معاون منابع انسانی استاندار تهران مطرح کرد؛

ابتلای ۱۵ درصد از کارکنان دولتی استان تهران به کرونا/ دماوند و ورامین در صدر آمار ابتلا به کرونا

عباس پاشا گفت: تاکنون ۱۵ درصد از کارکنان دولتی به کرونا مبتلا شده‌اند که بیشترین آمار در شهرستان‌های دماوند و ورامین است.

ابتلای 15 درصد از کارکنان دولتی استان تهران به کرونا/ دماوند و ورامین در صدر آمار ابتلا به کرونا

غلامرضا عباس پاشا معاون منابع انسانی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آمار کارکنان دولتی استان تهران به ویروس کرونا، اظهار کرد: تاکنون 15 درصد از کارکنان دستگاه‌های دولتی در سطح استان تهران مبتلا به کرونا شده‌اند که آمار دقیق جان باختگان و بهبود یافتگان در اختیار وزارت بهداشت است.

معاون منابع انسانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر تهران بهتر از سایر شهر‌های استان رعایت می‌شود، اظهار کرد: همین موضوع سبب شده که آمار مبتلایان در شهر تهران کمتر از سایر شهر‌های استان تهران باشد.

وی افزود: شهرستان‌های دماوند و ورامین بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در سطح استان دارند که وضعیت آن‌ها قرمز اعلام شده و محدودیت‌های شدیدی اعمال می‌شود.

عباس پاشا در خصوص دستگاه‌های دولتی که شمار مبتلایان آن‌ها بیشتر است، گفت: میزان ابتلا به کرونا در میان کارکنان بانک‌ها و مخابرات به دلیل مراجعات مردمی بیشتر از سایر دستگاه‌هاست.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان