اتلاف وقت به ضرر تیم ملی؛

آقای رئیس! به اندازه کافی لذت بردیم، لطفا سرمربی تیم ملی را معرفی کن!

اگر به قول وزیر ورزش که از قول شما هم تاکید کرد مذاکره با کی روش شایعه است و سایر گزینه های مطرح در رسانه ها هم هر گونه مذاکره ای را تکذیب می کنند، چرا شفاف نمی گوئید که اسکوچیچ ماندنی است یا نه؟!

سرویس ورزش مشرق - در حالی که 10 روز دیگر (10 تیر) قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا در مالزی انجام خواهد شد و ملی پوشان کشورمان 5 همگروه خود را خواهند شناخت، اما تکلیف سرمربی تیم ملی همچنان در هاله ابهام قرار دارد و رئیس فدراسیون فوتبال باز هم حاضر به پاسخگویی و شفاف‌سازی درباره نیمکت تیم ملی نشد.

عزیزی خادم پس از دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور درباره گمانه زنی ها درباره انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال و مذاکره با گزینه هایی مانند کارلوس کی روش اظهار داشت: هنوز زمان داریم و همه باید لذت ببرند. کادرفنی و تیم کمک کردند. همه باید اکنون استراحت کنند و لذت ببرند.

آقای رئیس! از آخرین دیدار ایران که با برد شیرین مقابل عراق همراه بود حدود یک هفته می گذرد و به نظر می رسد زمان استراحت و لذت بردن کافی باشد. هم شما و هم ملی پوشان و هم ما هواداران تیم ملی به خوبی می دانیم که 10 دیدار سخت و حساس در انتظار ایران است و یک روز عقب افتادن برنامه آماده سازی و نامشخص بودن تکلیف نیمکت تیم ملی می تواند صعود به جام جهانی را به مخاطره بیاندازد.

بیشتر بخوانید:

چرا سرمربی آینده تیم ملی معرفی نمی‌شود؟/ بازگشت کی‌روش به صلاح است یا ماندن اسکوچیچ؟!

اگر به قول وزیر ورزش که از قول شما هم تاکید کرد مذاکره با کی روش شایعه است و سایر گزینه های مطرح در رسانه ها هم هر گونه مذاکره ای را تکذیب می کنند، چرا شفاف نمی گوئید که اسکوچیچ ماندنی است یا نه؟!

از همه مهمتر خود اسکوچیچ تاکید کرده که قرارداد من تا سال 2023 است، اما طوری تنظیم شده که اگر از این مرحله صعود نکنیم یا به مرحله نهایی جام جهانی نرسیم، فسخ می‌شود و مشروط به عملکردم است و این قرارداد در شرایط عادی تمدید می‌شود و لازم به فعال‌سازی و تمدید خودکار نیست. اگر واقعاً این گونه است شفاف بگوئید و این پرونده را زودتر ببندید.

خود شما هم خوب می دانید که در مرحله بعد مسائل بسیار مهمتری مثل نصب VAR و ایمن سازی و اعتمادسازی به خاطر کرونا و حتی میزبانی احتمالی از عربستان را در پیش داریم و بهتر است وقت خود را صرف تغییر سرمربی تیم ملی و گزینه هایی که فقط رو ح و روان کادر فنی فعلی و ملی پوشان را به هم می ریزد نکنید.

حالا که بازیکنان با سرمربی تیم اعتماد کرده اند و خواستار ماندن اسکوچیچ هستند و این کادرفنی هم نشان داد می توانند قابل اعتماد باشند؛ با قاطعیت و سرعت نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان