چه درس‌هایی از بازی کلش آف کلنز می‌توان گرفت؟

یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی که در سال‌های اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است، بازی کلش آف کلنز است. این محبوبیت سبب شده افراد اقدام به خرید و فروش اکانت کلش کنند، بازی که در مدت زمان خیلی کوتاه طرفداران زیادی برای خود پیدا کرد.

 سبک این بازی استراتژیک است که کاربر مجبور به ساخت قبیله، دفاع از آن و وسعت بخشیدن به محیط اطراف خود می‌شود.

بر خلاف نظر عده‌ای از کاربران، این بازی می‌تواند درس‌های ارزشمندی به افراد بدهد. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی بیشتر کلش آف کلنز، مزایای این بازی را برایتان توضیح دهیم، همچنین می‌گوییم چگونه می‌توانید از این بازی جذاب، کسب درآمد کنید.

معرفی بازی کلش آف کلنز

بازی «کلش آف کلنز» یا «جنگ قبیله‌ای» با سبک خاصی که دارد سال‌ها همچنان محبوب کاربران باقی مانده است. این بازی محصول شرکت سوپرسل است و بر روی گوشی‌های همراه نصب می‌شود. کلش آف کلنز در ابتدا در سال 2012 برای گوشی‌های آی او اس ساخته شد و چون مورد استقبال قرار گرفت، نسخه اندرویدی آن نیز به بازار آمد.

کلش آف کلنز یک بازی آنلاین است و حتما نیاز به اینترنت دارد. چند نفر می‌توانند در بازی شرکت کنند و حتی حین بازی چت و گفتگو کنند. بازی به این شکل است که کاربر یک زمین در اختیار دارد و کم‌کم سعی می‌کند آن را بسازد و گسترش دهد. پس از مدتی از قبیله خود دفاع و به قبایل دیگر حمله کند.

در این بازی اکسیر، طلا، اکسیر سیاه و الماس نقش مهمی دارند. در ابتدای بازی دو دستگاه ساخت اکسیر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و بعد از آن کاربر می‌تواند با حمله به قبایل دیگر اکسیر بیشتری به دست آورد. سربازان این بازی با اکسیر ساخته می‌شوند.

مانند هر بازی استراتژیک دیگر، در این بازی نیز ساختمان‌هایی را می‌سازید و ارتقا می‌دهید و طلا و اکسیر را در آن‌ها ذخیره می‌کنید.

کلش آف کلنز بازی جذاب و هیجان انگیزی است که اگر شروع به بازی کردید دیگر نمی‌توانید درست بردارید و باید ادامه دهید،. پس مواظب باشید معتاد به این بازی نشوید. این بازی حدود 30 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد.

این بازی  گرافیک بسیار خوبی نیز  دارد و انیمیشن‌ها جذاب هستند. انتشار آپدیت‌های مکرر بازی نیز یکی دیگر از دلایلی است که این بازی را از دور خارج نکرده است.  بازی در سال 2020 باز هم به‌روز‌رسانی شد و به همین دلیل هنوز جذاب است.

چه درس‌هایی از بازی کلش آف کلنز می‌توان گرفت؟

درس‌هایی که از بازی کلش آف کلنز می‌گیریم

بازی کلش آف کلنز شاید بازی ساده‌ای به نظر برسد، ولی درس‌های زیادی می‌توانید از آن بگیرید.

تلاش و حرکت کردن

در این بازی یاد می‌گیرید که برای موفقیت و پیروزی، تلاش و حرکت کنید. برای رسیدن به شادی و پیروزی به جنگ مشکلات بروید و آن‌ها را تک‌تک حل کنید.

به این طریق به زندگی معنا می‌دهید و ناامیدی را از خود دور می‌کنید. بهتر است این بازی را به کسانی که ناامید هستند و تلاشی برای زندگی بهتر نمی‌کنند، معرفی کنید.

شانه خالی نکردن از زیر بار مشکلات

بسیاری از افراد شادی که می‌بینید، کسانی هستند که به سوی مشکلات می‌روند و آن‌ها را در آغوش می‌کشند. به حل مشکلات می‌پردازند و شانه از زیر بار آن خالی نمی‌کنند. پس درسی که از بازی کلش آف کلنز می‌گیریم این است که باید با مشکلات جنگید و تلاش کرد.

اهمیت پذیرش فرد توسط دیگران و ارتباطات

چه چیزی باعث می‌شود فرد در این بازی با دیگر افراد و اعضای کلن ارتباط برقرار کند؟ وقتی فرد پیروزی خود را با دوستان در میان می‌گذارد، آن‌ها نیز شاد می‌شوند و برایش جشن می‌گیرند.

این موضوع نشان می‌دهد پذیرش فرد توسط دیگران و ارتباطات او اهمیت دارد. بدون ارتباطات تصاحب شدن چیزی موجب رضایل قلبی فرد نمی‌شود.

با عضویت در یکی از کلن‌ها و ارتباط با افراد دیگر یاد می‌گیرید که باید به دوستان خود وفادار و در سختی‌ها یا خوشی‌ها کنار آن‌ها باشید.

رویایی با نرسیدن به آرزوها و نداشتن همه چیز در زندگی

در بازی زمان‌هایی هست که نمی‌توانید غنائمی جمع کنید. پس یاد می‌گیرید چطور ظرفیت‌ها را مدیریت و چگونه از امکانات کمی که در ابتدای بازی در اختیارتان قرار می‌گیرد استفاده بهینه کنید.

با بازی کلش یاد می‌گیرید در زندگی استراتژی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در مقاطع مختلف از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.

در بازی یک سری وسایل مانند نیرو و توپ دارید که از آن‌ها به عنوان ابزار کار استفاده می‌شود. هر چه جلوتر می‌روید مراحل بازی سخت‌تر می‌شود و باید خود را برای سختی‌ها آماده کنید.

آموزش دادن نیروهایی که در اختیار دارید نیز یکی دیگر از بخش‌های آموزنده بازی است. این نیروها را می‌توانید تقویت کنید و هر یک سلاح مخصوصی دارند که به شما در تشکیل قبیله‌ای قوی‌تر کمک می‌کنند.

با هدف زندگی کردن

در این بازی یاد می‌گیرید هدفی دارید و آن هدف ساخت دهکده و مجهز نمودن آن است. باید همیشه تلاش کنید تا دهکده و قبیله را ارتقا دهید تا بتوانید در مقابل همسایه‌ها و سایر قبیله‌ها از خود دفاع کنید یا به آن‌ها حمله کنید و غنیمت جمع کنید. هر کس با توانایی‌هایی آفریده شده است و قطعا هدفی را باید در زندگی دنبال کند.

اتحاد رمز پیروزی

بازی کلش یکی از معدود بازی‌هایی است که در آن اتحاد و همکاری را به شما می‌آموزد. در این بازی می‌توان عضو کلن‌های دیگر شد و با آن‌ها اتحاد برقرار کرد. در بازی یاد می‌گیرید که اتحاد رمز پیروزی است.

مزیت‌های بازی کلش آف کلنز

یکی از مزایای بازی، چت کردن با افراد دیگر در حین بازی است و همین ویژگی به این بازی ماهیت اجتماعی داده است.

این قابلیت جذابیت بازی را نسبت به بازی‌ها انفرادی و آفلاین دو چندان کرده و سرگرم‌کننده‌تر است؛ به این ترتیب می‌توانید دوستان و آشنایان خود را به بازی دعوت کنید و کلن تشکیل دهید، به دیگران حمله کنید و غنائم بیشتری به دست آورید. همین مزیت‌ها از دلایل خرید اکانت و کلن کلش بین ایرانی‌ها شده است.

یکی از مزیت‌های این بازی هیجانی نبودن بیش از حد و تمرکز روی مسائل جنسی و خشونت‌آمیز است. این بازی نشان می‌دهد که می‌توان به طرح بازی‌های استراتژیک و محبوب شدن آن بین کاربران امیدوار بود، همچنین از مزیت‌های دیگر بازی به کار گرفتن ذهن و فکر افراد است؛ به همین دلیل  تمام افراد با هر سنی به آن گرایش نشان دادند و در جمع خانواده‌ها نیز راه پیدا کرد.

قبل از بازی کلش نیز بازی‌های مشابه دیگری ساخته شده بود، اما به اندازه کلش محبوب نشدند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت بازی، طراحی ظاهرا ساده و کودکانه این بازی است و زمان زیادی طول نمی‌کشد که بازی را یاد می‌گیرید.

ویژگی‌های بازی کلش آف کلنز

طبیعتا این بازی ویژگی‌های خاص و منحصربفرد خود را دارد و به همین دلیل هنوز بین کاربران ایرانی و دنیا محبوب است و افراد زیادی با فروش کلن کلش حتی درآمدزایی می‌کنند. به چند ویژگی مهم بازی در زیر اشاره می‌کنیم:

  • ساخت قبیله و گسترش آن
  • اضافه شدن شخصیت جدید
  • جنگ با کاربران و قبیله‌های دیگر
  • چت و گفتگو با سایر کاربران حین بازی
  • گرافیک بی‌نظیر بازی
  • پیوستن به دوستان و کلن
  • خرید و تقویت نیرو
  • صداگذاری خوب بازی
  • ابزارهای جنگی

خریدی امن با فروشگاه کوک سنتر

متاسفانه در سال‌های اخیر افراد زیادی در اینترنت به خرید اکانت کلش یا فروش اکانت کلش مشغول شده‌اند. این افراد دارای مجوز نیستند، به همین خاطر باید هنگام خرید به نماد اعتماد در سایت توجه کنید.

برای خرید کلن کلش باید به فروشگاه‌هایی مانند سایت معتبر کوک سنتر اعتماد کنید و با خیال راحت خرید کنید.

این فروشگاه یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه خرید و فروش بازی‌های سوپرسل و جم بازی است. در مجموعه کوک سنتر با داشتن نماد اعتماد به راحتی به خرید و فروش بپردازید و نگران هیچ چیز نباشید. 

محیط و رنگ‌پردازی سایت نیز بسیار ساده و آرامش‌بخش است و به راحتی از وسط صفحه علاوه بر انجام کارهایی مانند فروش کلن کلش، قیمت کلن کلش خود را نیز تخمین بزنید.

کوک سنتر نامی است که شما به همراه هر بازیکن دیگر کلش آف کلنز باید به خاطر بسپارید، چون می‌تواند یک منبع درآمدزایی برای شما باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان