۱۰ سریال اکشن جذاب سال ۲۰۲۲

در ادامه همراه با ما باشید تا به شما، ۱۰ سریال اکشن جذاب سال ۲۰۲۲ میلادی را معرفی کنیم.

10 سریال اکشن جذاب سال 2022

سرویس‌های آنلاین و شبکه‌های مختلف در سال جاری میلادی، سریال‌های اکشن مختلفی را فراهم کرده‌اند.

در ادامه همراه با ما باشید تا به شما، 10 سریال اکشن جذاب سال 2022 میلادی را معرفی کنیم.

سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها

Raised By Wolves - On HBO Max February 3

Raised By Wolves – On HBO Max February 3

در سال‌های اخیر، سریال‌های علمی-تخیلی زیادی ساخته شده‌اند و سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها (Raised By Wolves) نیز از جمله آن‌ها به شمار می‌رود. کاراکترهای سریال قابل درک هستند و با اینکه گاهی اوقات داستان سریال یک نبرد سرد میان مذهب و علم است اما همچنان می‌توان با ارتباط برقرار کرد. پخش سریال «بزرگ شده توسط گرگ‌ها» از 3 فوریه در سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس شروع شده است.

سریال ریچر

Reacher - Streaming On Amazon Prime Video February 4

Reacher – Streaming On Amazon Prime Video February 4

یکی از جنبه‌های کلیدی ژانر اکشن، قهرمان آن است که خود را در موقعیت‌های عجیب پیدا می‌کند و باید تمام توان خود را انجام بدهد تا بتواند آبروی از دست رفته خودش را بازپس بگیرد. همین موضوع سریال ریچر (Reacher) است. این سریال، محصول سرویس آنلاین آمازون است که بر اساس رمان‌هایی نوشته لی چایلد (Lee Child) ساخته شده است. در این سریال، شخصیت اصلی به قتل متهم شده و حالا او به دنبال آن است تا کسانی که برایش پاپوش دوخته‌اند را مجازات کند. این سریال در تاریخ 4 فوریه عرضه شده است.

سریال مردگان متحرک

The Walking Dead – On AMC February 20

The Walking Dead – On AMC February 20

سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) از جمله سریال‌های زامبی‌محوری است که دارای فصل‌های زیادی است و همین نشان دهنده قدرت این سریال است. با اینکه زامبی‌ها بخشی اصلی از داستان محسوب می‌شوند اما این سریال تاکید زیادی روی کاراکترهای انسانی دارد که سعی دارند تا در این جهان آخرالزمانی زنده بمانند. این فصل از سریال، آخرین فصل به شمار می‌رود که پخش آن از تاریخ 20 فوریه شروع خواهد شد.

سریال وایکینگ‌ها: والهالا

Vikings: Valhalla – On Netflix February 25

Vikings: Valhalla – On Netflix February 25

وایکینگ‌ها از جمله مشهورترین و بدنام‌ترین مردمان در تاریخ اروپا محسوب می‌شوند که برای غارتگری‌های خود در سراسر این قاره شهرت یافته‌اند. سریال «وایکینگ‌ها»، یک سریال درام و تاریخی بسیار موفق بوده است. سریال وایکینگ‌ها: والهالا (Vikings: Valhalla) نسخه فرعی این سریال به شمار می‌رود. اتفاقات این سریال جدید حدود یک قرن پس از اتفاقات سریال قبلی رخ می‌دهند. در این دوره زمانی، وایکینگ‌ها توانستند تا حضور پررنگی در قاره اروپا و به خصوص انگلیس داشته باشند. این سریال در تاریخ 25 فوریه در سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده است.

سریال انیمیشنی پسران ارائه می‌کند: شیطانی

The Boys Presents: Diabolical – On Amazon Prime March 4

The Boys Presents: Diabolical – On Amazon Prime March 4

سریال «پسران» نشان داده که از جمله محبوب‌ترین و بهترین سریال‌های سرویس آمازون محسوب می‌شود. این سریال موفق شده تا داستان سنتی ابرقهرمانان را به شیوه‌ای متفاوت به مخاطبان ارائه نماید. سریال انیمیشنی پسران ارائه می‌کند: شیطانی (The Boys Presents: Diabolical) نسخه فرعی این سریال محسوب می‌شود که بیشتر به این دنیای متفاوت خواهد پرداخت. این سریال انیمیشنی در تاریخ 4 مارس در سرویس آنلاین آمازون پرایم عرضه خواهد شد.

سریال کونگ فو

Kung Fu – On The CW March 9

Kung Fu – On The CW March 9

سریال اصلی کونگ فو (Kung Fu) در دهه هفتاد میلادی پخش می‌شده است و از جمله، بهترین سریال‌های آن دهه محسوب می‌شود. با این حال، شبکه سی دبلیو قرار است یک بازسازی تازه از این سریال را پخش کند. این سریال جدید، یک زن جوان را نشان خواهد داد که از هنرهای رزمی خود برای مبارزه با جرایم سازمان‌یافته شهر سانفرانسیسکو استفاده می‌کند. فصل اول این سریال بسیار موفق ظاهر شده بود و پخش فصل جدید سریال «کونگ فو» قرار است در تاریخ 9 مارس شروع شود.

سریال هیلو

Halo – On Paramount+ March 24

Halo – On Paramount+ March 24

مجموعه بازی‌های هیلو (Halo) از جمله برجسته‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شوند. واقعا جای تعجب است که تولید یک سریال بر اساس این بازی‌ها تا این زمان طول کشیده است. سریال «هیلو» قرار است داستان گروهی از جنگجویان نظامی را روایت می‌کند که با گروهی از بیگانگان مبارزه می‌کنند. پخش سریال «هیلو» قرار است از تاریخ 24 مارس در سرویس آنلاین پارامونت پلاس شروع شود. مطمئنا این سریال به محبوب‌ترین و برجسته‌ترین سریال این سرویس تبدیل خواهد شد.

سریال مون نایت

Moon Knight – On Disney+ March 30

Moon Knight – On Disney+ March 30

اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، یکی از بااستعدادترین بازیگران هالیوود به شمار می‌رود و در نقش‌های زیادی بازی کرده است. این بازیگر قرار است برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند و نقش اصلی سریال مون نایت (Moon Knight) را به تصویر بکشد. در این سریال، اسکار آیزاک نقش شخصیت مارک اسپکتور را به تصویر خواهد کشید که مردی با اختلال شخصیتی است. او متوجه می‌شود که قدرت‌هایی از یک خدای مصری به دست آورده است. پخش سریال مون نایت قرار است از تاریخ 30 مارس سال 2022 میلادی از سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع شود.

سریال پسران

The Boys – On Amazon Prime Video June 3

The Boys – On Amazon Prime Video June 3

سریال ابرقهرمان پسران (The Boys) یکی از سریال‌های برجسته سرویس آنلاین آمازون محسوب می‌شود. ژانر ابرقهرمانی در طی دهه گذشته به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است و این محبوبیت به دنیای سریال نیز سرایت کرده است. سریال «پسران» رویکردی متفاوت دارد و سعی دارد نشان دهد که ابرقهرمان بودن چطوری است. تاکنون دو فصل از این سریال موفق پخش شده است و فصل سوم آن قرار است در تاریخ 3 ژوئن سال جاری میلادی در سرویس آنلاین آمازون عرضه شود.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

The Lord Of The Rings: The Rings Of Power – On Amazon Prime Video September 2

The Lord Of The Rings: The Rings Of Power – On Amazon Prime Video September 2

در دنیای کتاب‌های فانتزی، مجموعه کتاب‌های اندکی وجود دارند که همانند مجموعه کتاب‌های ارباب حلقه‌ها نوشته تالکین (Tolkien) تاثیرگذار باشند. این داستان غنی و گسترده قرار است در سریال جدید سرویس آنلاین آمازون پرایم بررسی شود. سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord Of The Rings: The Rings Of Power) قرار است اتفاقات دوران اسرارآمیز عصر دوم را بررسی کند و همانطور که از عنوان سریال مشخص است، این سریال قرار است به بررسی نحوه شکل‌گیری حلقه‌های قدرت بپردازد. این سریال همچنین قرار است بینندگان را با برخی از موجودات بسیار قدرت میدل ارث همچون الف‌ها و سائورون، بیشتر آشنا کند. پخش سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از تاریخ 2 سپتامبر سال 2022 از سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان