بهترین قسمت‎های سریال Game Of Thrones

با اینکه ممکن است بینندگان از نحوه به پایان رسیدن سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) دل خوشی نداشته باشند اما این سریال،‌ برخی از بهترین و هیجان‌انگیزترین داستان‌ها را در دنیای سریال به تصویر کشیده است

بهترین قسمت‎های سریال Game Of Thrones

با اینکه ممکن است بینندگان از نحوه به پایان رسیدن سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) دل خوشی نداشته باشند اما این سریال،‌ برخی از بهترین و هیجان‌انگیزترین داستان‌ها را در دنیای سریال به تصویر کشیده است. در این هشت فصل، قسمت‌های زیادی از سریال «بازی تاج و تخت»، عالی بودن این سریال را به خوبی نشان داده بودند. در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین قسمت‌های سریال «بازی تاج و تخت» را به شما معرفی کنیم.

10. قسمت 6 فصل 4

The Laws Of Gods And Men (Season 4 Episode 6)

The Laws Of Gods And Men (Season 4 Episode 6)

قسمت 6 فصل چهارم سریال «بازی تاج و تخت» با عنوان قانون خدایان و انسان‌ها (The Laws of Gods and Men) شناخته می‌شود. این قسمت از سریال، برخی از لحظات بسیار مهم داستانی را به تصویر کشیده بود. علاوه بر این، در این قسمت، دادگاه نفس‌گیر و ناراحت‌کننده تیریون لنیستر به نمایش درآمده بود. اینکه این همه ناعدالتی در حق این کاراکتر محبوب طرفداران صورت بگیرد، واقعا ناراحت‌کننده بود. هر چند، مونولوگ حماسی او همچنان یکی از نقش‌آفرینی برجسته پیتر دنکلیج (Peter Dinklage) در این سریال به شمار می‌رود.

9. قسمت 5 فصل 6

The Door (Season 6 Episode 5)

The Door (Season 6 Episode 5)

داستان‌سرایی آموزش برن توسط کلاغ سه چشم در قسمت‌های قبلی نیز پرداخته شده بود اما ارزش واقعی این داستان‌سرایی در قسمت 5 فصل ششم سریال با عنوان درب (The Door) نشان داده شده بود. با اینکه بیشتر قسمت بر محوریت برنامه‌های جان و سانسا برای جنگ است اما پایان قسمت، نشان می‌دهد که برن و دیگران تحت حمله وایت واکرها قرار دارند. دیده شدن شاه شب و ارتشش در سریال «بازی تاج و تخت» همیشه جذاب و تماشایی بوده است.

8. قسمت 9 فصل 4

The Watchers On The Wall (Season 4 Episode 9)

The Watchers On The Wall (Season 4 Episode 9)

گاهی اوقات، سریال «بازی تاج و تخت»، یکی از قسمت‌های خود را وقف نبردی عظیم می‌کرد. قسمت 9 فصل 4 سریال تحت عنوان نگهبانان روی دیوار (The Watchers On The Wall) نیز نبرد بین مرد نگهبانان شب و وحشی‌های شمال را نشان می‌دهد. سریال همانند همیشه، در این قسمت نیز جان اسنو را به عنوان یک قهرمان نشان داده است؛ صحنه‌های اکشن این قسمت نیز همچون داسی غول‌پیکر نیز بیشترین توجه را به خود جلب کرده بودند. این قسمت نیز پایان داستان عاشقانه جان و ایگریت بود.

7. قسمت 2 فصل 4

The Lion And The Rose (Season 4 Episode 2)

The Lion And The Rose (Season 4 Episode 2)

مراسم‌های عروسی‌ در دنیای وستروس همیشه خطرناک هستند اما مراسمی که در قسمت 2 فصل 4 با عنوان شیر و رز (The Lion And The Rose) نشان داده شده بود، باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران شده بود. بخش اعظمی از این قسمت به ازدواج جافری باراتئون با مارگاری تایرل اختصاص یافته بود. این قسمت از جایگاه ویژه‌ای در بین طرفداران برخوردار است چراکه در این قسمت، جافری سرانجام با مرگ خود روبه‌رو شد.

6. قسمت 8 فصل 4

The Mountain And The Viper (Season 4 Episode 8)

The Mountain And The Viper (Season 4 Episode 8)

اوبرین مارتل، کاراکتری بود که در فصل چهارم سریال معرفی شده بود و به سرعت توانست تا در بین دیگر کاراکترها، برجسته و درخشان باشد. قوس داستانی او در نهایت به قسمت 8 با عنوان کوه و افعی (The Mountain And The Viper) ختم شد. در این قسمت، اوبرین به عنوان نماینده تیریون لنیستر در مقابل کوه مبارزه کرد. او نشان داد که چقدر مبارز خوبی است اما سریال «بازی تاج و تخت» همیشه بیننده را شوکه می‌کند و پایانی غیرمنتظره برای این کاراکتر رقم زد.

5. قسمت 9 فصل 2

Blackwater (Season 2 Episode 9)

Blackwater (Season 2 Episode 9)

اولین نبرد بسیار بزرگ و جذاب سریال «بازی تاج و تخت» در قسمت 9 فصل دوم با عنوان بلک‌واتر (Blackwater) رقم خورد. سریال «بازی تاج و تخت» با این قسمت نشان داد که به دنبال تغییر حد و مرزهای داستان‌سرایی در دنیای سریال است. این قسمت از سریال، تلاش ارتش استنیس باراتئون برای ورود به کینگزلندینگ را نشان می‌دهد و قسمتی حماسی و بسیار هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. از انفجارها تا مبارزه‌های تن به تن، این قسمت سرشار از لحظات فوق‌العاده و برجسته است. این قسمت، آینده سریال «بازی تاج و تخت» را تضمین کرد.

4. قسمت 8 فصل 5

Hardhome (Season 5 Episode 8)

Hardhome (Season 5 Episode 8)

میزان زمان اندک سریال «بازی تاج و تخت» سبب شده بود تا تهدید وایت واکرها آن طور که باید جدی به نظر نرسند. هر چند، این موضوع در قسمت 8 فصل پنجم سریال به نام هاردهوم (Hardhome) تغییر پیدا کرد و نشان داد که نبرد علیه آن‌ها تا چه اندازه بی‌فایده است. در این قسمت، جان اسنو تلاش دارد تا باقی‌مانده وحشی‌های شمالی را به کسل راک بیاورد اما ناگهان، وایت واکرها حمله می‌کنند و این قسمت را به اثری ترسناک و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کنند. این قسمت سرانجام به شیوه‌ای جذاب، شاه شب را به تصویر کشیده بود و قدرت او را نشان داده بود.

3. قسمت 10 فصل 6

The Winds Of Winter (Season 6 Episode 10)

The Winds Of Winter (Season 6 Episode 10)

قسمت پایانی فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» با عنوان بادهای زمستان (The Winds Of Winter) داستان‌ها و موضوعات زیادی را به تصویر می‌کشد که همگی آن‌ها برجسته هستند. در این قسمت، سرانجام سرسی لنیستر برنامه انتقام خود را عملی می‌کند. علاوه بر این، والدر فری سرانجام به سزای عملش می‌رسد و موضوعی مهم در مورد جان اسنو آشکار می‌رود و در همین حین نیز او و دنریس راهی وستروس می‌شوند.

2. قسمت 9 فصل 3

The Rains Of Castamere (Season 3 Episode 9)

The Rains Of Castamere (Season 3 Episode 9)

مرگ ند استارک در اولین فصل سریال «بازی تاج و تخت» ثابت کرد که هیچ کدام از کاراکترها امنیت ندارند و ممکن است که این سرنوشت گریبان‌گیر هر کدام از کاراکترهای دیگر نیز بشود. با این وجود، طرفداران سریال با تماشای قسمت 9 فصل سوم با عنوان باران‌های کستامیر (The Rains Of Castamere) واقعا شوکه شدند. در این قسمت، راب استارک به همراه همسرش و مادرش در مراسم رد ودینگ به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل رسیدند. این قسمت از سریال، این اثر را به سطح بالاتری ارتقاء داد و توانست تا بار دیگر بینندگان را شگفت‌زده کند.

1. قسمت 9 فصل 6

Battle Of The Bastards (Season 6 Episode 9)

Battle Of The Bastards (Season 6 Episode 9)

تا قبل از قسمت 9 فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» که با عنوان نبرد حرامزاده‌ها (Battle Of The Bastards) شناخته می‌شود، نبردهای زیادی به تصویر کشیده شده بودند. با این وجود، مقیاس و فیلم‌سازی پشت نبرد به تصویر کشیده شده در این قسمت، بار دیگر بیننده‌ها را متحیر کرد. در این قسمت، سرانجام نبرد بین جان اسنو و رمزی بولتون به تصویر کشیده شد و علاوه بر این، دنریس نیز به مشکلات در میرین پایان داد. قسمت «نبرد حرامزاده‌ها» از سریال «بازی تاج و تخت»، سینمایی‌ترین و جذاب‌ترین قسمت از این سریال به شمار می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان