۸ ایده طراحی دکوراسیون که معجزه می کند

ترفند های دکوراسیون : وقتی دست به تغییر طراحی  دکوراسیون داخلی می زنید ، طراحان  مواردی را پیشنهاد می دهد که تا به حال حتی به آنها فکر هم نکرده اید اما زمانیکه وارد زندگی تان می شوند و از آنها استفاده می کنید متوجه می شوید که چقدر بر کیفیت زندگیتان تاثیر می گذارند و  تا به حال چقدر به خودتان سختی داده اید و دیگر حاضر نیستید بدون آنها زندگی کنید

ترفند های دکوراسیون : وقتی دست به تغییر طراحی  دکوراسیون داخلی می زنید ، طراحان  مواردی را پیشنهاد می دهد که تا به حال حتی به آنها فکر هم نکرده اید اما زمانیکه وارد زندگی تان می شوند و از آنها استفاده می کنید متوجه می شوید که چقدر بر کیفیت زندگیتان تاثیر می گذارند و  تا به حال چقدر به خودتان سختی داده اید و دیگر حاضر نیستید بدون آنها زندگی کنید.این ایده ها به شما کمک خواهند کرد، کارهای خود را راحت تر و سریع تر انجام داده و از آن ها لذت ببرید. با چیدانه همراه باشید تا ایده هایی را برای کاربردی تر شدن فضای آشپزخانه تان به شما معرفی کند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

طراحی توکار جای مایع ظرف شویی در آشپزخانه

برای این که بتوانید ظاهر مرتب تری را به آشپزخانه تان ببخشید و عناصر را تا جایی که می توانید از دید پنهان کنید، می توانید مخزن ظرفی  که در آن مایع ظرف شویی می ریزید را به داخل کابینت منتقل کرده و فقط جایی برای خروج مایع تعبیه کنید، مهم نیست که ظرف مایع تان چقدر زیبا است،  وجود آن کنار سینک تان باعث بهم ریختگی ظاهر آشپزخانه می شود. با این کار چهره آشپزخانه تان حرفه ای تر به نظر می آید.

مطلب پیشنهادی : کابینت و تغییرات چشمگیر در دکوراسیون آشپزخانه

طبقه بندی و نظم دهی کشو های آشپزخانه

استفاده از لولاهای آرام بند برای کشو های آشپزخانه

در این آشپزخانه امکان ندارد در کشوها یا کابینت ها به شدت بسته شده و با صدای بدی به هم بخورد . با لولاهای آرام بند تمامی درها به آرامی بسته می شود و آرامش را به هم نمی زند و همین کار آرامش و آسایش شما را در درون آشپزخانه فراهم می آورد.

مطلب پیشنهادی : کابینت آشپزخانه ، در انتخاب رنگ دقت کنید!

کابینت های مشکی رنگ در آشپزخانه معاصر

طراحی کابینت آشپزخانه با کشوهای بزرگ 

پیدا کردن وسایل در فضایی روشن بسیار بهتر از پیدا کردن آن در یک کابینت تاریک و عمیق است . همانطور که در تصویر می بینید تمامی کابینت ها در این آشپزخانه با دراورهای بزرگ جایگزین شده اند. همین کار باعث شده است تا هم آشپزخانه بزرگ تر و دلباز تر به نظر بیاید هم کارآیی بهتری داشته باشد.

مطلب پیشنهادی : 20 ایده برای کسانی که از دراورهای خود خسته شده‌اند!

نورپردازی آشپزخانه ای به سبک کلاسیک

استفاده از نورهای مخفی برای زیر کابینت ها و نورپردازی آشپزخانه 

ممکن است این موضوع به نظرتان بی اهمیت بیاید اما نورپردازی های توکار بسیار مفید هستند زیرا می توانید از آنها برای نورپردازی فضای خاصی یا ایجاد حال و هوای خاصی استفاده کنید. و با این کار چهره ای نو به آشپزخانه تان ببخشید و از وقت گذراندن در آشپزخانه تان لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی : نورپردازی نمای بیرونی و اصول کاربردی آن

طراحی کلید و پریز ها برای آشپزخانه

برای آشپزخانه تان کلیدهای تنظیم شدت روشنایی تعبیه کنید.

نورها می توانند شدت های مختلفی داشته باشند و شما متناسب با فضا و حس و حال خود می توانید از آنها استفاده کنید. این کار حتی می تواند به صرفه جویی برق نیز کمک کند چون کنترل شدت روشنایی نورها دست خود شما است.

مطلب پیشنهادی : نور طبیعی و تاثیر آن در معماری داخلی

طراحی گاراژ به سبک روستیک

درهای هوشمند، راهکاری برای جلوگیری از اتلاف وقت 

درهای هوشمند که به وسیله ریموت ها کنترل می شوند از اتلاف وقت شما جلوگیری خواهند کرد و ایده ای کاربردی برای خانه های شما است.

 استفاده از چراغهای حساس به حرکت در ورودی های خانه

با استفاده از این چراغها در ورودی خانه تان دیگر هرگز در تاریکی به دنبال کلیدهایتان نخواهید گشت.

مطلب پیشنهادی : 5 ایده عالی برای طراحی فضای ورودی

سیستم آبیاری قطره ای استفاده شده در باغچه های خانگی

استفاده از سیستم آبیاری قطره ای در باغچه های خانه تان

با استفاده از این سیستم دیگر گیاهان خانگی تان نخواهند مرد و باغچه ای زیباتر و گیاهانی سالم تر خواهید داشت که انرژی حیات بخشی به شما خواهند داد و از وجود آن ها در خانه احساس آرامش خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی : گیاهان آپارتمانی ، طراوت بخش یک دکوراسیون زیبا

منبع : houzz ؛ مترجم : سپیده نعمت زاده ؛ گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر