بازی‌های Google Stadia Cloud در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌طور رسمی اعلام کرد، سرویس بازی ابری Google Stadia در تلویزیون‌های هوشمند این شرکت که دارای سیستم‌عامل webOS ۵

بازی‌های Google Stadia Cloud در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

تمامی دارندگان  تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجهز به سیستم عامل webOS 5.0 و بالاتر از آن در 22 کشوری که Stadia در آن پشتیبانی می شود، از هم‌اکنون می‌توانند بدون نیاز به دانلود بازی یا سخت‌افزار اضافه، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ گیمینگ را در تلویزیون‌های خود داشته باشند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌طور رسمی اعلام کرد، سرویس بازی ابری Google Stadia در تلویزیون‌های هوشمند این شرکت که دارای سیستم‌عامل webOS 5.0 وwebOS 6.0  هستند در بیست‌ودو کشور جهان در دسترس کاربران قرارگرفته است. پشتیبانی محلی از گیم‌پلی Stadia در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی همراه با گرافیک استثنایی و نرخ فریم عالی در نمایشگرهای پیشرفته‌ی این شرکت، باعث ایجاد دسترسی فوری به بازی‌های سطح بالا می‌شود.

این قابلیت در حال حاضر برای دانلود در فروشگاه محتوای ال‌جی در تمامی 22 کشوری که Stadia در حال حاضر در آن‌ها در دسترس است، موجود است. فروشگاه  Stadia  دارای بیش از 200 بازی محبوب مانند Cyberpunk 2077، Resident Evil Village، Assassin’s Creed: Valhalla، Hitman 3، Baldur’s Gate 3 و همچنین دسترسی به لیست رو به رشدی از بازی‌ها و دموهای رایگان است که همه‌ی آن‌ها فقط با یک دسته‌ی بازی و بدون نیاز به دانلود، قابل پخش و اجرا هستند.

سیستم اشتراک Stadia Pro نیز مجموعه‌ای با بیش از 30 بازی که همچنان قرار است به تعدادشان افزوده شود را ارائه می‌دهد. همچنین قرار است هرماه عناوین جدید و تخفیف‌های انحصاری روی بازی‌ها و محتوای افزودنی نیز به این لیست اضافه شوند. با پشتیبانی  Stadia  تا گرافیک 4K HDR و گیم‌پلی 60 فریم در ثانیه به‌علاوه صدای فراگیر 5.1، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک تجربه بازی پیشرفته بدون نیاز به خرید کنسول جداگانه یا کامپیوترهای بازی گران‌قیمت هستند.

در میان تمامی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، تلویزیون‌های OLED این مجموعه تجربه‌ی بازی بی‌نظیری را با پشتیبانی Stadia ارائه می‌دهند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی که از قبل موردتوجه گیمرهای سراسر جهان بودند، برای بازی‌های ماجراجویانه، بازی‌های استراتژیک یا بازی‌های مسابقه‌ای، گزینه‌ای ایده‌آل هستند. چون به لطف پیکسل‌های خود نورده OLED LG، کیفیت تصویر HDR بی‌نقص، سیاهی عمیق و رنگ‌های دقیق را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه OLED  و تأخیر ورودی بسیار کم بدون افت کیفیت تصویر، به گیمرها این امکان را می‌دهند تا هر بار دربازی‌های خود پیروز شوند.

* پخش تصویر باکیفیت 4K و صدای فراگیر 5.1 فقط برای مشترکین Stadia Pro در دسترس است. همه کاربران جدید Stadia می‌توانند برای اشتراک آزمایشی یک‌ماهه Stadia Pro درخواست بدهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان