قابلیت حمل و نقل هوشمند و فناوری ۶G ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) طیف متنوعی از فناوری‌های نوآورانه و جدید حمل‌ونقل، از جمله راه‌حل‌های وسایل نقلیه متصل با بهره‌گیری از شبکه ۶G و هوش مصنوعی را در کنفرانس بین‌المللی ارتباطات IEEE (ICC) ۲۰۲۲ به نمایش خواهد گذاشت.

قابلیت حمل و نقل هوشمند و فناوری 6G ال‌جی

شرکت ال‌جی در کنفرانس ارتباطات جهانی در سئول، وسعت قابلیت‌های فناوری 6G را به نمایش می‌گذارد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) طیف متنوعی از فناوری‌های نوآورانه و جدید حمل‌ونقل، از جمله راه‌حل‌های وسایل نقلیه متصل با بهره‌گیری از شبکه 6G و هوش مصنوعی را در کنفرانس بین‌المللی ارتباطات IEEE (ICC) 2022 به نمایش خواهد گذاشت.

کنفرانس ICC امسال در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه COEX در سئول کره جنوبی، از 16 تا 20 ماه مه برگزار می شود. این کنفرانس موضوع «اتصال هوشمند برای دنیای هوشمند» را پذیرفته و دارای یک فرمت ترکیبی است که نمایشگاه‌های فیزیکی و حضور حضوری را با محتوای مجازی و مشارکت آنلاین ترکیب می‌کند.

 

کنفرانس ICC یکی از دو کنفرانس برجسته انجمن ارتباطات IEEE است و معمولاً حدود 2000 شرکت کننده از بیش از 70 کشور جهان را جذب می‌کند. رویداد سالانه نکات کلیدی هیجان انگیز، جلسات مقاله فنی قوی و همچنین آموزش های آموزنده و جذاب، کارگاه‌ها و بحث‌های صنعتی را ارائه می‌دهد.

ال‌جی، مطابق با موضوع اتصال هوشمند ICC 2022، خودروی مفهومی OMNIPOD خود را به نمایش می‌گذارد. این خودرو یک وسیله نقلیه کاملاً مستقل و متصل است که می‌تواند به عنوان گسترش دهنده فضای زندگی یا کار فرد عمل کند. خودروی LG OMNIPOD از یک صفحه‌نمایش متامحیطی بی‌نظیر از کف تا سقف و مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته دیگر برای انطباق با نیازهای منحصربه‌فرد مسافران استفاده می‌کند.

 

این خودرو می‌تواند عملاً به عنوان هر نوع فضایی، از دفتر یا استودیوی ضبط گرفته تا اتاق کار ویرایش ویدیو یا حتی یک لونژ، کارایی داشته باشد؛ به عبارت دیگر، یک راه حل حرکتی آینده است که به طور کامل تجربه داخل خودرو را دوباره به تصویر می کشد.

علاوه بر این، ال‌جی فناوری‌های ارتباطی 6G خود را در سطح جهانی به نمایش می‌گذارد؛ از جمله فناوری انتقال و دریافت رادیو Full Duplex که کارایی فرکانس را به حداکثر می‌رساند، و دستگاه تقویت‌کننده قدرت، که به طور مشترک با موسسه Fraunhofer Heinrich Hertz (HHI) برای انتقال و دریافت بی‌سیم داده‌های 6G هرتز ساخته شده است.

 

علاوه بر این، شرکت ال‌جی راهکار تلفن هوشمند Soft V2X خود را به نمایش می‌گذارد (سرواژه V2X که مخفف «اتصال خودرو به همه چیز» است). این محصول به وسیله نقلیه امکان می‌دهد در زمان واقعی با وسایل نقلیه، عابران پیاده و زیرساخت‌های اطراف ارتباط برقرار کند تا محیط رانندگی ایمن‌تری ایجاد کند. این شرکت در حال ارائه تراشه هوش مصنوعی روی دستگاه خود است که می‌تواند در لوازم خانگی مختلف استفاده شود تا تجربه زندگی هوشمندانه‌ای را ارائه دهد.

کیم بیونگ هون، مدیر ارشد فناوری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «در حالی که صنعت خودرو در حال گذار به اکوسیستم نرم‌افزاری است، ال‌جی فعالانه در حال توسعه فناوری‌های نسل بعدی است. ال‌جی بر اساس فناوری 6G و هوش مصنوعی پیشرفته خود، به تقویت قابلیت‌های خود در زمینه‌های مختلف مانند ارتباطات 6G، تحرک هوشمند، متاورس و روباتیک ادامه خواهد داد تا تجربه مشتری را به ارتفاعات جدیدی برساند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان