کمپانی ژاپنی با قیمت گذاری کارشناسانه و حرفهای خود، موفق شد اوتلندر، یکی از پرانتقادترین خودروهای 2022 را تبدیل به با 3 ردیف صندلی کند!
همانطور که اشاره شد؛ این شاسی بلند ظاهری متفاوت و آینده نگر را براساس مدلهای مفهومی قبلی کمپانی ژاپنی به نمایش گذاشته و از این منظر جز برترینهای بازار جهانی محسوب میشود.
اما انتقادهای زیادی متوجه پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با 181 اسب بخار خروجی و 245 نیوتن متر گشتاور آن است. جعبه دنده سی وی تی و سامانه تمام چرخ محرک از دیگر مشخصات این محصول است.
در شرایطی که انواع محصولات مجهز به پیشرانههای هیبریدی و توربو پیش روی مشتریان قرار دارند. انتخاب یک پیشرانه تنفس طبیعی در این مرحله چندان مورد اقبال نقدهای خودرویی نبوده است.
شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 9 لیتر، در بزرگراه 7.3 لیتر و در حالت ترکیبی 8.4 لیتر است. این آمار برای نمونه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک به ترتیب برابر است با: 9.4/7.5/8.7 لیتر.
اوتلندر 2022 در بخش کابین و ایمنی مجهز به آخرین فناوریهای روز است. موارد جذابی مانند نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال اطلاعات امپر (آپشن)، نمایشگر هدآپ 10.8 اینچی (آپشن) در کنار کیفیت بالای مواد اولیه برای توسعه جزئیات کابین موجب شده تا همه چیز با کیفیت نام میتسوبیشی تضمین شود.
اخیرا تصاویر غیراستودیویی این خودرو در رسانهها منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد، اما غافلگیری اصلی میتسوبیشی برای مشتریان این محصول به قیمت گذاری آن مربوط میشود که مدل پایه 3 ردیف صندلی در بازار آمریکا با برچسب 25795 دلاری روانه بازار میشود که آنرا میتوان جبرانی بر انتقادهای موجود بر پیشرانه دانست. این قیمت برای چنین محصولی که طراحی زیبا و کیفیت بالای مونتاژ را همراه دارد؛ یک برگ برنده تمام عیار محسوب خواهد شد.
برچسب قیمت تریمی که تصاویر آنرا مشاهده میکنید باتوجه به آپشن برابر با 36445 دلار است.