ماهان شبکه ایرانیان

هیجان‌انگیزترین سریال‌ها و فیلم‌های جولیا رابرتس

در این مطلب قرار است به معرفی بهترین فیلم‌های جولیا رابرتس در ژانر هیجانی بپردازیم. در ادامه همراه با ما باشید.

هیجان‌انگیزترین سریال‌ها و فیلم‌های جولیا رابرتس

با اینکه جولیا رابرتس (Julia Roberts) بیشتر برای حضور در فیلم‌های عاشقانه و کمدی شناخته می‌شود اما کارنامه قابل قبولی در ژانر هیجانی دارد. او در نقش‌های هیجانی خود، کاریزمای خاصی دارد.

در این مطلب قرار است به معرفی بهترین فیلم‌های جولیا رابرتس در ژانر هیجانی بپردازیم. در ادامه همراه با ما باشید.

فیلم راز چشمان آن‌ها (Secret in Their Eyes)

Secret in Their Eyes (2015)

Secret in Their Eyes (2015)

این فیلم، یک بازسازی از فیلمی آرژانتینی است و در سال 2015 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. خود این فیلم آرژانتینی نیز اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته ادواردو ساچری (Eduardo Sacheri) است. این فیلم، جولیا رابرتس را در موقعیتی تاریک قرار می‌دهد. اتفاقات این فیلم در سال 2002 میلادی و در کشور آمریکا رخ می‌دهند و به پیامدهای حادثه یازده سپتامبر می‌پردازد. در این فیلم، جولیا رابرتس نقش یک بازرس برای اداره وکالت لس آنجلس را بازی می‌کند که متوجه می‌شود که دخترش به قتل رسیده است. دیگر بازیگران برجسته‌ای که در این فیلم بازی می‌کنند شامل نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و چیوتل اجیوفر (Chiwetel Ejiofor) است. در فیلم اصلی به فساد دولتی پرداخته می‌شود اما در این فیلم، بیشتر به مسئله پیامدهای حادثه یازده سپتامبر پرداخته می‌شود.

فیلم مرگ‌بازان (Flatliners)

Flatliners (1990)

Flatliners (1990)

فیلم مرگ‌بازان محصولی از سال 1990 میلادی است. در این فیلم، پنج دانشجوی پزشکی تصمیم می‌گیرند تا پاسخی در مورد اینکه پس از مرگ چه اتفاقی رخ می‌دهد را بدست بیاورند. از همین رو، همانطور که از عنوان فیلم مشخص است، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا مرگ را تجربه نمایند. از دیگر بازیگران برجسته این فیلم می‌توان به کیفر ساترلند (Keifer Sutherland) و کوین بیکون (Kevin Bacon) اشاره کرد. این فیلم در ابتدا از عناصر علمی – تخیلی بهره می‌گیرد اما در ادامه به اثری سرشار وحشت تبدیل می‌گردد. کارگردانی این اثر را جوئل شوماخر (Joel Schumacher) در دست دارد. نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در آستانه ایفای این نقش قرار داشته اما در نهایت، جولیا رابرتس برای نقش‌آفرینی در این فیلم به خدمت گرفته شده است.

فیلم تئوری توطئه (Conspiracy Theory)

Conspiracy Theory (1997)

Conspiracy Theory (1997)

فیلم تئوری توطئه در سال 1997 میلادی روی پرده سینماها اکران شد. در این فیلم، مل گیبسون (Mel Gibson) نقش یک راننده تاکسی در شهر نیویورک را بازی می‌کند که در آستانه فروپاشی روانی است. تئوری‌های توطئه بخشی از زندگی او را شکل داده است و روان او را به هم ریخته است. علاوه بر مل گیبسون و جولیا رابرتس، سر پاتریک استوارت (Sir Patrick Stewart) در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند. در این فیلم، پاتریک استوارت نقش شخصیتی منفی را به تصویر می‌کشد که با نقش‌های قبلی او کاملا متفاوت است.

فیلم هیولای پول (Money Monster)

Money Monster (2016)

Money Monster (2016)

فیلم هیولای پول در سال 2016 میلادی روی پرده سینماها آمد و بار دیگر، جولیا رابرتس را در کنار جورج کلونی (George Clooney) قرار داد. این دو قبلا در فیلم‌های یازده یار اوشن (Ocean’s Eleven) با یکدیگر همکاری داشته‌اند. آن‌ها نقش عوامل یک برنامه تلویزیونی را بازی می‌کنند که توسط یک سرایدار جوان و خشمگین با بازی جک اوکانل (Jack O’Connell) به گروگان گرفته شده‌اند. این جوان بر اساس گفته‌های این برنامه، تمام سرمایه‌های خود در بازار بورس را از دست داده است. با این که دو ستاره این فیلم بیشتر زمان آن را جدا از یکدیگر دیده می‌شوند اما همین فاصله میان آن‌ها، به نفع داستان فیلم شده است. این فیلم به خوبی مسئله تعلیق در داستان را ایجاد می‌کند و هیجان خوبی را به بیننده منتقل می‌نماید.

فیلم خوابیدن با دشمن (Sleeping With the Enemy)

Sleeping With the Enemy (1991)

Sleeping With the Enemy (1991)

در این فیلم، جولیا رابرتس نقش زنی را به تصویر می‌کشد که در نهایت از دست شوهر متخاصم خود آزاد می‌شود و مرگ خودش را جعل می‌کند و هویتی تازه بدست می‌آورد. با قصد دارد تا با این هویت تازه، یک زندگی تازه را شروع نماید. این فیلم در گیشه، به موفقیت‌های جالب توجهی دست پیدا کرده بود. این فیلم، پس از فیلم زن زیبا (Pretty Woman)، دومین فیلم جولیا رابرتس بوده که او نقش اصلی را به تصویر کشیده است. با این حال، فیلم خوابیدن با دشمن که در سال 1991 میلادی اکران شده، بسیار متفاوت با فیلم زن زیبا است. با این وجود، نقش‌آفرینی جولیا رابرتس در فیلم خوابیدن با دشمن، جذابیت خاصی به آن داده است.

فیلم پرونده پلیکان (The Pelican Brief)

The Pelican Brief (1993)

The Pelican Brief (1993)

کارگردانی فیلم پرونده پلیکان که در سال 1993 میلادی اکران شده، در دستان الن جی پاکولا (Alan J. Pakula) بوده است. این فیلم، اثری سیاسی و هیجان‌انگیز است. با اینکه آثار قبلی این کارگردان چندان جلب توجه نمی‌کنند اما فیلم پرونده پلیکان واقعا اثری جذاب به شمار می‌رود. در کنار جولیا رابرتس، دنزل واشنگتن (Denzel Washington) و جان لیثگو (John Lithgow) در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. در این فیلم، جولیا رابرتس نقش یک دانشجوی فارغ‌التحصیل را بازی می‌کند که با اطمینان بسیار زیاد به دنبال نوشتن مقاله خود است اما سپس، متزلزل می‌شود و احساس می‌کند که همه این‌ها برای هیچ بوده است.

فصل اول سریال بازگشت به خانه (Homecoming)

Homecoming: Season One (2018)

Homecoming: Season One (2018)

هر قسمت از ده قسمت فصل اول سریال بازگشت به خانه در سال 2018 میلادی پخش شده‌اند و هر کدام آن‌ها دارای مدت زمان نیم ساعت هستند. این سریال کوتاه، نامه‌ای عاشقانه به آثار هیجانی و پارانوئید دهه هفتاد میلادی است. کارگردانی این اثر را سم اسماعیل (Sam Esmail) در دست داشته است که بیشتر برای خلق سریال مستر ربات (Mr. Robot) شناخته می‌شود. در این سریال، جولیا رابرت نقش اصلی را بازی می‌کند. در کنار او، درموت مولرونی (Dermot Mulroney) نقش‌آفرینی می‌کند. سریال بازگشت به خانه احتمالا بهترین اثر در ژانر هیجانی است که تاکنون توسط جولیا رابرتس به تصویر کشیده است. در این سریال، او دو نسخه از شخصیتش را بازی می‌کند. برخی اوقات، کاراکتر او گرم و دوستانه و گاهی اوقات، منزوی و از خود متنفر است. در مرکزیت این سریال، رازآلودی خاصی وجود دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان