بهترین فیلم‌های اکشن شبیه به فیلم Extraction ۲

فیلم استخراج ۲ (Extraction ۲) جدیدترین اثر از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که توانسته مورد توجه بیننده‌های بسیار زیادی قرار بگیرد. حالا بیننده‌هایی که از تماشای فیلم «استخراج ۲» لذت برده‌اند و به دنبال تماشای آثار بیشتری هستند، در ادامه این مطلب همراه با ما باشند تا به معرفی فیلم‌های اکشنی مشابه با فیلم «استخراج ۲» بپردازیم.

بهترین فیلم‌های اکشن شبیه به فیلم Extraction 2

فیلم استخراج 2 (Extraction 2) جدیدترین اثر از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که توانسته مورد توجه بیننده‌های بسیار زیادی قرار بگیرد. حالا بیننده‌هایی که از تماشای فیلم «استخراج 2» لذت برده‌اند و به دنبال تماشای آثار بیشتری هستند، در ادامه این مطلب همراه با ما باشند تا به معرفی فیلم‌های اکشنی مشابه با فیلم «استخراج 2» بپردازیم.

10. فیلم یورش 2

The Raid 2 (2014)

The Raid 2 (2014)

فیلم یورش 2 (The Raid 2) دنباله برای فیلم اول به شمار می‌رود، یک اکشن از سینمای اندونزی که به موفقیت بسیار زیادی در سال 2011 میلادی دست پیدا کرد. این فیلم پر از هنرهای رزمی و اکشن‌های خونین بود و فیلم «یورش 2» نیز به‌عنوان دنباله‌ای برای آن توانسته بود سطح خشونت را بالاتر ببرد و هیجان بسیار زیادی را به داستان اضافه کند. این فیلم از بودجه بیشتری بهره می‌برد و در نتیجه، سکانس‌های اکشن آن بزرگتر و بهتر بودند و این در حالی بود که داستان آن از عمق بیشتری برخوردار بود.

9. فیلم جان ویک 4

John Wick: Chapter 4 (2023)

John Wick: Chapter 4 (2023)

فیلم جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) توانست داستان شخصیت اصلی این فرنچایز با بازی کیانو ریوز را به یک نقطه پایان برساند. این دنباله اثری جذاب و تماشایی در این فرنچایز درخشان به شمار می‌رود که در آن، مهارت‌های برجسته اکشن کیانو ریوز به‌خوبی به نمایش گذاشته شدند. این در حالی است که حضور بازیگران تازه همچون دانی ین و اسکات ادکینز نیز جذابیت این اثر را دو چندان کرده است. این فیلم نیز همانند فیلم «استخراج 2» پر از اکشن‌های مهیج است.

8. فیلم آخرین فرصت

One Shot (2021)

One Shot (2021)

فیلم آخرین فرصت (One Shot) محصول سال 2021 میلادی است و با بازی اسکات ادکینز در نقش اصلی است. در این فیلم، شخصیت اصلی به همراه تیمش متشکل از اعضای نیروهای ویژه دریایی تلاش دارند تا یک زندانی را از یک زندان مخفی به جایی دیگر انتقال بدهند اما متوجه می‌شوند در موقعیت محاصره قرار گرفته‌اند. این اثر از لحاظ داستان و اکشن نوآورانه نیست اما در عین حال، تأثیرگذار و جذاب به نظر می‌رسد.

7. فیلم بلوند اتمی

Atomic Blonde (2017)

Atomic Blonde (2017)

فیلم بلوند اتمی (Atomic Blonde) محصول سال 2017 میلادی یک اثر جاسوسی و مهیج به شمار می‌رود که داستانی از دوره جنگ سرد را با اکشن‌های پر تنش روایت می‌کند. این فیلم با نقش‌آفرینی شارلیز ترون در نقش شخصیت اصلی است و صحنه‌های اکشن آن نیز به زیبایی فیلم‌برداری شده‌اند. این اثر به جای اینکه یک اکشن مستقیم باشد، بیشتر روی جنبه جاسوسی تمرکز دارد اما همچنان جذاب و دیدنی است.

6. فیلم مأموریت غیرممکن فال‌اوت

Mission: Impossible - Fallout (2018)

Mission: Impossible – Fallout (2018)

فرنچایزهای کمی می‌توانند ادعا کنند که ششمین فیلم آن‌ها بهترین فیلم است ولی فیلم مأموریت غیرممکن – فال‌اوت (Mission: Impossible – Fallout) می‌تواند این ادعا را بکند. این فیلم با بازی تام کروز در نقش اصلی است و این بازیگر نیز با خلق اکشن‌های خارق‌العاده و مهیج و ارائه بدل‌کاری‌های بسیار تماشایی توانسته در این اثر بدرخشد و آن را به اثری تماشایی تبدیل کند. هنرنمایی هنری کویل در این اثر نیز واقع تحسین‌برانگیز است.

5. فیلم انجل سقوط کرده است

Angel Has Fallen (2019)

Angel Has Fallen (2019)

فیلم انجل سقوط کرده است (Angel Has Fallen) سومین فیلم در این فرنچایز با نقش‌آفرینی جرارد باتلر در نقش شخصیت اصلی است و داستان مأمور سرویس مخفی را دنبال می‌کند که پس از پاپوش دوختن برایش، حالا در حال فرار است. این اثر نسبت به فیلم‌های دیگر این فرنچایز بیشتر کاراکتر محور است و توانسته بهتر داستان را به نمایش در بیاورد. این در حالی است که اکشن آن نیز جذاب و تماشایی احساس می‌شود.

4. فیلم کارتر

Carter (2022)

Carter (2022)

فیلم کارتر (Carter) محصول سال 2022 میلادی به نحوی ساخته شده که به نظر می‌رسد همه آن در یک برداشت مداوم فیلم‌برداری شده است، از دعواها و تیراندازی‌های بی‌رحمانه گرفته تا بدل‌کاری‌های پیچیده شامل هواپیما، قطار و هلیکوپتر همگی سبب شدند تا این اثر بسیار تماشایی و مهیج به نظر برسد. البته فیلم‌برداری نه‌چندان جالب ممکن است این اثر را خسته‌کننده کند؛ با این وجود، همانند فیلم «استخراج» در زمینه مقیاس و اجرا جاه‌طلب است.

3. فیلم بدون پشیمانی

Without Remorse (2021)

Without Remorse (2021)

فیلم بدون پشیمانی (Without Remorse) در سال 2021 میلادی اکران شده بود و در آن، مایکل بی جردن نقش شخصیت اصلی داستان به نام جان کلارک را ایفا می‌کند. این اثر داستان خاستگاه این شخصیت را بازگو می‌کند و تلاش او برای انتقام مرگ همسرش را به تصویر می‌کشد. داستان شاید کلی و قابل پیش‌بینی احساس شود اما به لطف طراحی صحنه و اکشن آن، جذاب و تماشایی به نظر می‌رسد.

2. فیلم گرگ مبارز 2

Wolf Warrior II (2017)

Wolf Warrior II (2017)

فیلم گرگ مبارز 2 (Wolf Warrior II) به نویسندگی و کارگردانی وو جینگ است که به اثری بسیار موفق و تماشایی در سال 2017 میلادی تبدیل شد. در این فیلم داستان یک سرباز نیروهای ویژه روایت می‌شود که از امدادگران پزشکی در برابر تیمی از مزدوران به سرپرسی بیگ ددی با بازی فرانک گریلو محافظت می‌کند. شاید مدت زمان فیلم خسته‌کننده احساس شود اما این اثر از سکانس‌های مبارزه و تیراندازی خوبی بهره می‌برد و می‌تواند برای طرفداران فیلم «استخراج» جذاب باشد.

1. فیلم سرسخت

Hard Boiled (1992)

Hard Boiled (1992)

فیلم سرسخت (Hard Boiled) محصول سال 1992 میلادی است و یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ساخته شده تاریخ سینما به شمار می‌رود که در آن، چو یون فت نقش پلیسی را بازی می‌کند که سعی دارد یک قاچاقچی اسلحه را نابود کند. این فیلم ساخته جان وو پر از تیراندازی‌های جذاب و تماشایی و طراحی صحنه عالی است. برداشت‌های متوالی و بدون کات نیز جذابیت این اثر را دو چندان کردند و حس تماشای بهتری را به بیننده داده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان