ماهان شبکه ایرانیان

نماینده جنبش دانشجویان مسلمان:

دولت با در نظر گرفتن سیاست های کلی نظام به وعده های خود عمل کند

محمدرضا آبدار نماینده جنبش دانشجویان مسلمان گفت: دولت موظف است با در نظر گرفتن سیاست های کلی نظام و با اولویت قطعی اقتصاد، تولید ملی و معیشت مردم به وعده های خود عمل کند.

دولت با در نظر گرفتن سیاست های کلی نظام به وعده های خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا آبدار نماینده جنبش دانشجویان مسلمان در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه تهران با اشاره به پایان رقابت های انتخاباتی گفت: با پایان یافتن انتخابات، زمان شعار و وعده به پایان رسیده است و زمان عمل به وعده ها به چهل میلیونی است که با وجود همه مشکلات اعم از رکود و بیکاری با پای صندوق رای آمدند.

وی افزود: بیشترین ظرفیت و امکانات اجرایی کشور در اختیار دولت قرار دارد و تنها راه حل مشکلات مردم مدیریت متدین، کارآمد و پر انگیزه دولت مردان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات خطاب به رئیس جمهور گفت: در اولین اقدام انقلابی کابینه خسته و مسن تان را تغییر داده و با روی کار آوردن نیروی پرتوان و جوان انقلابی، شتاب پیشرفت کشور را افزایش دهید.

وی ادامه داد: امروز دیگر دولت قبل خود شما هستید و نمی توانید در برابر هر نقدی آن را به دولت سابق حواله دهید چرا که چهار سال توان اجرایی کشور در اختیار دولت یازدهم بوده است.

آبدار با بیان اینکه در چهارسال گذشته با گره زدن هر موضوعی به بحث تحریم، طرح های پژوهشی زیادی به حاشیه رفته است خاطرنشان کرد: کارخانه های بسیاری در اثر ناکارآمدی مدیریت اقتصادی دولت تعطیل شدند.

وی با اشاره به برخی از وعده های انتخاباتی روحانی اظهار داشت: دولت موظف است با در نظر گرفتن سیاست های کلی نظام و با اولویت قطعی اقتصاد، تولید ملی و معیشت مردم به وعده های خود عمل کند.

نماینده جنبش دانشجویان مسلمان خطاب به دیگر نامزدهای ریاست جمهوری گفت: از اقدام آنها که نجیبانه چشم بر برخی تخلفات بستند و با اطلاعت از قانون، شورای نگهبان را فصل الخطاب برشمردند تا امنیت و آرامش کشور گزندی نبیند، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: کار دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تازه آغاز شده و توقع جدی حامیان از آنها این است که محکم و مستمر در صحنه بمانند.

آبدار با بیان اینکه انتظار مردم از قوه قضائیه رسیدگی به تخلفات مجریان انتخابات است، اظهار داشت: در هر جایی از این کشور که تخلفی انجام شده باید برخوردی قاطع صورت بپذیرد تا دیگر شاهد این دست اقدامات تاسف آور نباشیم.

وی ادامه داد: رسیدگی به تهمت ها و توهین هایی که برخی نامزدها در مقابل چشم 80 میلیون ایرانی بر هم راندند از دیگر مطالبات مردم است.

آبدار، انتظار از شوراهای شهر را دوری از سیاست زدگی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نباید با سیاسی کاری این نهاد مهم را محلی برای جمع شدن دور همی افراد شاخص هر حزب وجناحی مبدل کنند.

وی با انتقاد از امضای سند 2030 توسط دولت یازدهم گفت: دولت بر اساس کدام مجوز و کدام گفتمان، ارزش و تفکر تن به امضای این سند که به نوعی یک کاپیتولاسیون فرهنگی است داده است. عملکرد برخی مسئولین قابل دفاع نیست

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با تقدیر از عملکرد انقلابی علی اکبر ولایتی در راس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با بر هم زدن شبکه مافیای قدرت و ثروت در این دانشگاه خشم برخی سودجویان بر انگیخته شده است.

وی در پایان گفت: در اقدامی کاملا قانونی با عزل ریاست این دانشگاه برخی از آقازاده ها دستشان از شهریه دانشجویان و بیت المال کوتاه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان