خانم ها، بعد از ۳۰ سالگی برای جوان ماندن این خوارکی ها را بخورید!

یکی از مشکلاتی که خانم‌ها بعد از ۳۰ سالگی با آن مواجه می‌ شوند، پایین آمدن سوخت ‌و ساز بدن و تغییر شفافیت و شادابی پوست است. در ادامه به شما چند پیشنهاد غذایی سالم برای این دوره جدید زندگی خواهیم داد

خانم ها، بعد از 30 سالگی برای جوان ماندن این خوارکی ها را بخورید!
یکی از مشکلاتی که خانم‌ها بعد از 30 سالگی با آن مواجه می‌ شوند، پایین آمدن سوخت ‌و ساز بدن و تغییر شفافیت و شادابی پوست است. در حقیقت با نزدیک شدن به دهه سوم زندگی، بدن ‌شما دچار تغییراتی خواهد شد و بهتر است شما با جایگزین کردن غذاهای مفید خودتان را برای داشتن یک زندگی طولانی و سالم آماده کنید. در ادامه به شما چند پیشنهاد غذایی سالم برای این دوره جدید زندگی خواهیم داد.

 

پرهیز از مصرف  قند و جایگزین کردن ماست

حتما شنیده‌اید که قند باعث ایجاد چین ‌و چروک در پوست می‌شود و روند پیری پوست را سرعت می‌بخشد. بعد از  30سالگی پوست شما به طور طبیعی کلاژن کمتری تولید می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنم، برای شادابی پوست‌تان مصرف  قند را حذف کنید و ماست را که حاوی قند طبیعی است و به درخشان شدن پوست شما کمک می‌کند، جایگزین کنید.

صبحانه را با کربوهیدرات آغاز نکنید

اگر اهل خوردن کربوهیدرات‌های سنگین و قند در وعده صبحانه هستید بهتر است این عادت خود را ترک کنید و با جایگزین کردن پروتئین در این وعده، علاوه بر عضله‌سازی و بالا بردن متابولیسم از بیماری‌های قلبی نیز جلوگیری خواهید کرد.


خانم ها، بعد از 30 سالگی برای جوان ماندن این خوارکی ها را بخورید!!

مصرف بیش از حد کافئین را متوقف کنید

نوشیدن زیاد قهوه و چای به دلیل داشتن مقدار زیاد کافئین برای پوست شما مضر است ضمن این‌که با مصرف زیاد چای و قهوه تعادل خواب شما  که یکی از مشکلات مهم این دوره است به هم می‌‌ریزد .
به شما پیشنهاد می‌کنیم برای درخشان شدن پوست، بالا بردن متابولیسم و خواب بهتر آب را جایگزین نوشیدنی‌های کافئین‌دار کنید.

نان‌ غلات به‌ جای نان سفید

جایگزین کردن نان غلات به جای نان‌ سفید بعد از 30 سالگی، سوخت و ساز بدن شما را بالا‌ می‌برد و مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد از این رو برای حفظ تناسب اندام شما در این دوره بسیار موثر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان