۵ روش طلایی برای حالت دادن به موها بدون حرارت

در این مطلب روش هایی کاربردی برای حالت دادن به موها بدون حرارت را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد که امیدواریم به کمک این روش های بدون ضرر بتوانید به موهایتان حالت و فرم بی نظیری را ببخشید.

5 روش طلایی برای حالت دادن به موها بدون حرارت

فرم دادن به موها باعث می شود تا مدل موها و استایل شما آراسته تر به نظر برسد بنابراین بهتر است برای فرم دادن به موهایتان از مدل مویی مناسب استفاده نمایید. روش های زیادی برای فرم دادن به موها وجود دارند که یکی از روش ها حالت دادن به موها بدون حرارت می باشد.

حالت دادن به موها بدون حرارت با 5 روش ساده

سشوار ، اتوی مو و بابلیس از انواع وسایل حرارتی برای فرم دادن به موها می باشند که استفاده مدام از آن ها باعث رسیدن آسیب های جدی به موها می شود بنابراین بهتر است شما با روش های فرم دادن به موها بدون استفاده از حرارت نیز آشنا شوید. در مطالب قبلی فر کردن موها بدون حرارت و فر کردن موها اسپری نمک را مشاهده کردید در ادامه حالت دادن به مو بدون حرارت را پیش رو خواهید داشت.

حالت دادن به موی سر بدون حرارت

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی

فرم دادن و مرتب کردن موی سر بدون حرارت

به کمک اسپری نمک ، پنکه ، تکه های پارچه و … می توانید به موهایتان حالت و فرمی بی نظیر را ببخشید. اگر تمایل دارید با این روش های بدون ضرر آشنا شوید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید:

حالت دادن به مو بدون حرارت

1.فرم دادن به مو به کمک اسپری نمک : 

برای اینکه موها ویو به نظر برسند از دستگاه ویو استفاده می شود. توجه داشته باشید که بهترین جایگزین برای این دستگاه اسپری نمک می باشد. برای ساخت اسپری نمک باید از نمک دریا ، روغن های طبیعی و آلوئه ورا استفاده نمایید سپس این محلول را روی موهایتان نرم دار اسپری کنید.

2. بافتن موها :

ابتدا موهایتان را کمی مرطوب کنید و بعد از شانه زدن موها آن ها را ببافید. می توانید بافت را به مدت یک شب روی موهایتان نگه دارید سپس موهایتان را باز کنید که در این صورت موهای شما حالت دار به نظر می رسند.

حالت دادن به موی سر با روش های ساده

3. فرم دادن به مو با تکه پارچه :

از تکه های پارچه می توانید به جای بیگودی برای حالت دادن به موها استفاده نمایید که در این صورت ابتدا باید موهایتان را به کمک نرم کننده بشویید سپس نم موها را با حوله بگیرید و پارچه های نخی را که به صورت نوارهایی دراز برش زده اید دور موهایتان بپیچید.

اگر تمایل دارید فر موهایتان ریز و مرتب تر به نظر برسند بهتر است موها را به چند دسته تقسیم کنید سپس برش های پارچه را از قسمت زیر موها به دور آن ها بپیچید و بعد از گذشت چندین ساعت برش های پارچه را از دور موها باز کنید.

حالت دادن به موها بدون حرارت با 5 روش مختلف

4. استفاده از دستمال سر :

برای فر کردن موها بدون حرارت می توانید دستمال سر یا پیشانی بند نرمی را دور سر و موهایتان بپیچید سپس موها را کم کم از سمت خارج به داخل و دور پیشانی بند بپیچید و به کمک سنجاق سر ، موهایتان را ثابت کنید. اجازه دهید تا موهایتان به صورت کامل خشک شوند سپس پیشانی بند را از دور موها باز کنید و برای ثابت کردن فر موها از اسپری مو یا موس استفاده کنید.

حالت دادن به موی سر با وش های جالب

5. استفاده از پنکه :

بعد از شستن موها و استفاده از نرم کننده ابتدا موهایتان را به کمک حوله خشک نمایید سپس مقداری سرم صاف کننده روی موها بزنید و موهایتان را جمع کنید و قسمتی از موها را که تمایل دارید صاف کنید باز نگه دارید. پنکه ای را در قسمت پشت سرتان قرار دهید سپس به کمک برس موهایتان را به سمت بیرون شانه بزنید تا موها صاف شوند.

حالت دادن به مو بدون حرارت

 

در این مطلب روش هایی برای فرم دادن به موی سر بدون استفاده از حرارت را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان