طرز تهیه لازانیا با سویا لذیذ و سالم در خانه

لازانیا با سویا یکی از انواع لازانیا های بسیار خوش طعم است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و به راحتی نیز تهیه می شود فقط کافی است، طبق مراحل تهیه آن پیش بروید تا آن را تهیه و نوش جان کنید، در ادامه مطلب طرز تهیه لازانیا با سویا را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه لازانیا با سویا لذیذ و سالم در خانه

لازانیا جزو غذا های بسیار خوشمزه و پرطرفدار هستند که اکثر افراد به آن علاقه دارند و برای مهمانی و مجالس بسیار مناسب می باشند همچنین، دارای انواع مختلفی هستند که یکی از انواع آن لازانیا با سویا می باشد که خیلی راحت می توانید آن را تهیه کنید، در ادامه مطلب طرز تهیه لازانیا با سویا را به شما همراهان عزیز آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه لازانیا با سویا بسیار خوشمزه

در مطالب قبلی دستور تهیه انواع لازانیا های بسیار خوشمزه و پرطرفدار را به شما عزیزان آموزش دادیم بنابراین، اگر به دنبال تهیه یک لازانیا بسیار خوش طعم هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم :

  • سویای ریز: صد و پنجاه تا دویست گرم
  • کره : پنجاه گرم
  • نمک، آویشن و فلفل: به میزان لازم
  • کنسرو قارچ خرد شده : یک قوطی و یا قارچ تازه نیم کیلو
  • روغن : به میزان لازم
  • رب گوجه فرنگی : دو قاشق سوپ خوری
  • لازانیا : شانزده ورق
  • پنیر موزارلای رنده کرده : سیصد تا سیصد و پنجاه گرم
  • فلفل دلمه ای ریز خرد شده : دو عدد

آموزش تهیه لازانیا با سویا

طرز تهیه لازانیا با سویا بسیار خوشمزه

در روش تهیه این غذای بسیار خوشمزه ابتدا تابه مناسبی را انتخاب کرده سپس کره داخل آن ریخته و روی حرارت بگذارید و اجازه دهید آب شود.

حالا به آن فلفل، نمک و آویشن افزوده و به مدت یک دقیقه آن را تفت داده و بعد به آن سویا اضافه کنید و کمی دیگر تفت دهید.

حالا به آن قارچ و رب گوجه فرنگی بیفزایید و بعد فلفل دلمه ای و نصف سس سفید را به آن اضافه کنید سپس اجازه دهید مواد روی حرارت جا افتاده شود تا سس آماده شود.

در این مرحله داخل قابلمه مناسبی مقداری آب ریخته و بر روی حرارت قرار دهید سپس به آن روغن و نمک افزوده و بعد از به جوش آمدن ورقه های لازانیا را داخل آن ریخته تا نرم شوند.

حالا ورقه های لازانیا های نرم شده را آبکش کرده سپس به منظور گرفته شدن آب لازانیا بر روی میز، پارچه تمیزی گذاشته و ورقه های لازانیا را روی آن پهن نمایید به گونه ای که به هم نچسبند.

در مرحله بعدی کف ظرف نسوزی را چرب کرده سپس مقداری از سس سفید کف ظرف ریخته و بر روی آن ورقه های لازانیا را گذاشته سپس مقداری از سس لازانیا و بعد کمی پنیر رنده شده را روی قرار دهید.

حالا روی آن یک ردیف لازانیا گذاشته و روی آن مواد و پنیر ریخته و این روش تا تمام شدن مواد ادامه داده به گونه ای که آخرین لایه ورقه لازانیا باشد.

در مرحله پایانی از طرز تهیه لازانیا با سویا بر روی مواد باقی مانده سس سفید ریخته و روی آن پنیر رنده شده بریزید سپس، داخل فر که از قبل گرم شده است با دمای 200 درجه سانتی گراد گذاشته و اجازه دهید به مدت سی تا چهل و پنج دقیقه بماند تا روی آن کاملا طلایی رنگ شود، نوش جان.

دستور پخت لازانیا با سویا

در پایان به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی بیشتر با دستور تهیه انواع لازانیا می توانید بر روی لینک کلیک نمایید تا با نحوه تهیه لازانیا مورد علاقه تان آشنا شوید و بتوانید به راحتی آن را در مهمانی ها و دور همی ها تهیه و نوش جان کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان