شیرینی های سلامت اچ بی سوئیت یک میان وعده سالم

قند مصنوعی موجود در شیرینی ها علاوه بر این که باعث چاقی و اضافه وزن در افراد می شود آسیب های جدی به اعضا و جوارح داخلی بدن آن ها وارد می کند لذا باید در مصرف آن ها محناط عمل کنید.

مجموعه اچ بی سوئیت چند سالی اس که با هدف تولید محصولات سلامت محور اقدام به تولید محصولاتی کرده است که در محتوای آن ها هیچ ماده مضر یا قند مصنوعی وجود ندارد که نه تنها برای سلامتی مضر نیستند بلکه منبع غنی پروتئین و کلسیم نیز هستند.

جالب است بدانید که این مجموعه علاوه بر پخت شیرینی های رژیمی نوع دیگری از شیرینی ها را تولید می کند که به شیرینی گیاهخواری معروف است و مخصوص کسانی است که دارای رژیم های گیاهخواری هستند، تهیه و پخته می شوند.

ما در این مقاله تعدادی از پر طرفدار ترین محصولات اچ بی سوئیت را خدمتتان معرفی می کنیم و نحوی پخت آن را بیان می کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده ار آن ها خرید کرده و نوش جان کنید.

پروتئین بار

در پخت پروتئین بار ها عموما از موادی استفاده می شود که حاوی میزان بالایی از پروتئین هستند که به تامین انرژی فرد و تقویت قوای بدن او کمک می کنند. به عنوان مال تخم مرغ، شیر و سویا از ترکیبات اصلی پروتئین بار ها هستند که به عنوان منبع غنی پروتئین شناخته می شوند. بسیاری از ورزشکاران و کسانی که فعالیت های بدنی سنگینی دارند می توانند از پروتئین بار ها به عنوان یک میان وعده خوشمزه و مقوی استفاده کنند بدون این که نگرانی از بابت قند و کربوهیدات آن ها داشته باشند.

با افزایش میزان آگاهی افراد جامعه بخش اعظمی از افراد دیگر به سراغ شیرینی های پر قند و مضر نمی روند و محصولاتی مانند پرونئین بار ها و انرژی بار ها را که هیچ ضرری برای سلامتی آن ها ندارد را جایگزین خوراکی های مضر کرده اند، این موضوع را در رژیم غذایی افراد و خرید های آن ها به وضوح می توان مشاهده کرد.

معرفی تعدادی از پر طرفدار ترین پروتئین بار های اچ بی سوئیت

همان طور که پیش تر گفنیم تمامی محصولات این مجموعه سلامت محور بوده اند و از موادی که قند یا شکر مصنوعی در آن ها باشد استفاده نمی شود به عنوان مثال:

  1. بار جو پرک شکلاتی اچ بی سوئیت که یکی از پر طرفدار ترین محصولات این مجموعه است که از جو پرک، شکلات تلخ، کره بادام زمینی بدون قند، عسل و موز تشکیل شده است و هر عدد از آن دارای 130 کالری می باشد. لازم به ذکر است که این محصول دارای فیبر بالایی است و به کاهش کلسترول بدن کمک شایانی می کند، علاوه بر آن باعث ایجاد حس سیری طولانی مدتی در فرد می شود که برای ورزشکاران بسیار مفید است.
  2. کیک برانیز پروتئینی از دیگر محصولات خوشمزه و پر طرفدار این مجموعه است که از شکر استویا (شکر بدون قند)، پودر کاکائو و سفیده تخم مرغ تهیه می شود و شما می توانید بسته به سلیقه شخصی خود آن را همراه با موز، آناناس، گردو یا توت فرنگی در سایز دلخواه سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

انرژی بار

انرژی بار ها نوعی مکمل طبیعی محسوب می شوند که دارای ارزش غذایی بالایی هستند و به عنوان یک منبع غنی دارای انرژی بالایی می باشند. انرژی بار ها یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که در طول روز تحرک بالایی دارند و سوخت و ساز بدنشان بالا است.

لازم به ذکر است که پروتئین موجود در انرژی بار ها از میزان کربوهیدرات آن ها کم تر است اما میزان نیاز بدن به این ماده در طول روز را تامین می کند.

در این بخش از مقاله قصد داریم تعدادی از پرفروش ترین انرژی بار های اچ بی سویئت را خدمتتان معرفی کنیم:

  1. بار کرانبری: در تهیه این محصول از کرانبری، بادام، کره بادام زمینی بدون قند و چربی، جو پرک و عسل استفاده شده است که طعه بی نظیری برای آن ساخته است که یکی از پر طرفدار ترین محصولات اچ بی سوئیت محسوب می شود. لازم به ذکر است که هر عدد از این بار ها 140 کالری دارد که فاقد هر گونه قند یا چربی مصنوعی می باشد.
  2. بار خرمایی: بار خرمایی یکی از محبوب ترین انرژی بار های اچ بی سویئت است که فاقد گلوتن می باشد برای پخت این محصول از آرد ذرت استفاده شده است که هیچ گونه ماده مضرری برای سلامتی انسان ندارد. جالب است بدانید که برای طعم دار کردن این محصولات از پوست پرتغال استفاده شده است به همین دلیل طعم خرمای شدیدی در آن حس نمی شود. هر عدد از بار های خرمایی اچ بی سوئیت دارای 120 کالری است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان