سریال‌های مورد انتظار علمی-تخیلی و فانتزی ۲۰۲۲ + تاریخ پخش

در ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی، سریال‌های بسیار خوبی در ژانر علمی-تخیلی و فانتزی پخش شدند و در ماه‌های پیش‌رو نیز سریال‌های جذاب دیگری پخش خواهند شد. ادامه سال ۲۰۲۲، پر از سریال‌های هیجان‌انگیز و جذاب است، پس در ادامه با ما همراه باشید تا سریال‌های مورد انتظار علمی-تخیلی و فانتزی ۲۰۲۲ را به همراه تاریخ پخش‌شان به شما معرفی کنیم.

سریال‌های مورد انتظار علمی-تخیلی و فانتزی 2022 + تاریخ پخش

در ابتدای سال 2022 میلادی، سریال‌های بسیار خوبی در ژانر علمی-تخیلی و فانتزی پخش شدند و در ماه‌های پیش‌رو نیز سریال‌های جذاب دیگری پخش خواهند شد. ادامه سال 2022، پر از سریال‌های هیجان‌انگیز و جذاب است، پس در ادامه با ما همراه باشید تا سریال‌های مورد انتظار علمی-تخیلی و فانتزی 2022 را به همراه تاریخ پخش‌شان به شما معرفی کنیم.

سریال اوبی وان کنوبی

Obi-Wan Kenobi, Disney+ — May 27

Obi-Wan Kenobi, Disney+ — May 27

سریال اوبی وان (Obi-Wan Kenobi)، جدیدترین سریال از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) به شمار می‌رود و ایوان مک‌گروگر (Ewan McGregor) قرار است بار دیگر نقشش به عنوان اوبی وان را بازآفرینی کند. سریال «اوبی وان کنوبی» شش قسمت خواهد داشت و اتفاقات آن 10 سال پس از اتفاقات فیلم جنگ ستارگان: قسمت 3 – انتقام سیث (Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith) رخ می‌دهند. پخش سریال از تاریخ 27 مه (جمعه 6 خرداد) شروع می‌شود.

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب

Stranger Things (Season 4), Netflix — May 27

Stranger Things (Season 4), Netflix — May 27

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)، تاریک‌تریک و ترسناک‌ترین فصل این سریال خواهد بود که اتفاقات آن حدود 6 ماه پس از اتفاقات فصل سوم رخ خواهند داد. در فصل جدید سریال «چیزهای عجیب»، الون و دوستانش باید در برابر شروری به نام مایند فلیر ایستادگی کنند که ساکنان شهر هاوکینز را شست‌وشوی مغزی داده و کنترل آن‌ها را در دست دارد. فصل چهارم سریال شامل 9 قسمت خواهد بود که در دو بخش روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش می‌شوند. بخش اول در تاریخ جمعه 6 خرداد و بخش دوم در تاریخ 1 ژوئیه (جمعه 10 تیر) روی نتفلیکس عرضه خواهند شد.

فصل سوم سریال پسران

The Boys (Season 3), Prime Video — June 3

The Boys (Season 3), Prime Video — June 3

سریال پسران (The Boys) به هنگام پخش روی سرویس آنلاین آمازون، توانست تا توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کند و به یکی از برترین سریال‌های این سرویس تبدیل شود. سریال «پسران»، سریالی ابرقهرمانی و متفاوت است که با رده سنی R عرضه می‌شود و داستان گروهی به نام پسران را بازگو می‎‌کند که به دنبال انتقام گرفتن از گروه ابرقهرمانی سون و شرکت ووت هستند. فصل سوم سریال، هشت قسمت دارد و در آن، چندین کاراکتر جدید همچون سولجر بوی با بازی جنسن اکلس (Jensen Ackles) معرفی می‌شوند. پخش سریال «پسران» از تاریخ 3 ژوئن (جمعه 13 خرداد) شروع می‌شود.

سریال میز مارول

Ms. Marvel, Disney+ — June 8

Ms. Marvel, Disney+ — June 8

سریال میز مارول (Ms. Marvel)، از جمله سریال‌های مارول است که در سال 2022 میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه خواهند شد. این سریال، شش قسمت خواهد داشت و کاراکتر کاملا خان، یک دختر آمریکایی پاکستانی 16 ساله را معرفی خواهد کرد. او شیفته کاپیتان مارول است و دوست دارد تا ابرقهرمان باشد و به نحوی، خودش قدرت‌های ابرقهرمانی بدست می‌آورد. پخش سریال «میز مارول» از تاریخ 8 ژوئن (چهارشنبه 18 خرداد) شروع خواهد شد.

فصل چهارم سریال وست‌ورلد

Westworld (Season 4), HBO — June 26

Westworld (Season 4), HBO — June 26

سریال وست‌ورلد (Westworld) از جمله سریال‌های برجسته شبکه اچ‌بی‌او است که سرانجام چهارمین فصل از آن در تابستان سال جاری پخش خواهد شد. با وجود اتفاقات پایانی فصل سوم سریال،‌ ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) بار دیگر در نقش دلورس در فصل چهارم سریال «وست‌ورلد» حضور خواهد داشت. این فصل از سریال بر خلاف فصل‌های قبلی تنها هشت قسمت دارد و به صورت هفتگی از تاریخ 26 ژوئن (یکشنبه 5 تیر) از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود.

سریال خاندان اژدها

House Of The Dragon (Season 1), HBO Max — August 21

House Of The Dragon (Season 1), HBO Max — August 21

سریال خاندان اژدها (House Of The Dragon) اولین نسخه فرعی از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) محسوب می‌شود که اتفاقات آن حدود 200 سال قبل از سریال اصلی رخ می‌دهند و جنگ بین اعضای خاندان تارگرین را به نمایش می‌گذارد. رامین جوادی، آهنگساز برجسته ایرانی اصل، موسیقی متن این سریال را ساخته است. فصل اول سریال «خاندان اژدها» 10 قسمت دارد و پخش آن به صورت هفتگی از تاریخ 21 اوت (یکشنبه 30 مرداد) شروع می‌شود.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

The Lord Of The Rings: The Rings Of Power (Season 1), Prime Video — September 1

The Lord Of The Rings: The Rings Of Power (Season 1), Prime Video — September 1

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord Of The Rings: The Rings Of Power)، اولین سریال از فرنچایز «ارباب حلقه‌ها» به شمار می‌رود و اتفاقات آن هزاران سال قبل از اتفاقات کتاب‌ها و فیلم‌های هابیت (The Hobbit) رخ می‌دهند. همانطور که از نام سریال مشخص است، این سریال قرار است اتفاقات مربوط به ساخت حلقه‌ها را بازگو کند. اولین فصل از سریال شامل هشت قسمت یک ساعته است که پخش آن از تاریخ 1 سپتامبر (پنجشنبه 10 شهریور) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع می‌شود.

سریال شی هالک

She-Hulk, Disney+ — TBD

She-Hulk, Disney+ — TBD

یکی دیگر از سریال‌های مارول، سریال شی هالک (She-Hulk) است که در سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. سریال «شی هالک» داستان دخترعموی بروس بنر به نام جنیفر والترز را روایت خواهد کرد. نقش اصلی سریال را تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) بازی می‌کند و مارک رافلو (Mark Ruffalo) نیز بار دیگر در نقش بروس بنر در سریال حضور دارد.

سریال ویچر: منشاء خون

The Witcher: Blood Origin, Netflix — TBD

The Witcher: Blood Origin, Netflix — TBD

سریال ویچر: منشاء خون (The Witcher: Blood Origin)، پیش‌درآمدی برای سریال «ویچر» به شمار می‌رود که اتفاقات آن حدود 1200 سال قبل از اتفاقات سریال اصلی رخ می‌دهند و به بررسی داستان اولین ویچر می‌پردازد. سریال «ویچر: منشاء خون» شش قسمت خواهد داشت و در تاریخی نامشخص در سال جاری میلادی در سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه می‌شود.

سریال سندمن

The Sandman (Season 1), Netflix — TBD

The Sandman (Season 1), Netflix — TBD

سریال سندمن (The Sandman)، اثری فانتزی و اقتباسی از مجموعه کتاب‌های کمیکی به همین نام از کمپانی دی‌سی نوشته نیل گیمن (Neil Gaiman) به شمار می‌رود و داستان هفت خواهر و برادر را روایت می‌کند که از آغاز زمان، وجود داشته‌اند. فصل اول سریال «سندمن» 11 قسمت خواهد داشت ولی کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخ دقیقی برای پخش این سریال مشخص نکرده است.

سریال آندور

Andor (Season 1), Disney+ — TBD

Andor (Season 1), Disney+ — TBD

سریال آندور (Andor)، پیش‌درآمدی برای فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) است که داستان جاسوسی به نام کیسین آندور با بازی دیگو لونا (Diego Luna) را روایت می‌کند. سریال «آندور»، سریالی جاسوسی و هیجانی در دنیای جنگ ستارگان به شمار می‌رود و با وجود اینکه هنوز فصل اول آن پخش نشده، دیزنی آن را برای فصل دوم تمدید کرده است. فصل اول شامل 12 قسمت خواهد بود که هنوز تاریخ پخش آن‌ها مشخص نیست.

سریال تهاجم مخفی

Secret Invasion, Disney+ — TBD

Secret Invasion, Disney+ — TBD

سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion)، آخرین سریال مارول برای سال 2022 میلادی است و اطلاعات بسیار اندکی از آن در دست است. بر اساس کتاب‌های کمیک، سریال «تهاجم مخفی» داستان موجوداتی به نام اسکرول را روایت می‌کند که قادر به تغییر شکل هستند و خود را به عنوان افراد قدرتمند سیاره زمین قرار داده‌اند. این سریال 6 قسمت خواهد داشت ولی تاریخ پخش آن مشخص نیست.

فصل سوم سریال مندلورین

The Mandalorian (Season 3), Disney+ — TBD

The Mandalorian (Season 3), Disney+ — TBD

سومین فصل از سریال مندلورین (The Mandalorian) ادامه داستان حماسی و جذاب دین جارین با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) را روایت خواهد کرد. سریال کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett) که در اوایل سال جاری میلادی پخش شده بود، پیش‌درآمدی برای اتفاقات فصل سوم سریال «مندلورین» است. در حال حاضر، دیزنی تاریخ دقیقی برای پخش فصل سوم سریال اعلام نکرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان