آنچه از فیلم FALL باید بدانید

فیلم سقوط (Fall) جدیدترین اثر اکشن و هیجانی کمپانی لاینزگیت به شمار می‌رود که ماجراجویی هیجان‌انگیز و نفس‌گیری را نشان می‌دهد که به طور ناگهانی خطرناک می‌شود. داستان کلی فیلم در مورد بقاء است و جنبه‌ای دیده‌نشده از سرگرمی‌های جسورانه را به نمایش می‌گذارد. در ادامه تمام اطلاعاتی قرار دارد که از فیلم «سقوط» باید بدانید. همراه با ما باشید.

آنچه از فیلم FALL باید بدانید

فیلم سقوط (Fall) جدیدترین اثر اکشن و هیجانی کمپانی لاینزگیت به شمار می‌رود که ماجراجویی هیجان‌انگیز و نفس‌گیری را نشان می‌دهد که به طور ناگهانی خطرناک می‌شود. داستان کلی فیلم در مورد بقاء است و جنبه‌ای دیده‌نشده از سرگرمی‌های جسورانه را به نمایش می‌گذارد. در ادامه تمام اطلاعاتی قرار دارد که از فیلم «سقوط» باید بدانید. همراه با ما باشید.

کارگردان و نویسنده فیلم Fall

اسکات مان (Scott Mann) علاوه بر اینکه وظیفه نوشتن فیلم‎‌نامه فیلم «سقوط» را برعهده داشته، روی صندلی کارگردانی آن نیز نشسته است. این کارگردان برجسته قبلا در آثاری همچون فیلم سرقت (Heist)، فیلم تورنومنت (The Tournament) و فیلم امتیاز نهایی (Final Score) سابقه کارگردانی داشته است. جیمز هریس (James Harris)، مارک لین (Mark Lane) و کریستین مرکوری (Christian Mercuri) از جمله تهیه‎‌کنندگان این اثر هستند.

کمپانی سازنده فیلم Fall

کمپانی لاینزگیت فیلم «سقوط» را تولید می‌کند. این کمپانی با ساخت فیلم‌های مضطرب‌کننده و دلهره‌آور ناآشنا نیست و قبلا نیز فیلم‌های بسیار جذاب و قابل‌توجهی خلق کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فرنچایز اره (Saw)، فرنچایز بازی‌های گرسنگی (Hunger Games) و فرنچایز جان ویک (John Wick) اشاره کرد. کمپانی لاینزگیت قبلا نیز فیلم‎‌هایی در ژانر بقاء تولید کرده که از جمله آن‌ها می‎توان فیلم آب‌های آزاد (Open Water) و فیلم فرار از مزرعه (Escape the Field) را نام برد که سرشار از تعلیق، هیجان و ترس هستند.

داستان فیلم Fall

فیلم «سقوط» داستان دو دوست صمیمی را روایت می‌کند که زندگی پرمخاطره‌ای دارند. آن‌ها مدام در حال جستجو برای کارهای سرشار از آدرنالین هستند و قصد دارند چالش‌های مختلف را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. آن‌ها همه چیز را با شوخی و خنده همراه می‌کنند و به همراه یکدیگر خطرناک‌ترین ماجراجویی‌ها را انجام می‌دهند. آن‌ها سعی دارند تا با غلبه بر ترس‌های خود، هیجان زیادی بدست بیاورند. با این حال، گاهی اوقات همه چیز بر طبق برنامه پیش نمی‌رود. خلاصه داستان رسمی فیلم «سقوط» بدین شرح است:

«زندگی برای دو دوست صمیمی به نام بکی با بازی گریس کارولین کوری و هانتر با بازی ویرجینیا گاردنر تماما در مورد غلبه بر ترس‌ها و پا گذاشتن فراتر از محدودیت‌ها است. آن‌ها به بالای برج رادیویی دورافتاده و رها‌شده‌ای به ارتفاع 600 متر صعود می‌کنند ولی در آن بالا متوجه می‌شوند که هیچ راهی برای پایین رفتن ندارند. حالا توانایی‌های کوهنوردی و صخره‌نوردی بکی و هانتر به آزمایش گذاشته می‌شود و آن‌ها باید به سختی برای بقاء تلاش کنند و این در حالی است که امکانات کافی نیز ندارند.»

فیلم «سقوط» سعی دارد تا با داستان خود چندین پیام مهم را به بیننده منتقل کند. یکی از این پیام‌ها نیز این است که عمل کردن بر اساس این جمله که «انسان تنها یک بار زنده است» ممکن است به سرعت به موقعیتی خطرناک و مرگبار تبدیل شود. علاوه بر این، این فیلم سعی دارد به بیننده بفهماند که تصمیمات لحظه‌ای و عجولانه ممکن است عواقب بسیار بد و خطرناکی به همراه خود داشته باشند.

این اثر سینمایی همچنین به بیننده گوشزد می‌کند که دانستن مهارت‌های بقاء می‌تواند بسیار مفید باشد. بکی و هانتر در بالای برج رادیویی مرتفع علاوه بر داشتن آمادگی جسمانی باید با چالش‌های ذهنی همچون ترس از ارتفاع نیز روبه‌رو شوند و بر آن‌ها غلبه کنند. آن‌ها باید از امکانات اندک خود استفاده کنند و به یکدیگر روحیه بدهند تا بتوانند از این موقعیت خطرناک جان سالم به در ببرند. این فیلم نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به کارهای مهیج باید همیشه انتظار غیرمنتظره‌ترین موارد را داشته باشند.

بازیگران فیلم Fall

در فیلم «سقوط»، گریس کارولین کوری (Grace Caroline Currey) نقش بکی را بازی می‌کند. او سابقه بازی در فیلم شزم! (Shazam) را در کارنامه خود دارد و قرار است در فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) نیز نقش‌آفرینی کند که در سال جاری میلادی اکران می‌شود. در کنار او نیز ویرجینیا گاردنر (Virginia Gardner) نقش هانتر را بازی خواهد کرد.

بازیگر سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) و سریال سوپرنچرال (Supernatural) یعنی جفری دین مورگان (Jeffery Dean Morgan)، میسون گودینگ (Mason Gooding)، جولیا پیس میشل (Julia Pace Mitchell) و جسپر کول (Jasper Cole) از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم «سقوط» نقش‌آفرینی می‌کنند.

تاریخ اکران فیلم Fall

فیلم «سقوط» اثری مهیج و اکشن به شمار می‌رود که مطمئنا برای علاقه‌مندان به ورزش‎های مهیج بسیار جذاب خواهد بود. هر چند، برای کسانی که ترس از ارتفاع (آکروفوبیا) دارند، فیلم می‌تواند بسیار دلهره‌آور و ترسناک به نظر برسد. فیلم «سقوط» در تاریخ 12 اوت سال 2022 میلادی (جمعه 21 مرداد 1401) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان