خواهد بود.

به نظر می رسد در آینده اقتصاد و سیاست ایران عصر 1400، شاهد جولان و نقش آفرینی بیشتر آقا داماد ها و عروس خانم ها و آقازاده ها و ژن خوب ها باید بود. حسن روحانی قول داده است که از 99/09/09 با راه اندازی سامانه جامع تجارت، دولت الکترونیک و شفافیت و عدالت اداری را در ایران ارتقا بخشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان