مدل مانتو نارنجی با انواع استایل های اسپرت و جذاب

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو نارنجی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو نارنجی با انواع استایل های اسپرت و جذاب

نارنجی از انواع رنگ های روشن و گرم است و از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد ایجاد شده است و اگر شما تمایل دارید مانتویی که برای پوشیدن انتخاب می کنید رنگی خاص داشتید بهتر است مانتوی نارنجی را انتخاب نمایید.

مدل مانتو نارنجی با جدیدترین طرح ها

رنگ نارنجی در انواع طیف های تیره و روشن موجود می باشد و بهتر است شما قبل از انتخاب مانتوی نارنجی به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید و بعد از اینکه از همخوانی و مطابقت رنگ مانتوی انتخابی تان با رنگ پوست خود مطئمن شدید سپس مانتو را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید.

مانتوی بلند نارنجی

طرح های مانتوی نارنجی زنانه و دخترانه

مانتوهای نارنجی در انواع طرح های متنوع مانتوی مجلسی و مانتوی اسپرت موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که ست کردن رنگ نارنجی با سایر رنگ ها کمی دشوار است و اگر شما تمایل دارید از مانتوی نارنجی در پوشش خود استفاده نمایید می توانید این رنگ را با رنگ های خنثی و رنگ های سرد ست کنید.

رنگ نارنجی مکمل خوبی برای رنگ آبی می باشد و اگر شما تمایل دارید استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از ترکیب این دو رنگ در پوشش خود استفاده کنید. همچنین رنگ های سبز و صورتی و زرد اگر در کنار رنگ نارنجی قرار بگیرند جذابیت خاصی را ایجاد می کنند.

مانتوی بلند نارنجی مانتو طوسی و نارنجی زنانه مانتوی نارنجی مجلسی مانتو زنانه نارنجی مانتو زنانه نارنجی مانتو نارنجی شیک مانتوی دخترانه نارنجی مانتو بلند نارنجی

مانتوهای نارنجی به صورت طرح های کوتاه و بلند نیز دوخته می شوند که بهتر است شما اندازه قد مانتو را با توجه به اندازه قد خود انتخاب نمایید همچنین این طرح ها به صورت جلوباز و جلو بسته و دکمه دار موجود هستند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی امروزی تر داشته باشید بهتر است از مانتوی جلوباز استفاده کنید.

در طراحی برخی از مانتوهای نارنجی از ترکیب دو رنگ استفاده شده است که اغلب رنگ دوم به گونه ای انتخاب می شود که مکمل رنگ نارنجی باشد و شما می توانید با پوشیدن این طرح مانتو زیبایی و جذابیت استایل و تیپ خود را تکمیل نمایید.

مانتوی نارنجی زنانه مانتو کوتاه نارنجی مانتوی دخترانه نارنجی مانتو بلند نارنجی مانتوی کوتاه نارنجی مانتو و شلوار نارنجی مانتوی ساده نارنجی مانتو بلند نارنجی مانتو طرح دار نارنجی مانتو دو رنگ نارنجی مانتوی شیک نارنجی

در این مطلب با انواع مدل مانتو نارنجی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی خاص را برای خود انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان