نماینده مجلس: مردم از اختلافات سیاسی ناراحت هستند

خبرگزاری تسنیم: اصغر سلیمی نماینده سمیرم در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی از چهل سالگی عبور کرده و گام دوم انقلاب شروع شده، اما برای اداره امور کشور هنوز آزمون و خطا می‌کنیم، گفت:حل مسائل اساسی کشور را نباید به خارج گره بزنیم و باید از این فرصت تحریم‌ها برای جهش تولید و قطع وابستگی به نفت با تکیه بر ظرفیت جوانان و نخبگان و ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مردم از اختلافات بی‌نتیجه سیاسی، بی‌مدیریتی‌ها، تبعیض، رانت و فساد ناراحت هستند، ادامه داد: هر روز بدون حساب و کتاب هزینه‌های زندگی به صورت سرسام آوری افزایش پیدا می‌کند و کیفیت کالا‌ها کاهش و قیمت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند با شرایط فعلی مردم حتی برای یک روز هم نمی‌تواننند برنامه‌ریزی کنند و هیچ فردی هم پاسخگو نیست.

نماینده سمیرم در مجلس با بیان اینکه بی مدیریتی‌ها باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده است، افزود: مردم در چند وقت اخیر از آشفته بازار مسکن، اجاره بها، خودرو، سکه، ارز، بورس، مواد خوراکی و اقلام حیاتی خسته شده اند، این تورم و گرانی‌ها و ضعف در اجرا و نظارت، نیازمند اقدام فوری و کارآمد قوای کشور است.

سلیمی با بیان اینکه به جای شعار دادن باید تدبیری برای وضعیت مردم داشته باشیم، عنوان کرد: مشکلات و راهکار‌ها مشخص است مردم امروز انتظار دارند در عمل تغییرات را با چشم ببینند و در سفره آن‌ها ملموس باشد. چند سالی است که می‌خواهند مشکل مسکن و خودرو را حل کنند، اما هر وقت طرحی را ارائه دادند نه تنها مشکل را حل نکرده بلکه باعث افزایش آن شده است. صنعت خودروسازی را باید از رانت دولتی و بازار مسکن را از دست دلالان خارج کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان