بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۱ – بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های اکشن سال 2021 – بخش دوم

مشکلات ناشی از ویروس کرونا سبب شده بود تا بسیاری از فیلم‌هایی که قرار بوده در سال 2020 اکران شوند، اکرانشان به سال 2021 میلادی موکول شود. فیلم‌های ژانر اکشن نیز بی‌تاثیر از این موضوع نبوده‌اند. با این وجود، در سال 2021 میلادی فیلم‌های اکشن خوبی روی پرده سینماها اکران شدند.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های اکشن سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings)

Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings

Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings

در سال 2021 میلادی، فیلم‌های ابرقهرمانی فراوانی ساخته شدند و این فهرست مربوط به آثار اکشن است اما فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه را می‌توان در هر دو زمینه دانست. این فیلم، یکی از بهترین مبارزه‌های هنرهای رزمی در سال 2021 میلادی را داشته است. در این فیلم، سیمو لیو (Simu Liu) نقش یک آدمکش سابق برای سازمان ده حلقه به نام شانگ چی را بازی می‌کند. او یک زندگی عادی در کشور آمریکا دارد اما پدر او به دنبال آن است تا مادرش را از دنیای مردگان زنده کند و همین باعث می‌شود تا شانگ-چی به سرزمین خود باز گردد. جدا از حضور بازیگران برجسته و اشاره‌های ریز به دیگر آثار مارول، این فیلم برخی از بهترین صحنه‌های مبارزه در دنیای سینمایی مارول را ارائه کرده است.

فیلم ارتش دزدان (Army Of The Dead)

Army Of The Dead

Army Of The Dead

زک اسنایدر (Zack Snyder) در سال 2021 میلادی دو فیلم را روی پرده سینماها اکران کرده بود. یکی از این فیلم‌ها، فیلم بسیار مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League) بوده است. به دنبال آن، زک اسنایدر با فیلم ارتش دزدان محصول سرویس آنلاین نتفلیکس، اثری بسیار سرگرم‌کننده و سرشار از صحنه‌های اکشن ارائه داده است. در این فیلم، شهر لاس وگاس به دلیل شیوع زامبی‌ها بسته شده است و گروهی از مزدوران به رهبری اسکات وارد با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista) وظیفه یافته‌اند تا سرقتی در این شهر انجام دهند، شهری که پر از مردگان متحرک است. در این فیلم، گونه‌ای از زامبی‌ها به نام آلفا معرفی شده که نسبت به دیگر زامبی‌ها هوش بیشتری دارند و قادر به کنترل کردن بقیه هستند. این فیلم، پیچش تازه‌ای به ژانر زامبی محور داده است. فیلم ارتش دزدان، یکی از بهترین فیلم‌های پاپکورنی تابستان سال 2021 میلادی بوده است.

فیلم آتش خروشان (Raging Fire)

Raging Fire

Raging Fire

فیلم‌ساز بنی چان (Benny Chan)، فیلم‌ساز برجسته هنگ کنگی است که در ماه آگوست سال 2020 در گذشت. فیلم آتش خروشان، آخرین فیلم او محسوب می‌شود که نشان می‌دهد او همچنان یکی از برجسته‌ترین فیلم‌سازان در زمینه فیلم‌های اکشن بوده است. در این فیلم، دانی ین (Donnie Yen) نقش یک پلیس هنگ کنگی به نام چونگ سونگ بونگ را بازی می‌کند که شهادت او در مورد خشونت پلیس، باعث می‌شود تا چند تن از دوستان پلیس او به زندان بروند. این پلیس‌های سابق پس از آزادی از زندان، به دنبال آن هستند تا از چونگ و تمام هنگ کنگ انتقام بگیرند. این فیلم، اثری بسیار ایده‌آل برای طرفداران دوران طلایی فیلم‌های اکشن هنگ کنگی در دهه هشتاد و نود میلادی است. دانی ین حرفه بازیگری خودش را از همین فیلم‌ها آغاز کرده است. فیلم آتش خروشان، یک نامه عاشقانه و نوستالژی به فیلم‌های گان‌فو و پلیسی سرشار از هنرهای رزمی است. فیلم آتش خروشان، دارای صحنه‌های نبرد بسیار فوق‌العاده‌ای است. این فیلم علاوه بر اینکه یکی از بهترین آثار اکشن سال 2021 است، اثری است که تقریبا تمام آثار اکشن هنگ کنگی را در درون خود جای داده است و یک خداحافظی احساسی برای یکی از فیلم‌سازان برجسته این سبک بوده است.

فیلم آخرین فرصت (One Shot)

One Shot

One Shot

در فیلم آخرین فرصت، اسکات ادکینز (Scott Adkins) نقش یک عضو نیروهای ویژه آمریکا به نام جیک هریس را بازی می‌کند که وظیفه یافته تا یک متهم به تروریست بودن به نام امین منصور با بازی ولید الگادی (Waleed Elgadi) را از یک زندان سازمان سیا منتقل کند اما یک گروه شورشی زودتر از او به این متهم دست پیدا می‌کنند، گروهی که به دنبال آن هستند تا یک بمب بزرگ را در شهر واشنگتن دی‌سی منفجر کنند. اتفاقات این فیلم هیچگاه از یک پایگاه نظامی فراتر نمی‌روند اما این فیلم از مقیاس کوچک خود استفاده کرده تا بیننده‌ها را به هیجان در بیاورد. کارگردانی این فیلم را جیمز نان (James Nunn) در دست داشته است. این فیلم همچنین بار دیگر صحنه‌های اکشن بسیار خوبی با بازی اسکات ادکینز را به نمایش می‌گذارد.

فیلم خشم (Sanak)

Sanak

Sanak

بالیوود، برخی از بهترین فیلم‌های اکشن جهان را می‌سازد و فیلم خشم نیز یکی از نمونه‌های آن محسوب می‌شود. در این فیلم، ویدیوت جموال (Vidyut Jammwal) نقش ویوان را بازی می‌کند که به بیمارستان بمبئی می‌رود تا همسرش به نام آنشیکا با بازی روکمینی مایترا (Rukmini Maitra) را ملاقات کند. درست همان موقع، یک گروه تروریستی وارد بیمارستان می‌شود تا رهبر خود را از بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان نجات دهند. یکی از اعضای تیم بدلکاری جکی چان (Jackie Chan) مسئول طراحی مبارزات این فیلم بوده است. فیلم خشم، یکی از بهترین فیلم‌های اکشن 2021 میلادی است که توسط بالیوود ساخته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان