عضو معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد؛

ایجاد ۱۸ هزار شغل در استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی

رستم پور از ایجاد ۱۸ هزار شغل در سه استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی تا پایان سال خبر داد.

ایجاد 18 هزار شغل در استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم رستم پور عضو معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در اولین‌ نشست تخصصی بررسی راهکار‌های اشتغال کولبران اظهار کرد: 18 هزار شغل در استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی توسط کمیته امداد ایجاد خواهد شد که تاکنون 30 درصد از آن انجام شده و مابقی تا پایان سال 99 اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه با کمک سایر نهاد‌ها در صدد پایدارسازی مشاغل هستیم، گفت: بسیاری از کولبران این سه استان از مددجویان کمیته امداد هستند که باید حمایت شوند.

رستم پور ادامه داد: با کمک بنیاد برکت و سایر نهاد‌ها در راستای اجرای برنامه‌های خاص برای این افراد، آمادگی لازم را داریم.

او با بیان اینکه 600 میلیارد تومان در سال 99 برای اشتغالزایی به سه استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی اختصاص داده شده است، گفت: با توجه به طرحی که در نظر داریم می‌خواهیم با همکاری بخش خصوصی کسب و کار‌هایی را که فعال و پایدار هستند،  گسترش دهیم.

رستم پور تصریح کرد: آموزش، پرداخت تسهیلات، مشاوره شغلی و بازاریابی را می‌توانیم در اختیار مرزنشینان برای ایجاد شغلی پایدار قرار دهیم.


بیشتر بخوانید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان