بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ – بخش اول

در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز سرویس‌های آنلاین موفق شدند تا سلطه خودشان در دنیای سریال را حفظ کنند. در این مطلب قرار است به معرفی بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ میلادی بپردازیم. همراه با ما باشید.

بهترین سریال‌های سال 2021 – بخش اول

سال 2021 میلادی، سال بسیار شگفت‌انگیزی برای دنیای سریال بوده است. فهرست سریال‌های سال 2021 میلادی، دارای تنوع بسیار زیادی هستند. یکی از برجسته‌ترین تازه‌واردها به عرصه سریال، سریال‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌روند.

در سال 2021 میلادی نیز سرویس‌های آنلاین موفق شدند تا سلطه خودشان در دنیای سریال را حفظ کنند. در این مطلب قرار است به معرفی بهترین سریال‌های سال 2021 میلادی بپردازیم. همراه با ما باشید.

10- سریال تد لسو (Ted Lasso)

Ted Lasso

Ted Lasso

اغلب اوقات، سریال‌های بزرگ علمی-تخیلی و فانتزی هستند که به یک اثر جالب توجه تبدیل می‌شوند. با این حال، در این میان، سریال تد لسو موفق شده تا یک سریال با کیفیت را ارائه کند و پیشرفت کند. آمدن یک مربی فوتبال آمریکایی به انگلیس برای بر عهده گرفتن مربی‌گری یک تیم لیگ برتری فوتبال، به نظر دور از ذهن می‌رسد اما شخصیت تد لسو بسیار دوست‌داشتنی است و همین باعث دوست‌داشتنی شدن سریال شده است. جدا از فاکتور حال خوب‌کن این سریال، داستان آن دارای پیچیدگی خاصی است که در فصل دوم به چشم آمده است. این سریال، از جمله سریال‌هایی است که شما را وادار می‌کند تا قسمت‌ها را پشت سر هم تماشا کنید.

9- سریال نمایش بزرگ پخت انگلیس (The Great British Bake Off)

The Great British Bake Off

The Great British Bake Off

کسی نیست که این برنامه را تماشا کرده باشد و از آن تنفر داشته باشد. در فصلی که در سال 2021 میلادی پخش شده است، تمام قسمت‌ها همانند گذشته بسیار جالب توجه بودند. بسیاری از آشپزان در این برنامه رشد کردند و سپس، شکست خوردند. سفر و علاقه هر کدام از این افراد بسیار عالی است.

8- سریال گستره (The Expanse)

The Expanse

The Expanse

اینکه یک سریال فصل به فصل بهتر شود و بهبود پیدا کند، واقعا اتفاقی نادر به شمار می‌رود اما سریال گستره، این کار را به راحتی انجام می‌دهد. داستان تمام این افراد با کانتربری آغاز شده بود و حالا، درام میان آن‌ها بسیار گسترده شده و به جهان‌های دیگر راه پیدا کرده است و اکنون، کل منظومه شمسی درگیر جنگ هستند. اگرچه در تمام مدت سفینه رزیناته در مرکز همه ماجراجویی‌ها قرار داشته اما موارد زیادی در سریال گستره وجود دارند که فرصتی به هر کاراکتر می‌دهند تا بدرخشند. به طور کلی، سریال گستره، یک سریال کلاسیک علمی-تخیلی محسوب می‌شود که همراه با اکشن، راز و رمز و سیاست است. صحنه‌های اکشن سریال گستره به خوبی کار شده‌اند و موسیقی متن آن، جذابیت این صحنه‌ها را دو چندان کرده است. اینکه این سریال قرار است با فصل ششم به پایان برسد، واقعا برای بیننده‌ها ناراحت‌کننده است. هر چند، فصل ششم و پایانی سریال گستره قرار است فصلی تماشایی و برجسته باشد.

7- سریال بازی مرکب (Squid Game)

Squid Game

Squid Game

یکی از سریال‌هایی که در سال 2021 میلادی بسیار برجسته شده بود، سریال بازی مرکب است. این سریال واقعا برجسته و کاملا شایسته جایگاهی است که بدست آورده است. داستان سریال ساده و در عین حال موثر است. این داستان به خوبی و به شکلی رازآلود و سوال‌برانگیز به اجرا در آمده است و تا پایان نیز به همین شکل بوده است. از همین رو، ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب، خبر بسیار خوبی برای بینندگان و طرفداران این سریال به شمار می‌رود. سریال بازی مرکب، موفق می‌شود تا هر سطح از داستان کلی و همچنین داستان‌های هر کدام از کاراکترهای سریال را به یک نقطه اوج سوق دهد و آن‌ها را به یکدیگر متصل کند و یک پایان جذاب و تماشایی خلق نماید. این سریال تنها مربوط به جی هان یا پیرمرد یا هیچ کدام از رقابت‌کننده‌های دیگر نبوده است، حتی مرد پیشرو نیز داستان منحصربه‌فرد خودش را داشته بود. گردهم آوردن این داستان‌ها و به هم پیوند دادن آن‌ها، کاری است که سریال بازی مرکب به خوبی انجام داده است و سبب شده تا نسبت به آثار دیگر بسیار متمایزتر شود. علاوه بر این، بازی‌های موجود در این سریال واقعا دلهره‌آور و هیجان‌انگیز هستند.

6- سریال میر اهل ایست تاون (Mare Of Easttown)

Mare Of Easttown

Mare Of Easttown

سریال میر اهل ایست تاون، یک سریال جنایی و درام واقعا خارق‌العاده به شمار می‌رود. حضور کیت وینسلت (Kate Winslet) به عنوان نقش اصلی این سریال، جذابیت آن را بیشتر کرده است. در هر فیلم و سریال به این سبک، راز و معمای جنایت، نیمی از معادله به شمار می‌رود و نیمه دیگر معادله، کاراکتر اصلی گیرای آن به شمار می‌رود. با این حال، در اکثر سریال‌ها و فیلم‌های این سبک، در پایان، این معادله برابر از هم می‌خورد و همین، باعث شده تا به اثری ناموفق تبدیل شوند. اما سریال میر اهل ایست تاون اینگونه نیست. هر دو سمت معادله به خوبی تا پایان پابرجا هستند و باعث شده تا این سریال جزو بهترین سریال‌های سال 2021 میلادی قرار بگیرد. این سریال در مدت زمان خود، بیننده را درگیر داستان نگه می‌دارد اما این کاراکترهای سریال هستند که باعث درخشش آن شده‌اند. نقش‌آفرینی کیت وینسلت و جین اسمارت (Jean Smart) باعث شده تا کاراکترهای سریال جذاب و تماشایی باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان