طرز تهیه چیپس سیب با روشی ساده در منزل

چیپس یکی از تنقلات بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که کودکان و حتی بزرگسالان نیز علاقه زیادی به آن دارند و یکی از انواع پرطرفدار آن چیپس سیب می باشد که به راحتی و در مدت زمان کمی آماده می شود، در این مقاله به شما عزیزان طرز تهیه چیپس سیب را آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه چیپس سیب با روشی ساده در منزل

همانطور که می دانید اکثر افراد علاقه زیادی به چیپس میوه دارند و در بین اکثر کودکان و حتی بزرگسالان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است همچنین، می دانید چیپس دارای انواع مختلفی است و با روش های مختلفی نیز تهیه می شود که یکی از انواع آن چیپس سیب است و به عنوان یکی از تنقلات جذاب و دوست داشتنی محسوب می شود که می توانید جایگزین انواع پفک، لواشک کنید و دیگر نگران مضر بودن آن برای بدن نباشید، در ادامه مطلب طرز تهیه چیپس سیب را با طعم عالی به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

آموزش تهیه چیپس سیب

چیپس سیب را می توانید را با روش های مختلفی تهیه کنید و نحوه تهیه آن نیز بسیار ساده و راحت است فقط کافی است، طبق مراحل تهیه آن پیش بروید تا در مدت زمان کمی بتوانید آن را تهیه و از مصرف این میان وعده سالم و خوشمزه لذت ببرید، بنابراین به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم :

  • سیب : دو عدد بدون هسته
  • شکر : دو قاشق سوپ خوری
  • دارچین : یک قاشق سوپ خوری

طرز تهیه چیپس سیب با طعم بی نظیر

در طرز تهیه چیپس سیب ابتدا فر را بر روی دمای 100 درجه روشن کرده تا گرم شود، سپس سیب ها را شسته و اجازه دهید خشک شود و به شکل حلقه های نازک برش داده و هسته آن را نیز بیرون آورید.

حالا دارچین و شکر را با هم ترکیب کرده و بر روی سیب ها الک نمایید سپس سیب ها را داخل سینی فر چیده به گونه ای که بر روی هم قرار گرفته نشوند.

در مرحله پایانی سینی فر را داخل طبقه بالای فر گذاشته و اجازه دهید به مدت دو ساعت داخل فر بمانند و در صورتی چیپس ها هنوز ترد نشده اند می توانید به مدت چند دقیقه در طبقه پایین فر نیز قرار دهید و در آخر بعد از سرد شدن داخل ظرف در بسته قرار دهید، نوش جان.

روش ساخت چیپس سیب

نکات تکمیلی در رابطه با چیپس سیب

1. زمان آماده سازی مواد اولیه دو ساعت و زمان پخت و انتظار آن تقریبا دو ساعت می باشد.

2. چیپس سیب را می توانید به عنوان میان وعده نوش جان کنید.

3. مقدار مواد گفته شده برای چهار نفر مناسب می باشد.

4. از سیب های رسیده و فاقد لک استفاده کنید.

5. سیب ها باید به خوبی خشک شوند.

6. می توانید سیب ها را همراه با پوست به شکل حلقه ای برش دهید.

7. سیب های شیرین را می توانید به همراه پوست نیز برش دهید.

8. باید ضخامت های برش سیب یک اندازه باشد تا همه با هم و به صورت همزمان خشک شوند.

9. برخی از افراد به منظور سیاه نشدن برش های سیب به آن آب لیمو می افزایند.

10. می توانید برش ها را به مدت ده دقیقه داخل مخلوطی از آب و آب لیمو و یا آب، آب آناناس و آب لیمو گذاشته سپس آبکش نمایید.

طرز تهیه چیپس سیب با طعم عالی

ضمن سپاس از همراهی شما  دوستان عزیز، در پایان پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی با دیگر انواع میوه خشک می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان