سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس – بخش دوم

این قسمت ویژه از داستان‌های نگهبانان کهکشان به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان (James Gunn) است. این قسمت ویژه قرار است ادامه اتفاقات فیلم ثور: عشق و رعد (Thor: Love and Thunder) را در پیش بگیرد و به گونه‌ای، زمینه را برای فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol

سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس – بخش دوم

کمپانی مارول استودیو به دنبال آن است تا حضور خود در دنیای سریال را گسترش دهد و از همین رو، در سال 2021 چندین سریال بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه کرده است. این کمپانی همچنین به دنبال آن است تا در آینده، چندین سریال دیگر را در مورد کاراکترهای جدید عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس را به شما معرفی کنیم.

سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion)

Secret Invasion

Secret Invasion

سریال تهاجم مخفی با بازی ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری و بن مندلسون در نقش اسکرول تالوس است. این سریال قرار است این دو کاراکتر را دنبال نماید که به دنبال آن هستند تا جلوی گروهی از اسکرول‌هایی با توانایی تغییر شکل را بگیرند که سعی در تصاحب دنیا دارند. همانطور که احتمالا طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌دانند، تالوس در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) تظاهر کرده بود که نیک فیوری است. علاوه بر این دو، دیگر بازیگران این سریال امل اولیویا کولمن (Olivia Colman)، امیلیا کلارک (Emilia Clarke) و کینگزلی بن ادیر (Kingsley Ben-Adir) است. فصل اول سریال تهاجم مخفی که توسط کایل برداستریت نوشته شده است، شامل شش قسمت خواهد بود و در سال 2022 میلادی پخش خواهد شد.

سریال قسمت ویژه نگهبانان کهکشان (The Guardians Of The Galaxy Holiday Special)

The Guardians Of The Galaxy Holiday Special

The Guardians Of The Galaxy Holiday Special

این قسمت ویژه از داستان‌های نگهبانان کهکشان به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان (James Gunn) است. این قسمت ویژه قرار است ادامه اتفاقات فیلم ثور: عشق و رعد (Thor: Love and Thunder) را در پیش بگیرد و به گونه‌ای، زمینه را برای فیلم نگهبانان کهکشان 3 (Guardians of the Galaxy Vol. 3) مهیا کند. این قسمت ویژه با حضور بازیگران اصلی مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان یعنی کریس پرت (Chris Pratt)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، وین دیزل (Vin Diesel)، کارن گیلن (Karen Gillan) و پم کلمنتیف (Pom Klementieff) است. این قسمت ویژه قرار است در تاریخ 22 دسامبر سال جاری میلادی پخش شود.

سریال آیرون هارت (Ironheart)

Ironheart

Ironheart

سریال آیرون هارت با بازی بازیگر فیلم یهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah) یعنی دومنیک تورن (Dominique Thorne) در نقش ریری ویلیامز است. سریال آیرون هارت قرار است داستان یک دانشجوی مهندسی نابغه به نام ریری را دنبال کند که برای خودش، یک لباس همانند مرد آهنی می‌سازد. اطلاعات زیادی در مورد این سریال در دست نیست اما کمپانی مارول، چیناکا هاج را به عنوان نویسنده اصلی این سریال برگزیده است. این سریال شامل شش قسمت خواهد بود. هنوز مشخص نشده که فیلمبرداری سریال کی شروع خواهد شد یا اینکه چه زمانی سریال پخش خواهد شد.

سریال جنگ‌های زرهی (Armor Wars)

Armor Wars

Armor Wars

ساخت سریال جنگ‌های زرهی در دسامبر سال 2020 میلادی اعلام شده است. این سریال با بازی یکی از چهره‌های شناخته شده از دنیای سینمایی مارول خواهد بود. جیمز رودز ملقب به ماشین جنگی قرار است محوریت مرکزی این سریال باشد. این سریال داستان رودز را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود که تکنولوژی مرد آهنی تونی استارک به دست افراد شروری افتاده است. دان چیدل (Don Cheadle) قرار است نقشش به عنوان ماشین جنگی را در این سریال بازآفرینی کند. هنوز بازیگر دیگری برای حضور در این سریال معرفی نشده است. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این سریال در آتلانتا در همین امسال شروع شود.

سریال من گروت هستم (I Am Groot)

I Am Groot

I Am Groot

سریال انیمیشنی من گروت هستم، شامل داستان‌های کوتاهی خواهد بود که با محوریت این کاراکتر دوست داشتنی خواهد بود. این کاراکتر برای اولین بار در فیلم نگهبانان کهکشان در سال 2014 حضور پیدا کرده است. اینکه این داستان‌های کوتاه در چه مورد خواهد بود، هنوز نامشخص است. علاوه بر این، هنوز معلوم نیست که چه کاراکترهای دیگری در کنار او در این سریال انیمیشنی حضور خواهند داشت. تاریخ پخش آن نیز اعلام نشده است.

سریال واکاندا (Wakanda)

Wakanda

Wakanda

کمپانی مارول علاوه بر ساخت فیلم پلنگ سیاه 2 (Black Panther 2)، قصد ساخت سریالی به نام واکاندا را دارد که اتفاقات آن در کشور خیالی واکاندا رخ می‌دهد. جزییات مربوط به سریال واکاندا همچنان مخفی مانده است. علاوه بر این، بازیگران و زمان اتفاقات آن نیز مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که این سریال بر روی دورا میلاژ تمرکز داشته باشد که در سریال فالکون و سرباز زمستانی نیز دیده شده است.

سریال اکو (Echo)

Echo

Echo

اکو، یک ابرقهرمان ناشنوا است که قادر است تا حرکات بدن افراد دیگر را تقلید کند و در سریال هاکای معرفی خواهد شد. در ادامه، او شخصیت اصلی سریال خود به نام اکو خواهد بود. آلاکوا کاکس قرار است این نقش را به تصویر بکشد. ایتان کوهن و امیلی کوهن نیز وظیفه نوشتن داستان را در دست دارند. این سریال هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و جزییات مربوط به آن بسیار اندک است.

سریال لوکی (Loki) فصل دوم

Loki (Season 2)

Loki (Season 2)

صحنه پساتیتراژ قسمت پایان فصل اول سریال لوکی تایید کرده است که فصل دوم این سریال در راه است. با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد فصل دوم سریال لوکی توسط کمپانی مارول یا دیزنی منتشر نشده است. فصل اول سریال لوکی سوالات بسیار زیادی ایجاد کرده و در حالی که ممکن است فصل دوم به برخی آنها پرداخته شود، این احتمال نیز وجود دارد که برخی از این سوالات در فیلم دکتر استرنج در چند جهانگی دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) پاسخ داده شود.

سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر …؟ (What If) فصل دوم

What If...? (Season 2)

What If…? (Season 2)

در دسامبر سال 2019 میلادی، حدود یک سال و نیم قبل از اینکه اولین قسمت از فصل اول سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر …؟ پخش شود، این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. فصل دوم سریال قرار است ادامه داستان فصل اول را در پیش بگیرد. جفری رایت (Jeffrey Wright) قرار است بار دیگر صداپیشگی شخصیت واچر را در دست داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان