مانیتورهای دو گانه LG Ergo

افرادی که چند کار را به طور همزمان انجام می‌دهند، یا کسانی که به واسطه‌ی شغلشان لازم است فایل‌های مختلف را هم­زمان بررسی کنند و چند پنجره را به طور همزمان روی نمایشگر باز کنند، اغلب به بیشتر از یک مانتیور برای انجام کارهایشان نیاز دارند

مانیتورهای دو گانه LG Ergo

مانیتور Ergo Dual LG بهترین گزینه برای کاربرانی که چند کار را به طور همزمان انجام می‌دهند.

افرادی که چند کار را به طور همزمان انجام می‌دهند، یا کسانی که به واسطه‌ی شغلشان لازم است فایل‌های مختلف را هم­زمان بررسی کنند و چند پنجره را به طور همزمان روی نمایشگر باز کنند، اغلب به بیشتر از یک مانتیور برای انجام کارهایشان نیاز دارند. این افراد در اغلب مواقع دو یا چند مانتیور را در کنار هم روی میز می‌گذارند و با تغییر تنظیمات، آن‌ها را به یک مانتیور دو گانه‌ تبدیل می‌کنند. با این کار دیگر به بستن و باز کردن پنجره‌های مختلف در یک نمایشگر نیازی نیست.

اما ال‌جی کار را از این هم ساده‌تر کرده است و با عرضه‌ی مانیتورهای دو گانه LG Ergo خود تمامی نیازهای یک کاربر پرمشغله را برآورده کرده است. این چیدمان در واقع از دو مانتیور با کیفیت و یک بازوی ارگونومیک بسیار خلاقانه تشکیل شده است. این مانتیورها، پنل‌های IPS با وضوح تصویر بالا، کنتراست 1:1000، نرخ تازه­سازی 75 هرتزی، زمان پاسخ‌دهی 5 میلی ثانیه‌ای و زاویه دید 178 درجه‌ای در حالت‌های عمودی و افقی هستند. مانیتورهای Ergo Dual LG همچنین از 99٪ رنگ­های SRGB و 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می­کند.

اما قابلیت اصلی و جذاب این مانیتورها به بخش بازوی ارگونومیک آن مربوط است. به این صورت که این بازو در جهت‌های مختلف قابلیت خم شدن، چرخش و حرکت به صورت افقی و عمودی را دارد.

در واقع کاربر می‌تواند مانیتور Ergo Dual LG خود را در چهار حالت اصلی بر اساس نیاز خود تنظیم کرده و از آن استفاده کند. به این صورت که مثلاً می‌تواند مانیتورها را در حالت افقی در کنار هم قرار دهد و پنجره‌های مختلف را روی هر کدام باز کند و به این ترتیب کارهایش را راحت و سریع به انجام برساند. یا در صورت تمایل، آن‌ها را در حالت عمودی در بالای یکدیگر قرار دهد. حتی امکان این را دارد که یکی از مانتیورها را به سمت دیگری بچرخاند و دیگری را روبه‌روی خود قرار دهد یا به کمک لولاهای بازوی متحرک این ستاپ، مانتیورها را زاویه‌دار نسبت به هم قرار دهد.

همه‌ی این قابلیت‌های تنظیم برای این است که کاربرانی که چند کار همزمان انجام می‌دهند بتوانند با خیالی آسوده از دو مانتیور مجزا اما متصل به هم استفاده کنند؛ و خیالشان راحت باشد که پنجره‌های موردنیازشان بسته نمی‌شود و کاری از قلم نمی‌افتد. جذابیت امر هم در این است می‌توان تنظیمات هر کدام از نمایشگرها را نیز جداگانه و به طور مجزا تغییر داد. یعنی لزوماً تنظیمات یک مانتیور باعث تغییر تنظیمات هر دو مانیتور نمی‌شود و بر همین اساس که می‌گوییم مانیتور Ergo Dual LG یک چیدمان عالی برای کاربرانی است که چند کار همزمان انجام می‌دهند.می­توان این نمایشگر را به راحتی با دیگران هم به اشتراک گذاشت.

مانتیورهای Ergo Dual LG قابلیت تنظیم ارتفاع تا بازه‌ی 150 میلی‌متری را دارند و به لطف بازوی متحرک می‌توان آن‌ها را به تمامی میزها متصل کرد و به این ترتیب در فضای اشغال شده روی میزها صرفه‌جویی می‌شود. این قابلیت خلاقانه‌ی ال‌جی نه تنها در فضای میز صرفه‌جویی می‌کند، بلکه راحتی بیشتری را هم برای کاربر به همراه دارد زیرا می‌تواند نمایشگر را به راحتی بر اساس زاویه‌ی دید خود تنظیم کند و از گردن‌درد و دیگر مشکلات ناشی از ارتفاع نادرست مانتیور راحت شود. همچنین زاویه دید بهتری در اختیار خواهد داشت. به طور مثال می‌توان یکی از مانتیورها را به صورت عمودی روی پایه نصب کرد و مانتیور دوم را به صورت افقی و خمیده رو به پایین تنظیم کرد. تغییر زاویه‌ی هر مانتیور در انجام فعالیت‌های این سیستم‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند.

این ستاپ عالی نه تنها برای افرادی که چند کار همزمان انجام می‌دهند مناسب است، بلکه برای ویرایشگران ویدئو،گرافیست­ها، برنامه‌نویس‌ها و کسانی که کارهای تدوین، طراحی و ویرایش عکس انجام می‌دهند نیز یک گزینه‌ی عالی به‌شمار می‌آید. چون فضای کافی برای دیدن فایل‌های مختلف و مقایسه و ویراش آن‌ها برایشان مهیاست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان