هر سال یک مدل جدید برای آلفارومئو

براساس برنامه جدید کارخانه، همه مدل‌‌های جدید آلفارومئو از سال ۲۰۲۷ به بعد الکتریکی خواهد بود.

هر سال یک مدل جدید برای آلفارومئو

مدیر آلفارومئو می‌گوید این کارخانه تا سال 2026 هر سال یک مدل جدید معرفی خواهد کرد. به گفته ژان-فیلیپ ایمپاراتو، مدیر جدید کارخانه ایتالیایی،‌ اولین مدل، شاسی‌بلندی به نام “توناله” است که سال آینده عرضه خواهد شد.

براساس برنامه جدید کارخانه، همه مدل‌‌های جدید آلفارومئو از سال 2027 به بعد الکتریکی خواهد بود.

آلفارومئو کانسپتی از توناله را در سال 2019 نمایش داد و قرار بود تولید این ماشین زمستان امسال آغاز شود، اما بحران کرونا برنامه‌های شرکت را تغییر داد. حالا قرار است توناله بهار سال آینده رونمایی شده و فروشش از تابستان آغاز خواهد شد.

آلفارومئو اکنون عضوی از گروه خودروسازی استیلانتیس است که با پیوستن فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن شکل گرفته است. این گروه خودروسازی با سرمایه‌گذاری در آلفارومئو می‌خواهد با تولید‌کنندگان ماشین‌های لوکس اسپرت نظیر ب‌ام‌و رقابت کند.

لوکا ناپولیتانو می‌گوید لانچیا تا سال 2028 سه مدل جدید معرفی می‌کند

لوکا ناپولیتانو می‌گوید لانچیا تا سال 2028 سه مدل جدید معرفی می‌کند

همزمان لانچیا، عضو ایتالیایی دیگر استیلانتیس هم هفته گذشته برنامه‌های تازه‌اش را اعلام کرد. این شرکت در حال حاضر تنها در ایتالیا حضور دارد و فقط یک مدل به نام اپسیلون تولید می‌کند.

لوکا ناپولیتانو،‌ مدیر جدید لانچیا می‌گوید که این کارخانه محصولاتش را در بازارهای دیگر اروپا نظیر آلمان، فرانسه عرضه خواهد کرد. آقای ناپولیتانو گفت که محصولات جدید لانچیا از سال 2026 به بعد فقط الکتریکی خواهد بود. او همچنین وعده داده تا سال 2028 لانچیا سه مدل جدید معرفی خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان