کدام میز تلویزیون با دکوراسیون منزل شما ست می شود؟

مبلمان: یکی از عناصر پر طرفداری که ظاهر دکوراسیون شما را بسیار تغییر می دهد میز تلویزیون می باشد، میزهای تلویزیون را می توانید بر اساس سبک دکوراسیون و به خصوص مبلمان خود انتخاب کنید، به طور کلی چون فضای تلویزیون به عنوان نشیمن خصوصی مطرح می شود بنابراین باید میز تلویزیون خود را مناسب با سبک مبلمان تان انتخاب کنید

مبلمان: یکی از عناصر پر طرفداری که ظاهر دکوراسیون شما را بسیار تغییر می دهد میز تلویزیون می باشد، میزهای تلویزیون را می توانید بر اساس سبک دکوراسیون و به خصوص مبلمان خود انتخاب کنید، به طور کلی چون فضای تلویزیون به عنوان نشیمن خصوصی مطرح می شود بنابراین باید میز تلویزیون خود را مناسب با سبک مبلمان تان انتخاب کنید. با چیدانه همراه باشید تا با هم انواع میز تلویزیون ال سی دی در دکوراسیون منزل را بررسی کنیم.

میز ال سی دی کد01 صنعت چوب بیرنگ

میز ال سی دی کد01 صنعت چوب بیرنگ

420000تومان
میز ال سی دی کد011 صنعت چوب بیرنگ

میز ال سی دی کد011 صنعت چوب بیرنگ

950000تومان
میز تلویزیون مدل 140 ثابت هنر چوب آرنیکا

میز تلویزیون مدل 140 ثابت

340تومان

میز تلویزیون ال سی دی

با ظهور تکنولوژی های جدید و پیشرفت تلویزیون ها و پر طرفدار شدن ال سی دی ها ، میز تلویزیون ال سی دی هم کم کم جای خود را در دکوراسیون های امروزی باز کرده اند و با ظاهرهای خاص و دکوراتیو خود به سادگی می توانند فضای دکوراسیون شما را تغییر دهند.

میز تلویزیون کنترلی باسیس

میز تلویزیون کنترلی باسیس

نامشخص
میز تلویزیون R 221 ایران میز

میز تلویزیون R 221 ایران میز

248000تومان
میز ال سی دی کد013 صنعت چوب بیرنگ

میز ال سی دی کد013 صنعت چوب بیرنگ

315000تومان

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن نسبت به سایر میز ها در دکوراسیون های امروزی طرفداران بیشتری دارد، توجه داشته باشید که میز تلویزیون شما باید هماهنگ با مبلمان شما انتخاب شود، این هماهنگی می تواند در غالب رنگ، جنس و... با مبلمان شما باشد.

میز تلویزیون مدل خفاشی ایران میز

میز تلویزیون مدل خفاشی ایران میز

570000تومان
میز تلویزیون چوبی / مبلمان چوبی بیلوبانا

میز تلویزیون چوبی

نامشخص
میز تلویزیون مدرن HDF آیدا

میز تلویزیون مدرن HDF آیدا

1تومان

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی یکی از بهترین گزینه برای انواع سبک های دکوراسیونی مطرح می شود، می توانید میز تلویزیون چوبی را هماهنگ با چوب و یا رنگ چوب مبلمان خود انتخاب کنید و هماهنگی خاصی را در فضای دکوراسیون خود ایجاد نمایید. میز تلویزیون ام دی اف هم همانند میزهای چوبی محبوبیت چشمگیری در بازار دارد می توانید با توجه به بودجه ی خود آن را انتخاب کنید.

میز تلویزیون و باکس چوبی / مبلمان چوبی خورشید

میز تلویزیون و باکس چوبی

نامشخص
میز تلویزیون مدل آرک ایران میز

میز تلویزیون مدل آرک ایران میز

240000تومان
میز تلویزیون چوبی با تزئین کاشی / مبلمان چوبی خورشید

میز تلویزیون چوبی با تزئین کاشی

نامشخص

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک بهترین گزینه برای دکوراسیون های به سبک کلاسیک و یا لوکس می باشد. این میزها بر خلاف میز تلویزیون مدرن که می تواند از هر جنسی باشد غالبا چوبی بوده و طرح و نقش های خاصی در بدنه خود دارند که به خوبی با سبک کلاسیک دکوراسیون فضای نشیمن شما هماهنگ می شود.

میز جلو مبلی یاشیل مدل لوکا

میز جلو مبلی یاشیل مدل لوکا

نامشخص
   

میز تلویزیون دیواری 

اگر فضای زندگی شما کوچک است بهترین گزینه برای دکوراسیون شما انتخاب میز تلویزیون دیواری است. این میزها که از جمله میزهای کم جا می باشد به خوبی می تواند به جای اشغال سطح کف شما فضای دیوارتان را اشغال کند و شما فضای کافی برای قرار دادن مبلمان بیشتر و یا لوازم و وسایل خود را داشته باشید. بنابراین در انتخاب میز تلویزیون خود ابعاد فضایی را در نظر بگیرید. 

برای خرید و دیدن مدل های مختلف میز تلویزیون موجود در بازار به ویترین کالاهای چیدانه سر بزنید.

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر