۱۰ فیلم برتر با حس و حال بهاری – بخش اول

فصل بهار از جمله فصل‌های بسیار مورد انتظار به شمار می‌رود. فصل بهار، زمان ورود به حال و هوایی گرم‌تر و فرار از فصل زمستان به شمار می‌رود

10 فیلم برتر با حس و حال بهاری – بخش اول

فصل بهار از جمله فصل‌های بسیار مورد انتظار به شمار می‌رود. فصل بهار، زمان ورود به حال و هوایی گرم‌تر و فرار از فصل زمستان به شمار می‌رود. روزهای ملایم و خوشایند بهاری در کنار شب‌های خنک و لذت‌بخش، آن را به یکی از جذاب‌ترین فصل‌ها تبدیل کرده است. همانطور که در حال نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز هستیم، در این مطلب به بررسی 10 فیلم برتر با حس و حال بهاری خواهیم پرداخت. همراه با ما باشید.

فیلم لا لا لند

La La Land (2016)

La La Land (2016)

فیلم لا لا لند (La La Land) در سال 2016 میلادی روی پرده سینماها به اکران درآمد. این فیلم عاشقانه و کمدی و موزیکال، مطمئنا حس و حال زیادی را به بیننده منتقل خواهد کرد. تصویرگری زیبا و همچنین رنگارنگ این فیلم، حسی دلنشین دارد. در طی این فیلم، رابطه میان کاراکترهای اصلی فیلم، در فصول مختلف سال به تصویر کشیده می‌شوند. مطمئنا تماشای فیلم «لا لا لند» در فصل بهار، لذت تماشایش را دو چندان خواهد کرد.

یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را اما استون (Emma Stone) به تصویر می‌کشد. او در اغلب اوقات، لباس‌هایی رنگین و درخشان بر تن دارد؛ این فیلم، جرقه‌ای در آن دوران شکل داد و الهام بسیاری از افراد بود تا در فصل بهار، لباس‌هایی رنگین و جذاب بپوشند. حس دنج و دلچسب فیلم «لا لا لند» در کنار تصویرگری خلاقانه آن، این فیلم را به اثری جذاب و سرزنده تبدیل کرده است.

فیلم بخور عبادت کن عشق بورز

Eat Pray Love (2010)

Eat Pray Love (2010)

فیلم بخور عباد کن عشق بورز (Eat Pray Love)، محصول سال 2010 میلادی است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته الیزابت گیلبرت (Elizabeth Gilbert) است. این فیلم عاشقانه و درام، داستان تلاش یک زن را به تصویر می‌کشد که پس از یک طلاق، خود را در میان یک سفر در سراسر جهان پیدا می‌کند. این فیلم،‌ با به تصویر کشیدن روزهایی دلنشین و آفتابی در نقاط مختلف، باعث الهام بسیاری از گردشگران و مسافران بوده است.

علاوه بر این، این فیلم از تصویرگری بهاری خود استفاده کرده است تا به طور مستقیم رشد شخصیت اصلی فیلم با بازی جولیا رابرتز (Julia Roberts) را به صورت نمادین به نمایش در بیاورد. بهبود شخصیت اصلی فیلم در کنار مناظری دلنشین و جذاب، توانسته تا یک اثر تماشایی و جذاب را خلق نماید.

فیلم غرور تعصب

Pride And Prejudice (2005)

Pride And Prejudice (2005)

فیلم غرور و تعصب (Pride And Prejudice) در سال 2005 میلادی روی پرده سینماها اکران شد. این فیلم بر اساس داستانی نوشته جین آستن (Jane Austen) است. این فیلم، ذات انسان را نشان می‌دهد که تمایل دارد تا وضعیت فعلی خودش را حفظ نماید، حتی اگر که شخص دیگری از یک طبقه دیگر عاشق او شده باشد. از عشق ممنوعه تا خود فصل بهار، مواردی در این فیلم وجود دارند که در حال شکوفا شدن هستند.

جدا از اینکه طرفداران باور دارند که فیلم «غرور و تعصب» یک داستان عاشقانه عالی است، این اثر سینمایی، از لحاظ به تصویر کشیدن طبیعت زیبا و بهاری نیز بسیار عالی عمل کرده است. رنگ سبز، رنگ رایج در این فیلم محسوب می‌شود که محیطی تمیز و تازه خلق کرده است. کاراکترها اغلب لباس سفید بر تن دارند که نشانی از پاکی و شروع تازه است.

فیلم مرا با نام خودت صدا کن

Call Me By Your Name (2017)

Call Me By Your Name (2017)

فیلم مرا با نام خودت صدا کن (Call Me By Your Name) در سال 2017 میلادی اکران شد. این فیلم، یک اثر انقلابی در ژانر عاشقانه به شمار می‌رود. این اثر به هنگام اکران خود، توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده بود. اتفاقات این فیلم در سال 1983 میلادی رخ می‌دهد و حس و حال بهاری زیادی در آن به چشم می‌خورد.

فیلم «مرا با نام خودت صدا کن»، یک اثر مستقل به شمار می‌رود که توانسته بود تا در مراسم‌های جوایز فیلم مختلف، عملکردی عالی داشته باشد. اتفاقات این فیلم در اصل در فصل تابستان رخ می‌دهند اما حس و جو بهار در آن زیاد حس می‌شود. گردش در خیابان‌ها با لباس‌ها نازک تا قدم زدن در میان گل‌ها و شکوفه‌ها، همگی حس بهاری را به بیننده منتقل می‌کنند. مطمئنا طرفداران از تماشای یک داستان عاشقانه در خیابان ایتالیایی و با حال و هوای بهاری، بسیار لذت خواهند برد.

فیلم ماهی بزرگ

Big Fish (2003)

Big Fish (2003)

فیلم ماهی بزرگ (Big Fish) محصول سال 2003 میلادی است. کارگردانی این فیلم را تیم برتون (Tim Burton) در دست داشته است. درخشش گرم و تازه در سراسر این فیلم حس می‌شود. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته شده است. این فیلم، از طریق ارائه تجربیاتی خارق‌العاده، یک لذت درخشان و جذاب را به طرفداران منتقل می‌کند.

این فیلم، داستان یک پسر را روایت می‌کند که سعی دارد تا زندگی پدرش را از طریق داستان‌هایی حقیقی و تخیلی بازگو کند. از همین رو، لحظات بسیار زیبایی و تماشایی زیادی در این فیلم وجود دارند که بیننده را غرق خود می‌کنند. صحنه‌های طبیعت و رنگارنگ این فیلم، حس بهاری دلنشینی به آن داده است. در حقیقت، این فیلم همانند یک نامه عاشقانه به فصل بهار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان