جهش کوپرا با سه مدل جدید تا سال ۲۰۲۵

کوپرا از سال ۲۰۱۸ کارش را با فروش مدل‌های تقویت‌شده سئات، عضو دیگر گروه فولکس‌واگن، آغاز کرد. این شرکت در چهار سال گذشته دویست هزار دستگاه ماشین فروخته است. چون قیمت محصولات کوپرا از سئات گران‌تر است، این شرکت توانسته سود زیادی برای گروه خودروسازی آلمانی کسب کند.

جهش کوپرا با سه مدل جدید تا سال 2025

کوپرا، زیرمجموعه اسپانیایی گروه فولکس‌واگن از تولید سه مدل جدید تا سال 2025 خبر داد. تولید این ماشین‌ها بخشی از برنامه این شرکت برای رسیدن به فروش 500 هزار دستگاه خودرو در سال است.

کوپرا از سال 2018 کارش را با فروش مدل‌های تقویت‌شده سئات، عضو دیگر گروه فولکس‌واگن، آغاز کرد. این شرکت در چهار سال گذشته دویست هزار دستگاه ماشین فروخته است. چون قیمت محصولات کوپرا از سئات گران‌تر است، این شرکت توانسته سود زیادی برای گروه خودروسازی آلمانی کسب کند.

مدل الکتریکی اربن‌ربل در سال 2025 به بازار خواهد آمد

مدل الکتریکی اربن‌ربل در سال 2025 به بازار خواهد آمد

دو ماشین از مدل‌های جدید کوپرا الکتریکی است و با آمدن آنها تعداد مدل‌های الکتریکی کارخانه به سه مدل افزایش می‌یابد. کوپرا در حال حاضر یک مدل الکتریکی به نام بورن تولید می‌کند که براساس فولکس‌واگن ID3 ساخته شده است. مدل الکتریکی بعدی کوپرا به نام تاواسکان (Tavascan) شاسی‌بلندی است که بر اساس فولکس‌واگن ID4 ساخته خواهد شد.

کوپرا در سال 2025 یک مدل الکتریکی به نام اربن‌ربل (UrbanRebel) خواهد ساخت که کوچکترین مدل الکتریکی کارخانه است و به گفته کوپرا با هر بار شارژ می‌تواند تا 440 کیلومتر حرکت کند. این ماشین با قیمت پایه بیست هزار دلار، ارزان‌ترین مدل الکتریکی در گروه فولکس‌واگن است و زیرمجموعه‌های دیگر فولکس‌واگن هم براساس آن مدل‌هایی خواهند ساخت.

مدل سوم کوپرا یک شاسی‌بلند بزرگ هیبرید-الکتریکی به نام ترامار است که با هر بار شارژ می‌تواند تا 100 کیلومتر حرکت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان