طرز تهیه برگه هلو با روش آسان خانگی

طرز تهیه برگه هلو بسیار ساده است و در این بخش می توانید این میان وعده عالی را تهیه کنید. استفاده از این میوه خشک دارای خواص زیادی است و طعمی بسیار عالی دارد.

طرز تهیه برگه هلو با روش آسان خانگی

برگ هلو یک میان وعده پر خاصیت و خوشمزه است که می توانید در این فصل تهیه کنید. خشک کردن برگ هلو در فر و یا حتی در محیط کار ساده و آسانی است. در این بخش یکی از شیوه های فوری و ساده  طرز تهیه برگه هلو را مطالعه می کنید.

شما با خشک کردن انواع میوه ها می توانید، خواص آن را حفظ کنید. در فصل تابستان انجام این کار بسیار ساده است و به راحتی می توانید، میوه ها را تهیه کرده و خشک کنید. شما با هلو می توانید انواع مربا و ترشی ها را نیز تهیه نماید. در لینک نیز طرز تهیه مربای هلو و طرز تهیه ترشی هلو قرار داده شده است.

مواد برگه هلو

  •  تصفیه آب خانگی
  •  بلیط کیش

مواد لازم:

  • آب: 8 فنجان
  • هلو رسیده و سفت: 6 عدد
  • سرکه یا آبلیمو: 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه برگه هلو:

روش خشک کردن هلو مختلف است و شما می توانید، با شیوه های مختلفی این میوه خشک را تهیه کنید. ابتدا هلوها را تهیه کرده و به خوبی بشویید و اجازه دهید، آب های آن خارج شود. مقداری سرکه یا آبلیمو را با آب رقیق کرده و در ظرفی بریزید. برای این کار بهتر است از یک ظرف شیشه ای استفاده کنید.

برگه هلو خانگی

قابلمه ای بزرگ را روی حرارت قرار دهید و بعد از جوش آمدن مرحله بعدی را انجام دهید. هر یک از هلوها را برداشته و پایین آن را به صورت ضربدری برش دهید. کاسه ای بزرگ برداشته و مقداری آب یخ درون آن بریزید. شما می توانید برای خنک کردن میوه ها از آب و یخ استفاده کنید. ابتدا هلوها را به مدت 1 دقیقه در آب جوش قرار دهید و با استفاده از یک کفگیر سوراخ آن را از درون آب جوش خارج کنید.

بعد از خارج کردن هلوها از آب جوش می توانید آن را در آب یخ قرار دهید. بعد از خنک شدن هلوها آن را از آب یخ خارج کرده و هلوها را پوست کنید. حالا باید هلوهای پوست کنده شده را در مخلوطی از سرکه و آب قرار دهید. این کار باعث جلوگیری ا تغییر رنگ میوه خواهد شد.

طرز تهیه برگه هلو

هلوها را برش داده و به دو قسمت تقسیم کنید. نیمه های میوه به راحتی جدا شده و می توانید به روقه های دلخوا چه نیز برش دهید. بعد از برش ورقه ای میوه ها مجدد آن را در ترکیب سرکه و آب قرار دهید. حالا هلو را آبکشی کرده و برای قرار دادن درون سینی ها آماده می کنیم. در این مرحله از طزر تهیه برگه هلو هلوها را در سینی قرار داده و برای خشک شدن روی شوفاژ یا در محیط بیرون قرار دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان