ماهان شبکه ایرانیان

۱۵ پارتیشن خلاقانه برای تقسیم فضاهای داخلی منزل

ترفندهای دکوراسیون: داشتن فضای باز و بزرگ در منزل و یا دفاتر اداری همیشه مورد توجه بوده است و کمتر کسی است که از داشتن یک فضای باز و دلباز ناراضی باشد مگر آنکه نیاز به یک حریم خصوصی و یا تعریف یک فضا در دکوراسیون شما احساس شود

ترفندهای دکوراسیون: داشتن فضای باز و بزرگ در منزل و یا دفاتر اداری همیشه مورد توجه بوده است و کمتر کسی است که از داشتن یک فضای باز و دلباز ناراضی باشد مگر آنکه نیاز به یک حریم خصوصی و یا تعریف یک فضا در دکوراسیون شما احساس شود. پارتیشن ها در غالب جدا کننده ها می توانند این وظیفه را در دکوراسیون شما بر عهده بگیرند، به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم 15 مدل پارتیشن منزل و پارتیشن اداری را با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید.

پارتیشن چند منظوره

یک قفسه ی بزرگ کتاب می تواند به عنوان یک پارتیشن اداری و یا حتی پارتیشن منزل مورد استفاده قرار بگیرد. این پارتیشن دو بخشی را به راحتی می توانید به سقف پیچ کنید و فضای خود را تقسیم کنید.

پارتیشن کنفی

این پارتیشن کنفی ایده ی بسیار مطلوبی برای جدا کردن دو فضا در دکوراسیون منزل بدون از دست دادن نور است.

پارتیشن منزل

یک دیوار کوتاه به سادگی می تواند فضای نشیمن شما را از غذا خوری شما جدا کند بدون آن که ماهیت کلی پلان شما تغییر کند و فضای شما گرفته و بسته شود.

پارتیشن اداری

دیوارهای سبز که از گیاهان ساخته شده اند یک راه حل عالی برای پارتیشن اداری و جدا کردن دو فضا می باشند علاوه بر این قابلیت تصفیه هوا و جذب صدا را هم دارا هستند.

پارتیشن منزل

 در پارتیشن منزل خود اشکال متعارف مربع و مسطتیل را کنار بگذارید! با استفاده از اشکال هندسی و ایجاد الگوهای چرخشی می توانید یک پارتیشن مدرن و منحصر به فرد برای فضای خود طراحی کنید.

پارتیشن اداری

حتی می توانید پارتیشن های خود را با فلاورباکس ها تلفیق کنید و چهره ی منحصر به فردی به پارتیشن اداری و یا منزل خود ببخشید.

پارتیشن های چند منظوره

پارتیشن ها می تواند به صورت یک طراحی چند منظوره در فضای داخلی شما مورد استفاده قرار گیرد این پارتیشن های چند منظوره می تواند برای فضاهای کوچک هم ایده ی منحصر به فردی باشد.

پارتیشن شیک

می توانید با پارتیشن ها در غالب یک اثر هنری برخورد کنید. همان ور که می بینید این پارتیشن ساخته شده با طناب جلوه ی خاصی را به فضای این رستوران بخشیده است.

پارتیشن منزل

پارتیشن ها می تواند تلفیقی از اشکال و احجام و متریال ها باشد که به دکوراسیون داخلی شما زیبایی می بخشد.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف یا چوبی می تواند جلوه ای از طبیعت در دکوراسیون داخلی شما باشد و جدار شفافی برای جداسازی فضاهای شما محسوب شود.

پارتیشن شفاف

شیشه های رنگی یک راه حل عالی برای جداسازی فضاهای مختلف بدون از دست دادن نور طبیعی و بسته شدن محیط می باشد.

پارتیشن متحرک

طناب های معلق در دکوراسیون این رستوران در غالب یک پارتیشن متحرک عمل می کند که علاوه بر ایجاد حریم خصوصی قابل تغییر هم می باشد.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف یا چوبی را می توانید برای جداسازی فضای حمام از اتاق خواب خود استفاده کنید و جلوه ی خاصی را به دکوراسیون خود ببخشید.

پارتیشن منزل

یک پارتیشن مشبک با اشکال هندسی راه حل خوبی برای جداکردن فضای آشپزخانه از بخش هایی مانند ورودی است.

پارتیشن چندمنظوره منزل

پارتیشن های شفاف چند منظوره که مانع از دست رفتن نور طبیعی فضا می شود و همچنین با یک میز تلفیق شده است که کاربرد آن را دو چندان کرده است.

آیا شما هم در خانه ی خود فضاهایی دارید که نیاز به پارتیشن دارند اما نمی دانید با آن ها چگونه رفتار کنید؟ سوالات و مشکلات دکوراسیون منزل خود را با ما و اهالی فن چیدانه و کاربران دیگر در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید و پاسخ بگیرید.

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه   

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان